Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם. הבנתי שהייתה שביתה, או שביתה "איטלקית". הבנתי זאת משמועות בלבד. מה שמפתיע אותי שלא הצלחתי למצוא שום ידיעה בהקשר לכך בימים האחרונים, גם לא הבוקר, כאשר הודיעו שהשביתה בעצם הסתיימה. לא פירטו איך, כיצד, מי, מה ומו.

 

מענין.

פורסם

חיות אדם. אם אלוהים אוהב אותנו, שיוציא מיני צונאמי שיחריב את הנמלים האלו (בשבת בבוקר כשאין אף אחד). אחרי הצבא עבדתי כמה חודשים בנמל חיפה וקצת באשדוד וגיליתי אנשים (מנופאים בערוגות ומפקחים\בקרים) שחצנים, מדושני עונג, אגרסיביים, סדיסטים ושמנים. בשביתה איטלקית אתה מגיע לערוגה, מוסר לבקר את האישור להעמסה ואז אתה אסיר שלו למשך כמה שעות טובות עד שהוא יעמיס אותך. הוא יושב מול הפרצוף שלך וקורא עיתון במשך שעות ונראה אותך מצייצ. המנופאים - "אם באת לו לא טוב" היו מטיחים בעוצמה מכולה 40 פיט ששוקלת 30 טון על הפלטה של הסמי טריילר ופשוט שובר לך את כל השאסי של הרכב, מזיק לכריות אוויר, קפיצים, צלחת גרירה ומה לא, ואז פולט ברמקול בנונשלנטיות "טריילר תתקדם עוד מטר" למרות שיש לו מאזנות רוחב והוא מתעצל להזיז את פקדי המנוף עוד כמה מילימטרים. לא לעולם חוסן. אני יהיה עוד בחיים כשיפרקו להם את הצורה ואתענג על כל רגע. מקווה שאצליח לחיות עד 120 :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
חיות אדם. אם אלוהים אוהב אותנו, שיוציא מיני צונאמי שיחריב את הנמלים האלו (בשבת בבוקר כשאין אף אחד). אחרי הצבא עבדתי כמה חודשים בנמל חיפה וקצת באשדוד וגיליתי אנשים (מנופאים בערוגות ומפקחים\בקרים) שחצנים, מדושני עונג, אגרסיביים, סדיסטים ושמנים. בשביתה איטלקית אתה מגיע לערוגה, מוסר לבקר את האישור להעמסה ואז אתה אסיר שלו למשך כמה שעות טובות עד שהוא יעמיס אותך. הוא יושב מול הפרצוף שלך וקורא עיתון במשך שעות ונראה אותך מצייצ. המנופאים - "אם באת לו לא טוב" היו מטיחים בעוצמה מכולה 40 פיט ששוקלת 30 טון על הפלטה של הסמי טריילר ופשוט שובר לך את כל השאסי של הרכב, מזיק לכריות אוויר, קפיצים, צלחת גרירה ומה לא, ואז פולט ברמקול בנונשלנטיות "טריילר תתקדם עוד מטר" למרות שיש לו מאזנות רוחב והוא מתעצל להזיז את פקדי המנוף עוד כמה מילימטרים. לא לעולם חוסן. אני יהיה עוד בחיים כשיפרקו להם את הצורה ואתענג על כל רגע. מקווה שאצליח לחיות עד 120 :lol:

תשמע, עובדי הנמל ועובדי הרכבת נמצאים אצלי בדו-קרב על התואר "העובדים הכי גרועים בעולם ביחס תפוקה/שכר". כרגע הענקת ניקוד משמעותי לעובדי הנמל :-P.

ו... צר לי, לא חושב שתזכה לראות שם רפורמה. אפילו על ילדיך לא הייתי מהמר :cry:

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

היה קטע יפה בראיון הטלביזיוני עם יו"ר הוועד של נמל אשדוד לפני כמה ימים. שאלו אותו על השביתה, והוא הצביע מאחוריו ואמר לכתב "איפה אתה רואה שביתה? כולם עובדים". אלא מה, התמונה מאחורי האיש היתה יכולה באותה מידה להיות תמונת סטיל, עמדו שם במרחק איזה 4-5 מנופים, כמה וכמה פול-טריילרים, ושום דבר לא זז - מילימטר. אפילו ציפור לא צייצה (מהפחד, כנראה). גם הכתב, כנראה, פחד אפילו לומר משהו...

