Jump to content

etayiluz

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי etayiluz

  1. תודה רבה על התגובה.
  2. שלום חברים, יש לי סיאט איביזה 2003 107 אלף קילומטר. בימים הקרובים אני מתכנן להכניס את הרכב לטיפול 10000 (נדלקה נורת הביקורת). הבעיה היא שהיום הרכב התחיל לרעוד די חזק, הדבר מורגש בעיקר כשאני עומד ובמקביל נדלקה נורת הביקורת של המנוע (הצהובה). השאלה שלי היא האם אני יכול לנסוע עם הרכב במצב הזה עוד משהו כמו 100 קילומטר (למוסך של קרוב משפחה) או שאני חייב להכניס את הרכב למוסך בדחיפות. דבר נוסף, למישהו יש מושג מה זה? תודה רבה וחג שמח!
×
×
  • תוכן חדש...