Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, יש לי סיאט איביזה 2003 107 אלף קילומטר. בימים הקרובים אני מתכנן להכניס את הרכב לטיפול 10000 (נדלקה נורת הביקורת). הבעיה היא שהיום הרכב התחיל לרעוד די חזק, הדבר מורגש בעיקר כשאני עומד ובמקביל נדלקה נורת הביקורת של המנוע (הצהובה).

השאלה שלי היא האם אני יכול לנסוע עם הרכב במצב הזה עוד משהו כמו 100 קילומטר (למוסך של קרוב משפחה) או שאני חייב להכניס את הרכב למוסך בדחיפות. דבר נוסף, למישהו יש מושג מה זה?

תודה רבה וחג שמח!

  • ספונסר פורום
פורסם

אם המנוע עובד בצורה תקינה אז יש אפשרות שהרעידות מגיעות

בגלל תושבת מנוע עייפה .

בדרך כלל מדובר בתושבת העליונה מימין .

אבל יתכן שפעולת המנוע לא תקינה ולכן המנוע מייצר רעידות ,בנוסף

גם נורת תקלה שדולקת מכוונת לכך .

לדעתי אין מניעה שתיסע במצב הזה למוסך ,אפילו 100 קמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
שלום חברים, יש לי סיאט איביזה 2003 107 אלף קילומטר. בימים הקרובים אני מתכנן להכניס את הרכב לטיפול 10000 (נדלקה נורת הביקורת). הבעיה היא שהיום הרכב התחיל לרעוד די חזק, הדבר מורגש בעיקר כשאני עומד ובמקביל נדלקה נורת הביקורת של המנוע (הצהובה).

השאלה שלי היא האם אני יכול לנסוע עם הרכב במצב הזה עוד משהו כמו 100 קילומטר (למוסך של קרוב משפחה) או שאני חייב להכניס את הרכב למוסך בדחיפות. דבר נוסף, למישהו יש מושג מה זה?

תודה רבה וחג שמח!

 

ככל הנראה קוייל הצתה הלך. והרכב מזייף בגלל זה. (או שהוא עובד על 3 פלגים) והנורה נדלקה עקב כך.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

×
×
  • תוכן חדש...