 

אני לא רוצה לדבר על המשכורת. יש בנמל אנשים שאחראים על שינוע סחורות במאות מיליונים, אולי מיליארדים בשנה, הנתב שמכניס אוניות לנמל יכול היה כנראה מבחינת ניסיונו להיות קברניט אניית סחר גדולה בחברת ספנות ולהרוויח לא פחות - אולי יותר. אם היו עובדים כמו בני אדם, אפשר היה לומר שחלקם מצדיקים את רמת השכר. הבעיה כמו שנאמר היא השחצנות המושרשת, "אני ואפסי עוד". אני רק מתאר לי מה זה להיות שכן של עובד נמל כזה - בטח חצי מהחניות של הבניין תפוסות בג'יפים ב.מ.וו שלו, של אשתו ושל הבנות שלו. אני מעדיף להיות שכן של איש ארגון פשע מאורגן - אני בטוח שאחד כזה ינסה לפחות להיות הוגן לשכניו כדי לא להסתבך עם משטרה על שטויות; עובד נמל כזה, כבר לא מפחד מאף אחד.

 

שהתרופות שלהם יהיו במכולות שהם תוקעים.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

ראיתי כבר כמה פעמים איך מתפספסת להם מכולה בנמל חיפה ומוטחת בעוצמה אדירה בקרקע מגובה לא רב, אבל מספיק כדי לרחם על זה שהציוד שלו בפנים (ובשאיפה שזו לא המכולה שבכלל הגעת לשחרר)

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אם היה כאן קצת סדר או הגיון, אז כמובן שלא היינו מגיעים למצב של היום, אבל אם בכל זאת מישהו כאן היה משתגע וסוחט את הציבור, היו מכניסים לשם בכוח את הצבא שיתפעל את המקום עד יעבור זעם (יש מדינות שאצלן מדובר בנוהל קיים ומוכח).

כך צריך לעשות בנמלים וכך צריך לעשות בחברת החשמל. הבעיות כאן בארץ הן:

1. יד רוחצת יד

2. פחדנות

פורסם

אספר לכם סיפור, אודות עובדי הנמל ושיטות העבודה שלהם:

 

החברה בה אני עובד, התקינה שתי אנטנות ממונעות על ספינת נוסעים (בהשכרה, כלומר האנטנות בבעלות החברה).

אחרי מספר חודשים מועט, מפעילי הספינה ניערו את חוצנם מהספינה (הפסדים וכו') והיא נכנסה לנמל אשדוד כבת ערובה (עד תשלום לספקים שונים, כולל הנמל).

אנחנו קיבלנו את כל האישורים הדרושים מכונס הנכסים בכדי לפרק את האנטנות ע"מנ לצמצם נזקים. יצאנו לנמל בכדי לתאם את הפירוק.

הגעתי לנמל, שלחו אותי לרציף הצפוני ביותר. אין בו מנוף (עגורן).

בסדר, נביא מנוף, שווה לנו. רק תאשרו לנו בכתב להכניס מנוף (בפעם קודמת זה נגמר בסירוב להכניס את המנוף לנמל, כי מה פתאום שמישהו אחר יעבוד בנמל. חיכינו שבועיים עד שהזיזו את הספינה רציף, כמובן שזה עלה לנו גם ב-2000 ש"ח למנוף שהגיע עד לשערי הנמל (היה אישור מראש) אבל נאלץ לחזור כי באותו רגע מישהו ממנהלי העבודה החליט שהוא לא מאשר).

פירוק האנטנה, מנסיון בן כמה עשרות התקנות כאלה, הוא עניין של 3 דקות בלחץ + 15 דקות (בעצלתיים) לעליה של הצוות לאניה, למנוף וכו'.

 

אז הכל בסדר. נביא מנוף. נראה לכם?

חכו, מנהל העבודה צריך לתת הערכת עלות לעבודה.

איזה עבודה? אנחנו מביאים מנוף, אנחנו מפרקים את ארבעת הברגים שמחזיקים את האנטנה, אנחנו מביאים את רצועות ההרמה ושמים אותן במקום, אין לכם שום דבר לעשות שם.

 

לא חביבי, אתה לא הבנת. אתה לא קובע כאן כלום. מנהל העבודה קובע!

אחרי חצי יום - מנהל העבודה החליט שצריך בשביל הפירוק יד (יד בנמל היא צוות של מנהל עבודה וחמישה פועלים) שלמה (כלומר משמרת שלמה של עבודה) + מפעיל מנוף + מלגזן + מלגזה.

