Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, אני מסכים אם ההודעה הקודמת. אני לא מאמין שזה בכלל הגיע לעמוד 3! יש כאן יותר מדי קשקושים על דברים לא רלוונטיים.

 

אם אתה מחפש רכב משפחתי באמת לצורך "משפחתי" (ילדים, חפצים, וכו) הבחירה הנבונה מאוד ברורה: המגאן.

 

כבר עובדה בשטח שדגמי 2008+ אמינים. ומה עוד: בתקלה הבודדת שאולי תקרה מתישהו יש אחריות ל3 שנים.

 

הרגע שתהיה תקלה עם המזדה (ושלא תהיה!) אתה כבר תקלקל את עצמך שבחרת בה וששילמת ממיטב כספך על תיקון שעבור הרנו לא היית צריך לשלם בכלל.

 

וכמובן מיותר לציין את שורת ההטבות הנוספות שקרסו מוסיף כגון ביטוח חינם ושוברי טיפול חינם...

http://www.iherb.com?rcode=EGE170

$5-$10 הנחה על ההזמנה הראשונה. $4 עלות משלוח בלבד לישראל לחבילות עד 1.814 ק"ג!

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

אבל ! בהפרש של 25K ? על רכב חדש יותר? שקרוב לוודאי עבר פחות התעללות ובלאי! התשובה נמצאת בגוף השאלה , אין סיכוי בעולם שתשאיר במוסך את הסכום הזה גם אם באמת נפלת על רכב חמוץ יותר מחומץ בלסמי ...

 

 

 

אני מרוצה - ככהניתן להחליף בעתיד לפלואנס בכלום כסף. אחחחחח מה ששמועות עושות....

אני מציע לכל מי שבהתלבטות, לעשות נסיעת מבחן על שני הרכבים ואז להחליט לבד (שיתחיל עם הזדה ולאחר מכן על המגאן, אנשים לא מבינים את ההבדל!)

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
חבל שלא ציטטת את החלק הראשון של הכתבה שבה צויין במפורש שלאחר מתיחת הפנים שנחשבים אמינים.

אגב - רב הבעיות שמופיעות בכתבה הם בעיות של הזנחה.

המשפט הזה "לאחר מתיחת הפנים הם אמינים" מופיע פעמים רבות (לא קשור לרנו) ולאחר כמה שנים מתברר שהוא לא נכון, והרכבים הנדונים הם עדיין לא אמינים. אולי עיתונאי הרכב כותבים כך כדי לשמור יחסים טובים עם המפרסמים.

לא מסכים שרוב הבעיות מהזנחה. למשל בהמשך נושא זה, עופר כותב טובות על הרנו אבל גם על בעית סלילי ההצתה. בעית מנגנוני החלונות לא קשורה להזנחה.

אז זהו שיש לא מעט רכבים שלא סובלים מהתקלות האופייניות - לעומת יש רכבים אחרים שסובלים מבעיות שמעבר לבעיות האופייניות. סטטיסטית הסיכויים ליפול עם רנו מגאן גבוהים לאין ערוך מהסיכויים ליפול עם מאזדה 3.

לכל רכב יש מחלות, אם זה יפני, צרפתי או גרמני. וכל בעיה אופינית מופיעה ברוב הרכבים, מה הסיכוי שכולם לא יופיעו בחלק מהרכבים? לדעתי סיכוי די אפסי.

זה לא רק משהו תיאורטי. בעיות שהופיעו ברכבים אצלי, היו ידועות מראש למוסך.

חשבון פשוט :

מזדה 3 2009 עולה 68000 - 70000 ש"ח

רנו מגאן 2009 עולה 43000 - 45000 ש"ח

 

23000- 25000 - מקדם בטחון לתיקונים.

אפשר לקנות חצי רכב.

אם אתה מדבר רק על הצד הכספי, החישוב הזה לא כולל מרכיב מאוד חשוב והוא מחיר המכירה. החישוב המקובל הוא: נתון סכום, איזה רכב לקנות בסכום הזה, רנו 2008 או מאזדה 2006 ? (שנתונים להמחשה בלבד). החישוב הוא שבמשך 3 השנים הבאות עד שהרכב ימכר, ערך הרנו ירד בעוד כ 10000 ש"ח (היפותטי) מעבר לירידת הערך של המאזדה.

