Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בדקתי מכונית שלה יש תת-שלדה (SUBFRAME) בחלק האחורי עליה מותקן המנוע והממסרן (TRANSAXLE) לרכב הזה הייתה פגיעה מאחור שמעכה את הפגוש המתכתי המכונה מגן פגוש וגם את תת-השלדה שבג'רגון קוראים לה בטעות "עריסה" , רשמתי בטופס הבדיקה "פגיעה בתומך פגוש אחורי וגם מעיכה בתת-שלדה" וציינתי שזו משמעות נמוכה.

הרכב היה מיועד לטרייד-אין , אנשי הטרייד-אין ראו את המילה שלדה ודרשו מהמוכר להוריד להם 8000 ש"ח.

בעל הרכב ביטל את העסקה ובכל זאת הלך לפחח שלו שיבדוק את אמיתות הממצאים שנרשמו בטופס הבדיקה.

הפחח צחק ואמר לבעל הרכב " כתבו לך שטויות אין דבר כזה תת-שלדה , עשו עליך קומבינה".

בעל הרכב לא הסתפק בכך וביצע בדיקה לקניה במכון אחר וגם שם אמרו לו "אין דבר כזה תת-שלדה...תן לי את הבוחן שילמד ממני פרק בתורת הרכב ...זו עוד המצאה של דוד ברזילי" , הוא צריך לעבוד באקדמיה ללשון ולא במכון בדיקה סוף ציטוט.

בעל הרכב חזר אלי עם טענות קשות על כי שהמצאתי שם של רכיב שלא נמצא ברכב.

עניתי לו בנימוס: לצערי , הרב חלק גדול מהעוסקים במתן השירותים לרכב לא מודעים לשם הזה". נכנסתי לגוגל והראתי ללקוח את התמונות של תת-השלדות.

מה שכואב לי בסוגייה הזו שסוחרי רכב כבר ניסו לנצל זאת ורק בגלל המילה הנלוות לתת-....

subframe   תת-שלדה.jpg

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אוי דוד,דוד. כ"כ הרבה שנים ועוד לא הפנמת שאתה בלבנט ולא בשוויצריה...

 

אם כבר פתחת- תסביר קצת על החלק הזה. שלפחות נחכים ונלמד מהמקרה הזה...

הוא מולחם או מחובר בברגים?

מה תפקידו? זה כמו מוט פיתול? זה מחזיק את הטרנספר? (ואז זה רק ב-4X4)

באיזה רכבים זה קיים?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

החכמנו, תודה על המידה.

ובהקשר לנושא. דוד, אתה כמו דון קישוט, תמיד נלחם בתחנות רוח. מוטב להיות חכם ולא צודק.

מהרבה נושאים שכתבת ניכר שאתה בעל ידע, חרוץ ונבון, אז איך אתה נופל כל פעם על דברים כאלה? חבל.

פורסם

לא נופל ולא כלום. העובדה שיש בורים אינה הופכת את מי שאינו כזה לטועה. גם אם הבורים הם רוב. כך בתחום הזה וכך באחרים.

 

בעליי עמוד שידרה אינם יכולים להפוך לפתע לבעליי גמישות מוחלטת. כמובן, רצוי שתהיה יכולת וסבלנות להסביר ללקוח במה מדובר.

 

אגב, האם הובהר להם המינוח באנגלית? אםכי אני תוהה אם היה מסייע במקרה דנן.

פורסם
לא נופל ולא כלום. העובדה שיש בורים אינה הופכת את מי שאינו כזה לטועה. גם אם הבורים הם רוב. כך בתחום הזה וכך באחרים.

 

בעליי עמוד שידרה אינם יכולים להפוך לפתע לבעליי גמישות מוחלטת. כמובן, רצוי שתהיה יכולת וסבלנות להסביר ללקוח במה מדובר.

 

אגב, האם הובהר להם המינוח באנגלית? אםכי אני תוהה אם היה מסייע במקרה דנן.

 

ניגשתי למוסך השירות של הרכב והוצאתי דף של מרכב הרכב עם תרשים של חלקי המרכב פרוסים וליד כל חלק יש את השם ומספר הקטלוגי .

התקשרתי לבעל הרכב והצגתי בפניו את התרשים כולל שמות החלקים. אני תקווה שהוא מאמין לי. לגבי הקולגות המקטרגים ...לי אין את הכוחות להתחיל להסביר ולשכנע.

תודה על התגובות.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אני סבור שאם היית משתמש בז'רגון "עריסה" כמובן אף אחד לא היה שם לב ומתלהם.

יש להיות חכם, ויש להיות צודק.

משכנתא זה קל

פורסם

רק אותי זה מבאס מאוד שיש הרבה מכונאים לא מיומנים, ואין איזו שהיא ביקורת? או מגבלה למי שיכול להיות מכונאי?

זה כמו שהרופא שלך לא ידע מה זה כבד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

זה אבסורד שבעלי מקצוע לא יודעים שמות חלקים ברכבים בהם הם מטפלים.

 

יש המון רכבים עם תת שלדה, בחלק זה תומך בטרנספרים, ברכבי הנאה אחורית זה תומך בדיפרנציאל וכו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

חזק ואמץ ברזילי.

באלו כלי רכב או תחומים אתה מתמחה?

לו הייתי גר באזורך, העסק שלך היה ניצב גבוה בסולם העדיפויות שלי.

 

אגב, האם ישנו מוסך שמבין משהו באלפות באזורך? על לא מבינים דווקא שמעתי.

שבס שלום.

פורסם

שוב אני עונה לך :lol: - אתה צודק , אבל לא ח.. - בשפת המכונאות הישראלית , השתרש השם ל תת שילדה עריסה .

גם אם בטעות - זה המצב .

 

לכן , יכולתה לכתוב - תת שילדה (עריסה)

ראה כיצד זה מופיע בדברי אנשים וחברות בפירסומים .

 

סובארו משיקה את ה - B4

עריסת מנוע חדשה (תת שילדה) תוכננה מחדש כמערכת תושבות למערכת ההינע.

http://subaru-il.co.il/news_inner.asp?NewsID=469

מיקרו-באגי בוי 50 במבחן שטח

כל חטיבת המכאניקה הזו, כולל מיכל הדלק, מותקנת על תת-שילדה, מעין עריסה

http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1744-jeepolog-archive

 

אין מה לעשות - ברומא , התנהג כרומאי .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...