אבל אנחנו לא צריכים מפעיל מנוף ולא מלגזה ולא מלגזן. אנחנו מביאים מנוף ומורידים את האנטנה ישירות על נגרר, בלי מלגזה.

 

אתה לא הבנת! מנהל העבודה קבע שצריך, אז צריך. אף אחד לא עובד בנמל מלבדנו.

 

טוב, אבל למה מנהל עבודה וחמישה פועלים?

 

אדוני, אל תתווכח, זה מה שצריך. רוצה את הציוד שלך? שים מראש ובמזומן 6500 ש"ח על העבודה.

 

שילמנו. מה נראה לכם?

 

יום למחרת, מפרקים.

קבענו לשעה 09:00. כולל מנוף ועומד ומקבל כסף על יום עבודה.

 

בשעה 10:30 הופיע עובד מנומנם, הסתכל מהאוטו, הנהן בראשו כאישור להתחלת העבודה.

בשעה 10:45 האנטנות (שתיים) היו על הנגררים, כאשר בכל אותו זמן העובד מסתכל מהצד (לצורך העניין, נתעלם מזה שהוא לא נקף אצבע ונניח שהוא היה"מפקח" על העבודה).

 

למחרת התקשרנו לברר מהו סכום ההחזר המגיע לנו מתוך הסכום, שכן במקום מנהל עבודה + חמישה פועלים + מפעיל מנוף + מלגזן + מלגזה במשך משמרת מלאה - בפועל הגיע אדם אחד לרבע שעה.

 

מהנהלת החשבונות של הנמל הודיעו לנו בשמחה שבו ביום תישלח אלינו חשבונית נוספת, שכן העובדים דיווחו על שעות נוספות במסגרת העבודה הקשה שביצעו עבורנו... :|

 

עכשיו לכו תשברו את הראש במלחמה נגדם בבתי משפט, נראה אתכם (זאת בהנחה שלא תזדקקו להם פעמים נוספות בעתיד, גם לא בטוח). מאפייה במיטבה, כולל נפוטיזם (אשתו של המלזגן עובדת באגף בטחון, אשתו של חבר ועד - עוזרת מנכ"ל, בנים/אחים/דודים, כולם עובדי נמל) וסחיטה באיומים.

 

 

מילה קטנה לאלה שטוענים שחו"ח אם מפלגת העבודה/שלי יגיעו לשלטון - המאפיונרים הללו יתחזקו עוד יותר:

יו"ר ועד התפעול - אלון חסן - בנו של קבלן קולות של הליכוד ובעצמו חבר מרכז לעת מצוא (כל עוד מתיישרים לפי דרישותיו).

גמליאל (גומה) חסין, שהיה אחד האנשים החזקים בנמל בעבר - הוא חבר מרכז ליכוד (מואשם כעת בהעלמת מליוני שקלים ממפעל הפיס יחד עם חברו יעקב ברדוגו, גם הוא חבר מרכז הליכוד ועם דודי אפל, עבריין מורשע, הפתעה הפתעה - גם הוא חבר מרכז הליכוד).

 

קצת חומר לקריאה ומחשבה -

כך כופף ועד הנמל (שביתה) את ההנהלה (חברה ממשלתית, להזכירכם) בעניין עוזר המנכ"ל.

עוד תוספות שכר, בזמן שהאוצר משמיץ את האחיות, הוא מחלק ביד רחבה לעובדי הנמל.

קצת היסטוריה. שני "המנהיגים החזקים" ביבי וליברמן, מתקפלים בפני עובדי הנמל.

קצת על איך אלון חסן מהועד עובד...

 

שאחפש לכם דברים דומים על עובדי הרכבת/הנמלים האחרים וחברת החשמל? נכון שלא אצל ביבי הומצאה השיטה (הרבה לפניו, יש לומר), אבל הוא זה שמזהיר אתכם (גם באמצעות טוקבקיסטים שלו כאן בפורום וברחבי התקשורת) על כמה רע יהיה בלעדיו, בעודו משכלל את השיטה בגלל הפחד מחברי מרכז הליכוד. שימכרו את הסיפורים האלה למישהו אחר...

פורסם
גם באמצעות טוקבקיסטים שלו כאן

 

יש שתי אפשרויות - או שאתה מתיישר עם דעתו של שמר, או שאתה טוקבקיסט של ביבי. זה ספקטרום הביטוי הפוליטי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כל פעם שאני קורא ושומע על הועדים האלה אני חוטף עצבים כאלה שבא לי לקחת הכל ולעוף מפה.

