Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבדיקת שמן מים שגרתית גיליתי כי קיים צינור כלשהו קרוע

אשמח לעזרתכם מהו הצינור הזה והאם דחוף ללכת ולהחליפו

תודה

IMG-20121230-00012.jpg

IMG-20121230-00013.jpg

IMG-20121230-00014.jpg

פורסם

לא יצא לי עדיין לעבוד על אודי, אבל לפי התמונות אני מזהה שהצינור יוצא מהמכסה שסתומים אל הצינור של הפילטר אוויר?

 

לא ראיתי בדיוק את החור ראיתי רק זיעה של שמן, אבל אתה לא מרגיש שהמנוע קצת מגמגם בטורים נמוכים או יש אי סחיבה כלשהי?

 

כי זה היה אצלי באיביזה, והרכב שאב אוויר שלא נמדד על ידי החיישן כמות אוויר והרכב עבד על תערובת ענייה.

ואפילו התכבה לי כמה פעמים (גם כי אני נהג חדש ונהגתי על אוטומט הרבה זמן חח), אבל עכשיו אחרי שתיקנתי (אגב תיקון די חאפר עשיתי, עד יום שישי שאני ינסע לפירוקייה או משהו לקנות צינור) הרכב וואלה התחיל לתקתק כמו שעון שוויצרי.

פורסם

היי, אני לא מומחה ואין לי אאודי.

אבל לדעתי אם אתה מרגיש שיש מהמקום הזה משיכה/ דליפה של אוויר/וואקום אז תתחיל

בלנסות לסדר את זה.

לי בכל אופן זה נראה כמו חלק ממערכת ה PCV (נשם בעברית אם אני לא טועה) שתפקידה למחזר אדי שמן ולמנוע לחץ גבוה באגן.

אם יש משם דליפה רצינית אז זה בהחלט יכול לשגע את הרכב.

שוב - אני לא מומחה ולא מכיר את הרכב.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם
ידוע מהו העלות של צינור כזה והאם קיים בתחליפי?

 

מחיר אני לא יודע להגיד לך, אבל תנסה לאטום את הצינור עם איזולירבנד כדי לסדר את זה זמנית. ואז תתחיל לשאול מחירים של צינור כזה. אגב לחבר שלי יש לאון 2002 ונקרע לו הצינור הזה והוא קנה כזה ב180 חליפי.

פורסם

נראה כמו שסתום PCV... תלך למוסך מורשה תשאל אותם מה זה.. אם כן תקנה שסתום PCV אם הוא נשבר.. + גומייה שלפי דעתי הגומיה שם נקרעה..

פורסם

נראה ככל הנראה כמו צינור נשם גם לי נקרעו הצינורות האלה עכשיו והחלפתי .

 

בחברה ביקשו מחירים אסטרונומים ולא הגיוניים מאצתי צינור של רכב אחר שהתאים גם של נשם והצינור פלסטיק הוחלף בתחליפי שעושה את העבודה מעולה ברבע מחיר...

 

 

הצינורות הם צינורות נשם

פורסם

לדעתי תזמין מחול סט צינורות נשם מסיליקון, לרוב הם יותר זולים מהמקוריים ועמידים ליותר זמן. מומלץ על הדרך להחליף את השסתום pcv על הדרך.

לפי דגם, שנת יצור וקוד מנוע תוכל למצוא צינורות מתאימים לרכב שלך (לa4 יש המון חלקי אפטרמרקט בחול)

×
×
  • תוכן חדש...