Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

אני רוצה לעבור לפגרו קינג קצר 2001

עד עכשו היה לי יונדאי קופה

 

החברים יש להם גיפים אבל בעיקר סופות וזה לא מתאים לי.

רציתי לדעת אך הקינג בשטח אם הוא מוגבהה ועם מיגון ואם הוא בלי זה ?

מה עלויות האחזקה של גיפ כזה לאומת הרכב שהיה לי עד עכשו ?

למי שיש ויכול לכתוב לי ילויות למשל בלמים טיפולים וכדומה

דיזל או בנזין ?

אני נוסע המון

 

מה עלות הטסט והביטוחים ?

ושאלה אחרונה סתם ויכוח עם חבר הוא אומר שהסופה תוכל פחות דלק ואחזקה זולה יות ?

פורסם

אם החברה שלך עם סופות, לא ממליץ לך לרכוש SUV .

אתה עלול להוציא הרבה כסף על שידרוגים ותיקונים במידה ותנסה להצטרף אליהם למסלולים טכניים.

 

הקינג נחות מהפראדו או טרופר בשטח.

זה עקב השילדה האחודה וביטול הסרן "חי" מאחור.

בזכות הסיבות הנ"ל, התנהגות הכביש שלו טובה יותר מהמתחרים.

 

אחזקת קינג יקרה יחסית לשאר ה SUV המתחרים.

הגדר מה זה "נוסע המון" ? אם מעל 25 אלף קמ' בשנה, עדיף דיזל.

 

לנדרובר דיפנדר יוכל לעמוד בטיולי השטח עם הסופות. גם דיסקברי לאחר שידרוגים.

הבעיה שצריך "לנשום" לנדרחבר על שלל תופעות ובעיות אמינות.

אופציה נוספת ונדירה זה צ'ירוקי ידני (זוג סרנים "חיים") עם מנוע 4000 סמ"ק בנזין זהה לסופה.

 

אם בכול זאת אתה חייב ג'יפ דיזל בתצורת SUV,

שקול רכישת פאג'רו Q קצר (דגם קודם עד שנת 2000 ) בנפח 2.8/2.5 (עדיף 2.8 ).

 

בהצלחה בבחירה

רענן

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום רב

אני רוצה לעבור לפגרו קינג קצר 2001

עד עכשו היה לי יונדאי קופה

 

החברים יש להם גיפים אבל בעיקר סופות וזה לא מתאים לי.

רציתי לדעת אך הקינג בשטח אם הוא מוגבהה ועם מיגון ואם הוא בלי זה ?

מה עלויות האחזקה של גיפ כזה לאומת הרכב שהיה לי עד עכשו ?

למי שיש ויכול לכתוב לי ילויות למשל בלמים טיפולים וכדומה

דיזל או בנזין ?

אני נוסע המון

 

מה עלות הטסט והביטוחים ?

ושאלה אחרונה סתם ויכוח עם חבר הוא אומר שהסופה תוכל פחות דלק ואחזקה זולה יות ?

 

יש לי גם סופה משופרת נעולה קדימה ואחורה, הרכב לא נוח לנסיעה לא בכביש ולא בשטח, אבל אין מה לעשות הרכב נותן בראש לכל סוגי הגיפים החזקה בינונית תלוי בעומק הכיס,לאוהבי שטח טכני ובכלל מה שיפה ברכב הזה הוא שאפשר לשדרג אותו בדיוק לפי מה שאתה רוצה לדוגמא, להתאים אותו לנהיגה בדיונות,שטח טכני בינוני עד קשה, וקשה מאוד, אני אוהב את הגיפ הזה והיכולות שלו.

יש לי ליום יום קינג קצר משופר גבוה ונוח הרבה מהסופה, טוב לטיולי שבילים עבירות בינונית מדרגות בזכות הנעילה האחורית, החזקה לא זולה אבל רכב נחמד מאוד,

אם אתה לא מתכוון להיות מקצוען בשטח קנה קינג, אני אוהב.

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

הקינג הוא חיה רעה, מגיע עם נעילה אחורית, בעל עבירות גבוה בשטח, בשטח טכני של הצלבות אתה תשאיר אותם מאחור

ועם נוחות פי אלף!

כמובן שלעומת סופות צריך לגשת שטח יותר לאט וביותר זהירות, אבל סופה ללא נעילות לא תעמוד איתך.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...