 

יהודה

פורסם
אם אתה מדבר רק על הצד הכספי, החישוב הזה לא כולל מרכיב מאוד חשוב והוא מחיר המכירה. החישוב המקובל הוא: נתון סכום, איזה רכב לקנות בסכום הזה, רנו 2008 או מאזדה 2006 ? (שנתונים להמחשה בלבד). החישוב הוא שבמשך 3 השנים הבאות עד שהרכב ימכר, ערך הרנו ירד בעוד כ 10000 ש"ח (היפותטי) מעבר לירידת הערך של המאזדה.

 

יהודה שלום,

היות ומחיר המכירה ידוע מראש לקונה הרכב - מחירון - X% בעוד Y שנים, נכון יהיה להסתכל על ירידת הערך במחירון כאחוזים ולא כמספר FIX.

לצורך ההמחשה: נניח שבשני המגרשים (אחד הוא רוכש מאזדה ואחד רנו) מורידים לו ממחירון המחירון בעוד 3 שנים (שיגיע לשדרג את הרכב) 10 % ולורך ההקלה נתעלם מהנתון הנ"ל.

 

מחיר קניה של מאזדה 70000 ש"ח,

ירידת ערך ב-3 שנים - 10% בכל שנה (אני עדין) = 27.1 %

כלומר הוא יקבל - 70000-27.1% = 51030 ש"ח.

הפסיד ירידת ערך 18,970 ש"ח

 

מחיר קניה של רנו 45000 ש"ח

ירידת ערך ב-3 שנים - 15% בכל שנה (אני פחות עדין לצורך ההמחשה) = 38.5 %

כלומר הוא יקבל 45000-38.5% = 27675 ש"ח

כלומר ירידת ערך 17325 ש"ח.

 

כלומר, גם אם ירידת הערך של הרנו גבוהה משמעותית מהמזדה, זהמתקזז כי מחיר הקניה נמוך.

 

אגב - אם נוריד גם את ה-X אחוזים שהתעלמתי מהם, ההפרש יגדל לטובת הרנו.

 

בקיצור - רכב שאתה קונה בזול ומחזיק מעמד 4-5 שנים, הוא עשהאת שלו גם אם תזרוק אותו לים אחרכך.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
יהודה שלום,

היות ומחיר המכירה ידוע מראש לקונה הרכב - מחירון - X% בעוד Y שנים, נכון יהיה להסתכל על ירידת הערך במחירון כאחוזים ולא כמספר FIX.

לצורך ההמחשה: נניח שבשני המגרשים (אחד הוא רוכש מאזדה ואחד רנו) מורידים לו ממחירון המחירון בעוד 3 שנים (שיגיע לשדרג את הרכב) 10 % ולורך ההקלה נתעלם מהנתון הנ"ל.

 

מחיר קניה של מאזדה 70000 ש"ח,

ירידת ערך ב-3 שנים - 10% בכל שנה (אני עדין) = 27.1 %

כלומר הוא יקבל - 70000-27.1% = 51030 ש"ח.

הפסיד ירידת ערך 18,970 ש"ח

 

מחיר קניה של רנו 45000 ש"ח

ירידת ערך ב-3 שנים - 15% בכל שנה (אני פחות עדין לצורך ההמחשה) = 38.5 %

כלומר הוא יקבל 45000-38.5% = 27675 ש"ח

כלומר ירידת ערך 17325 ש"ח.

 

כלומר, גם אם ירידת הערך של הרנו גבוהה משמעותית מהמזדה, זהמתקזז כי מחיר הקניה נמוך.

 

אגב - אם נוריד גם את ה-X אחוזים שהתעלמתי מהם, ההפרש יגדל לטובת הרנו.

 

בקיצור - רכב שאתה קונה בזול ומחזיק מעמד 4-5 שנים, הוא עשהאת שלו גם אם תזרוק אותו לים אחרכך.

כתבת על שיטה שבה קונים רכב 2008 (למשל) ואז מתחילים להשוות דגמים שונים. אם נקצין את שיטתך, ניתן להשוות מרצדס S גדול למרצדס A "קטן" מאותו השנתון, וברור שההבדל בירידת הערך יהיה דרמטי.

 

נראה לי שרוב האנשים קונים רכב בתקציב נתון ולכן צורת החישוב שעשיתי היא הרלבנטית.

 

יהודה


×
×
  • תוכן חדש...