Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

בראלי המצבר החליט למות וכך מצאתי את עצמי יום שישי צריך מצבר באופן דחוף , נסעתי לאוטו דיפו ( הראשון שחשבתי עליו ) וקניתי מצבר ...

 

עכשיו כל הטכנאים היו עסוקים והחלטתי לקנות מצבר ולהתקין בעצמי שם מחוץ לחנות ( רכב לא מניע בכלל ) .

 

אני בא להתקין בעצמי ופתאום מגיע לו טכנאי נחמד ואומר לי שההתקנה זה בחינם אז למה אתה מתקין לבד , הוא בא עם ציוד , עשה לי בדיקה שהטעינה בסדר ולאחר מכן החליף לי את המצבר , בצורה הכי מקצועית ויפה שאפשר ( עבד לאט ויפה ) , אפילו שם גריז יעודי על המגעים ....

 

בקיצור , ממש יחס חם ומקצועי , משהו שלא ציפיתי ממקום כמו אוטו דיפו .

 

אלי.

פורסם

קרה לי בדיוק אותו הדבר, לפני שנה וקצת...

יום שישי בצהריים, הרכב לא מניע.

הניעו אותי עם השרות דרכים של החברת ביטוח, נסעתי ישר לאוטו דיפו

קניתי מצבר של ורטה, התקנה מהירה בחינם... תוך פחות מ-20 דקות הייתי בחוץ

מדובר בסניף ביג בבאר-שבע

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

גם אצלי היה בעיה עם מצבר ונסעתי לאוטודיפו על מנת להחליפו, הבעיה היחידה שהייתה במקום (אוטודיפו בסגולה) זה שהיה הרבה מאוד אנשים והיה צריך לחכות כ-40 בתור להתקנה.

ההתקנה עצמה נעשתה ברוגע ובעבודה מקצועית ויפה בהחלט

 

מצטרף להמלצה על המקום :mm_yeah:

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

לי קרה סיפור דומה באוטודיפו בחולון

הלכתי לקנות מגבים ב 60 שקל לאוטו.

קניתי ועוד בחנות היה מוכר שעקב אחריי.

יצאתי החוצה להתקין ועוד לפני שפתחתי את הקופסא הוא ניגש ואמר לי לעצור ולמה להתאמץ

הם יתקינו לי את המגבים בחינם.

אמרתי לו שאלו מגבים פשוטים שמתחברים בקליפס פשוט.

בסוף הסתבר שבאוטו העתיק הזה ( זה היה לפני שנתיים בדייאטסו אפלאוז 91) היה מגבים בני כ4 שנים שהיו מחוברים בבורג.

והוא המתקין החליף לי את החיבור לחיבור בקליפס ועוד בשימחה!

הייתי כלכך מרוצה שחזרתי הביתה לקחתי את האוטו של אמא ואבא גם כן להחלפת מגבים

×
×
  • תוכן חדש...