זה לא ייאמן איזה שחיטות, בטלה, ובזבוז יש בחברות האלה.

לפחות בחברת חשמל ו/או מקורות יש שירות והעבודה מתבצעת בלי בעיות, ויחסית ברמה טובה.

הנמלים והרקבת זה בזיון כ"כ גדול. לדעתי לא הליכוד ולא העבודה יעשו לזה סוף, אלא רק אם תהיה מפלגת

משנה גדולה, שבלעדיה לא יכולים להרכיב ממשלה, והיא תאיים שאם לא יבצעו שם מהפך הם פורשים,

או לחלופין שזה יהיה תנאי להרכבת קואליציה.

מה הסיכוי שזה יקרה? קרוב מאוד לאפס.

הכרתי בזמנו מישהי, שהיתה בעלת תפקיד מאוד בכיר ברקבת. היא אגב ברחה מהר מאוד אחרי שראתה

מה קורה שם. הסיפורים שלה על מה שהולך שם יכלו לספק כתיבה לעתון שלם במשך חודש.

חברי מרכז שמגיעים ומודיעים שזה וזה שלח אותם, וצריך לסדר להם עבודה. אנשים שרושמים שעות על

גבי שעות, וברור לכולם שזה שקר וכזב, אבל הם מקורבים לועד, אז אסור לגעת בהם.

מינוי קרובים, עובדים שלא עובדים, ומה לא.

פורסם
על ראש הגנב בוער הכובע? תתייחס למה שכתבתי. אתה חושב שאני ממציא?

 

ממציא? אתה לא ממציא. ברור לי שכל סיפור על הועד נכון וברור לך שאישית הייתי שובר כל ועד בשירות המדינה בלי למצמץ.

 

זה שהליכוד מושחת? ידוע. לכן אין סיכוי שהם יקבלו את הקול שלי. מצד שני, ברור לי שהם לא מתפקדים לליכוד בגלל דעתם המדינית או הגרעין האיראני אלא בגלל שזו מפלגת שלטון והפריימריס הופכים אותם ללחיצים. אם שלי תהיה ראש ממשלה, מחר כולם יעברו לעבודה. הם ילכו לאיפה שהמנדטים והג'ובים.

 

אבל מעבר לליכוד, אל תשכח שהועדים האלו פועלים בגיבוי ובברכת ההסתדרות. היה אפשר לסגור את הסיפור עם ועד הרכבת, אבל זה היה גורר שביתות משקיות ובזה המדינה לא יכולה לעמוד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אבל זה היה גורר שביתות משקיות ובזה המדינה לא יכולה לעמוד.

 

ראה תשובתי לגבי הכנסת כוחות בטחון. כך השביתות או הסחיטות הציבוריות כלל לא יתחילו.

ושאף אחד לא יגיד לי שאין מאיפה לקחת חיילים.

פורסם

כאשר יוצאים למלחמה בחמאס, לדוגמה, רוה"מ מבקש והציבור הרחב נענה ללא מצמוץ - לחשוק שפתיים ולהמתין שבועיים שלושה עד שהמדינה תתגבר על האתגר. הציבור מבליג גם כאשר פרטים מתוכו משלמים את המחיר הכי גבוה - החיים.

 

אתה רוצה להגיד לי שראש ממשלה שידאג להודיע לכל עובדי נמל אשדוד להישאר בבית כי הם מפוטרים לאלתר - לא יקבל את ברכת הדרך? אתה רוצה להגיד לי שמישהו יתלונן אם לא יהיו רכבות שבועיים והציבור יאחר לעבודה?

עיקרון הועד הוא מצויין, כי הוא מגן על העובד מהתעמרות של המעביד. אבל אם הועד הופך בעצמו לגוף עבריין ? שיילך הביתה עוד באותו יום. ע"ע מה שחיים סבן ושאול אלוביץ עשו לועדים של בזק, פעם אחד הועדים המיליטנטיים ביותר במשק...

 

בלי קשר - התייחסתי לעובדה שביבי מהלך עלינו אימים (ומצליח בכך) שאם לא הוא יהיה כאן להגן עלינו מפניהם - רע ומר יהיה לנו.

 

זה שקר מוחלט, כל מי שמסוגל להפעיל יותר מתא וחצי במוח מסוגל להבין את זה. פינקלשטיין וביבי עובדים על מוטיב הפחד של אנשים בורים ו/או לא חושבים. שלא יפחיד אותנו, ראינו עד כמה "רע" היה בעשר השנים שהוא לא היה כאן.

×
×
  • תוכן חדש...