Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת קרבורטורים ב-gsx 400 s1987


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. בבעלותי gsx 400 s1987 נהנתי ממנו כל רגע שהוא עבד וגם שהוא הפסיק לעבוד נהנתי אפילו יותר.!!! לקחתי אותו כפרויקט היחלפתי לו: גנט קידמי.פיק אפים.צמת חשמל.קנף קידמית בולמים קידמיים עברו שיפוץ בקיצור שיפוץ כללי

והדרך עדיין ארוכה.כיום אני מחפש דיאפרגמות לקרבורטורים מכיוון ששני הדיאפרגמות קרועות והשאלה שלי היא כזו האם אני יכול לעשות לו התאמת קרבורטורים של GS500 כי מבחינת עלויות של דיאפרגמה אחת אני יכול ליקנות צמד קרבורטורים של הgs500.

האם זה יכול לעבוד???

אשמח לתגובתכם ...

אם יש מישהוא מכיר מקור חלפים ל-gsx 400 s1978

386619_2567810412776_2118271837_n.jpg

P4250158 (2)עותק של.jpg

פורסם
שלום לכולם. בבעלותי gsx 400 s1987 נהנתי ממנו כל רגע שהוא עבד וגם שהוא הפסיק לעבוד נהנתי אפילו יותר.!!! לקחתי אותו כפרויקט היחלפתי לו: גנט קידמי.פיק אפים.צמת חשמל.קנף קידמית בולמים קידמיים עברו שיפוץ בקיצור שיפוץ כללי

והדרך עדיין ארוכה.כיום אני מחפש דיאפרגמות לקרבורטורים מכיוון ששני הדיאפרגמות קרועות והשאלה שלי היא כזו האם אני יכול לעשות לו התאמת קרבורטורים של GS500 כי מבחינת עלויות של דיאפרגמה אחת אני יכול ליקנות צמד קרבורטורים של הgs500.

האם זה יכול לעבוד???

אשמח לתגובתכם ...

אם יש מישהוא מכיר מקור חלפים ל-gsx 400 s1978

 

איזה צירוף מקרים אבל בדיוק היום יצא לי לצלם אחת כזו אדומה , אבל תלויה על עמוד.

אני לא בטוח אבל אני חושב שזו שצילמתי בנפח קטן מ 400 , לא סגור על זה.

אני יודע שיש 125 דומה ואם אני לא טועה גם 250.

בכל אופן הבחור שהונצח נולד בשנתון שלי, וזה מאוד עצוב לראות שבחור צעיר ,כנראה גם אופנוען,

סיים את חיו כל כך צעיר, יהיי זכרו ברוך.

האופנוע המצולם נמצא באיזור הר מפורסם בצפוןן וברור שהוא לא תורם חלקים.

אני היתי מציע לך לשים את הדיאפרגמות המקוריות ולא להתעסק בקומבינות . שאתה משפץ אופנוע שאתה כל כך אוהב , אל תנסה לחסוך בכסף, תנסה בעופר אבניר אולי יש להם שם משהו שתקבל עליו 50 אחוז הנחה , בתור מלאי מת.

gs אנדרטה.jpg

פורסם

שם בדקתי והם רוצים 1000 ש"ח לדיאפרגמה אחת ליפני מע"מ ואני צריך 2 ובצבא קצת קשה לממן את זה מעבודות מזדמנות אז אני מנסה למצוא משהוא דומה במחיר סביר...

פורסם

הנה, יש כאן לינק למוכרת בישראל. היא רוצה עליהם הרבה פחות. תשלח לה מייל ושאל אותה.

http://www.ebay.com/itm/GENUINE-NEW-SUZUKI-GS400-GS-400-X-GSX400-GSX-400-CARBURETOR-DIAPHRAGM-/221022697475?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3375fab803

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...