Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא בטוח אבל כמו רוב הדרייברים של HAT אני לא אתפלא אם הL8 יכול לעבוד טוב בתצורת IB.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז אם אני מבין נכון, אין הבדל עם הפוד נמצא על הדלת ומשולב וופר+מיד או מחולק. אני קצת מתקשה להוציא מההסבר את הבדל בין החלוקה של האלמנטים, בעיקר בעובדה שגם בפוד משולב בדלת וגם בקיק למיד + פוד נפרד לוופר הגובה הפיזי שלהם נשאר אות דבר. מה היתרון של מיד בקיק פאנל, אני יכול להבין את היתרון בקורה, אבל לא בקיק. וכן, IB לפי המלצת הPDFים

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

ההבדלים הם במרחקים הפיזיים בין האלמנטים ובמקביל המרחקים מהראש מצד אחד



 

ומצד שני היתרונות והחסרונות של ציור הבמה בעקבות המיקומים.

 

מצד אחד מיקום על הקורות פותר את כל בעיית הגובה אבל פוגע ברוחב הבמה - (היות ויש לך רכיבים שיכולים לנגן היטב אחד לתוך השני - נושא הפוינט סורס לא יפגע לך בעצם בכל מיקום שתבחר)

 

מצד שני מיקום בקיק פאנל נותן לך רוחב במה בלתי מתפשר ומרכוז טובים - אבל כוון לא מספיק טוב של הסט יכול לפגוע לך בגובה הבמה.

 

לגבי וופרים בקיק פאנלים - היתרון המשמעותי כאן הוא מרחק מהראש ויכולת לספק להם נפח שלפעמים הוא טוב יותר וקל יותר ליצירה דווקא בקיקים - מה גם שהם יותר און אקסיס אז אתה מקבל יותר פירוט (מבחינת הכווניות, כמו שאמרתי - זה פחות חשוב - בעיקר בגלל שהם לא מידבאסים אלא וופרים - אם הם היו מנגנים למעלה מאזור ה1K כבר היה יתרון מובהק לקיק פאנלים).

 

בקיצור - תתקין איך שהכי נוח לך - יש לך רכיבים שמאפשרים לך לשמור על הרגשת סורס פוינט בצורה טובה מאוד מצד אחד ותחומי התדר שהם מנגנים מאפשרים לך לא להתחשב יותר מידי בעובדה שאתה מתקין בדלתות את הוופרים ואת המידריינג'ים פחות או יותר איפה שבא לך :-D

 

רכיבים של HAT - איכסה פיכסה הא?

לוקח זמן להבין איזה יתרונות עצומים יש לרמקולים שמנגנים תחום תדר רחב.

 

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בקיצור - תתקין איך שהכי נוח לך - יש לך רכיבים שמאפשרים לך לשמור על הרגשת סורס פוינט בצורה טובה מאוד מצד אחד ותחומי התדר שהם מנגנים מאפשרים לך לא להתחשב יותר מידי בעובדה שאתה מתקין בדלתות את הוופרים ואת המידריינג'ים פחות או יותר איפה שבא לך :-D

 

 

היה קשה לרשום רק את זה? 8)

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

מאוד!



 

אתה לא מבין עד כמה אני מרגיש אשם כשאני לא מסביר את עצמי עד הסוף.

 

קשה להיות פולני 8)

 

כל רגשות האשם האלה כשאני לא עוקצני מספיק - וואו :roll:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חשבתם שנטשתי, הא?

 

אז לא, מכיוון שהCNC בסדנה בלימודים מתועדף לסטודנטים, היה תור ארוך לפני, אבל בימייים האחרונים, הכנסתי 4 מתוך 7 הפרסות למכונה. עוד שתי פלטות, וזהו.

 

ככה זה נראה בינתיים, מחר אני אעלה תמונה של הפלטות במערום לפני שיוף וסנדינג סילר.

 

IMG_20121224_095503.jpg

 

IMG_20121224_101751.jpg

 

IMG_20121224_105917.jpg

 

שתי מסקנות בינתיים

1) פעם הבאה, סיקה בלוק כנראה יהיה חומר עדיף, אם כי יקר פי כמה. חומרי הגלם (פלטה MDF 28 מ"מ ואחת של 10 מ"מ) עלו לי 260 ש"ח.

2) יצא וואחד פוד. גובה של 350 ס"מ בערך, רוב של 25 בערך. נראה איך זה יתאים ברכב. מקרה קיצון, נחלק לשני חלקים.שוב הוכחה לזה שאין תחליף למראה עיניים. בתוכנת CAD זה נראה הגיוני לגמרי הגודל...

 

 

עריכה:

 

מישהו יכול לעזור לי לי למצוא את תחומי התדרים ב3WAY של הPXA-H100??

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned


×
×
  • תוכן חדש...