Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרך אגב לעניין הסיפור של שמר על הספינה - כל מי שניסה פעם לבצע עבודה באתר בארה"ב שמתופעל על ידי ה-unions, נתקל באותו דבר בדיוק. בנמל לא המציאו שום דבר חדש... מה לא הופך את זה ליותר טוב.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

והנה, אפשר גם אחרת:

 

http://www.themarker.com/markerweek/1.1909755

 

או שאפשר ככה:

 

http://www.themarker.com/dynamo/1.1908877

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ברור שאפשר אחרת, עבד יופי עם בזק וחברות אוטובוסים (טוב, חברות אוטובוסים עדיין לא כל כך).

 

אם למדינה היו ביצים, היו מזמן מפריטים את רשות הנמלים, הופכים כל נמל (חיפה, אשדוד ואילת) לחברה פרטית עצמאית עם קבלן משנה שמפעיל אותו, כשהם מתחרים בינהם במונחים של קיבולת נפח סחורות, מחירים ורמת השירות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
היה קטע יפה בראיון הטלביזיוני עם יו"ר הוועד של נמל אשדוד לפני כמה ימים. שאלו אותו על השביתה, והוא הצביע מאחוריו ואמר לכתב "איפה אתה רואה שביתה? כולם עובדים". אלא מה, התמונה מאחורי האיש היתה יכולה באותה מידה להיות תמונת סטיל, עמדו שם במרחק איזה 4-5 מנופים, כמה וכמה פול-טריילרים, ושום דבר לא זז - מילימטר. אפילו ציפור לא צייצה (מהפחד, כנראה). גם הכתב, כנראה, פחד אפילו לומר משהו...

 

אני לא רוצה לדבר על המשכורת. יש בנמל אנשים שאחראים על שינוע סחורות במאות מיליונים, אולי מיליארדים בשנה, הנתב שמכניס אוניות לנמל יכול היה כנראה מבחינת ניסיונו להיות קברניט אניית סחר גדולה בחברת ספנות ולהרוויח לא פחות - אולי יותר. אם היו עובדים כמו בני אדם, אפשר היה לומר שחלקם מצדיקים את רמת השכר. הבעיה כמו שנאמר היא השחצנות המושרשת, "אני ואפסי עוד". אני רק מתאר לי מה זה להיות שכן של עובד נמל כזה - בטח חצי מהחניות של הבניין תפוסות בג'יפים ב.מ.וו שלו, של אשתו ושל הבנות שלו. אני מעדיף להיות שכן של איש ארגון פשע מאורגן - אני בטוח שאחד כזה ינסה לפחות להיות הוגן לשכניו כדי לא להסתבך עם משטרה על שטויות; עובד נמל כזה, כבר לא מפחד מאף אחד.

 

שהתרופות שלהם יהיו במכולות שהם תוקעים.

 

אחרי הכתבה בערוץ 2, פתאום כל העולם ואחותו התעוררו... (מעניין שכאן זו כבר לא "תשקורת". יש הרבה דברים רעים לומר על התקשורת הישראלית ובמיוחד על רמת הצהבת שלה, אבל לא סתם הביטוי של "העיתונות היא כלב השמירה של הדמוקרטיה" תפס כך).

מוזר איך "אף אחד לא ידע" על המעללים של אדון חסן (מפנה אתכם להודעה מס. 9 ששמתי כאן בשרשור, כולל הלינקים שנתתי וחשפו את אותם דברים כבר מזמן).

 

מאפייה במיטבה. להושיב את כל עובדי הנמל בבית עד שיבינו שהממלכה הפרטית שלהם שייכת בעצם לציבור. באופן כללי, אני מאוד בעד ועדי עובדים שימנעו את רמיסת זכויות העובדים וישמרו על תנאי מחייתם.

במקרה של הועדים כדוגמת נשואי השרשור - שום סנטימנטים. אשכרה "חוות החיות".

×
×
  • תוכן חדש...