Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם,

 

בשישי האחרון נסעתי עם הרכב מאיזור נמל התעופה בין גוריון לכיוון מעלה אדומים.

שמתי לב לתופעה שלא נראת לי תקינה. מג הטמפרטורה של המים לא מגיע ל-90 מעלות, למעשה הוא מתקשה להגיע ל-85 לערך. גם כאשר עליתי את העליות לירושלים לא זכיתי לראות את הרכב ב-90 מעלות.

 

דיברתי עם אחד המוסכניקים שאני מכיר (מוסכים מורשים) ולטענתו הדבר בגבול התקין ועדיף לבדוק את זה כאשר מזג האויר יתחמם.

 

בדקתי באיזו טמפרטורה התרמוסטט אמור להיפתח אצלי, 105 מעלות. טמפרטורה שאני לא מגיע אליה בחיים.

 

לדעתכם יש תקלה ברכב כמו שאני חושב או שהמוסכניק צודק?

המנוע הוא 2.0 RFJ משנת 2008.

 

עוד משהו, ביררתי על התרמוסטט וראיתי שיש עליו מחבר חשמלי, מה הייעוד שלו וכמה עולה כזה חדש מקורי? אפשר להרכיב תרמוסטט מהסוג הישן, ללא המחבר?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

המחבר החשמלי מפעיל את המאורר בטמפרטורה מסוימת אם תנתק את המחבר, הרכב יתריע לך על תקלת חום מנוע או משהו בסגנון והמאורר לא יכנס לעבודה

 

יש מצב שהתרמוסטט שלך תפוס, כלומר המאורר עובד קבוע, המנוע לא מצליח להגיע לטמפרטורת עבודה תקינה

פורסם

מצב התרמוסטט משפיע על הדלקת המאוורר? זה דבר שחדש לי.

לא מודדים טמפרטורה ובהתאם עובד המאוורר?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

ברכב הזה אלמנט המדידה יושב בתוך התרמוסטט?

אם ככה, אם יש תקלה בתרמוסטט, הרכב לא אמור להתריע? מה היה קורה אם היה נתקע סגור? זאת מערכת קריטית לרכב

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מה קורה אלעד?

אולי תתייעץ עם אורן, מאמין שהוא יימצא לזה תשובה ופתרון.

 

בכול מקרה תדע שאצלי כשהטרמוסטט היה תקול, המאוורר פשוט היה עובד כול הזמן עד שהחלפתי אותו, וגם אצלי הוא לא הגיע לטמפרטורה תקינה.

תבדוק את הנושא, טרמוסטט לרוב זה חלק דיי זול, אולי כדי לנסות להתחיל ממנו, תזכור שאם אתה מבצע את ההחלפה לבד הרכב אמור להיות קר לחלוטין, ברמה שהרכב עמד כול הלילה ולא שעה/שעתיים.

 

בהצלחה, ותעדכן.

 

מתן.

פורסם
מה קורה אלעד?

אולי תתייעץ עם אורן, מאמין שהוא יימצא לזה תשובה ופתרון.

 

בכול מקרה תדע שאצלי כשהטרמוסטט היה תקול, המאוורר פשוט היה עובד כול הזמן עד שהחלפתי אותו, וגם אצלי הוא לא הגיע לטמפרטורה תקינה.

תבדוק את הנושא, טרמוסטט לרוב זה חלק דיי זול, אולי כדי לנסות להתחיל ממנו, תזכור שאם אתה מבצע את ההחלפה לבד הרכב אמור להיות קר לחלוטין, ברמה שהרכב עמד כול הלילה ולא שעה/שעתיים.

 

בהצלחה, ותעדכן.

 

מתן.

 

הטרמוסטט החשמלי ב407 יקר מאד.

פורסם

יקר זו לא מילה...

 

ב-EBAY מצאתי חליפי בקרוב ל-600 ש"ח לפני מיסים.

היום אני אברר מחיר במורשה להחלפה כדי לקבל פרופורציה.

 

עוד 3 חודשים הרכב צריך לעבור טיפול טיימינג, אולי כדי לדחות את התיקון כדי לתקן הכל ביחד?

 

מה הנזק שיגרם אם אני דוחה את התיקון? מלבד צריכת דלק מוגברת (שלא מדדתי - הרכב בקושי נוסע ולכן קשה לעקוב).

יש אפשרות לבטל את התרמוסטט היקר ולהרכיב אחד פשוט ועדיין לגרום למאווררים לעבוד בזמן?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לא יודע אם הייתי משחק עם נושא כזה, הייתי מקדים את הטיימינג ב3 חודשים מאשר לדחות תקלה במערכת הקירור ב3 חודשים, לדעתי זה יותר קריטי.

פורסם

עכשיו נסעתי עם הרכב בתוך ירושלים, מזג האויר חם יותר בחוץ.

בתוך העיר הטמפרטורה של נוזל הקירור מגיעה ל-90 מעלות. בדקתי אם המאוורר דלוק קבוע והוא לא.

 

יכול להיות שמזג האויר ביום שישי לא נתן למנוע להתחמם?

או שפשוט תוואי הדרך גורם לחימום של המים ולהסוואה של התקלה?

 

נראה לי שבפעם הבאה בהתנעת בוקר אני אבדוק טמפרטורה של צינורות אחרי תרמוסטט, הכי טוב.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...