Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לצעיר (21)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מכיוון שבאשכול הקודם התבלבלתי והתחלתי לחשוב על דגמים שלא כל כך קשורים אחד לשני, החלטתי לרכז לעצמי את הדברים שאני רוצה שיהיה לבני ברכב שלו באשכול אחד וכך המקצוענים :-D יוכלו להמליץ על מספר רכבים.

 

1. לא בזבזני בדלק (אין צורך ברכב חסכוני אבל שלא ייזלול כמו גיפ 1-6/1-5)

2. ללא תקלות / אמין - למרות שהרכב יירכש חדש ככל הנראה ותהיה אחריות, עדיף שלא לרוץ ממוסך למוסך בניסיון לתקן אותה.

3. בלמים טובים - נתקלתי במספר רכבים עם בלמים שפשוט לא "עושים את העבודה", ולכן זו דרישה עבורי.

4. לא יודע איך להסביר את הדרישה, אבל שלא יהיה קטן וגבוה (דוגמא: יונדאי אטוס / דייהטסו סיריון) - פשוט בסיבובים הם לא מתפקדים משהו.

5. בטיחות בסיסית ומעלה, לא משהו רעוע במיוחד, כמה שיותר כריות אוויר ודברים כאלה - לא משהו משמעותי.

6. נוח ומרווח לשני אנשים מקדימה (הולכים להיות רוב הפעמים נהג אחד, ולפעמים עוד מישהו, אבל לא יותר מזה לרוב).

 

תקציב: משהו בסביבות ה100K יהיה סביר, אפשר למתוח אותו עד 150K אם יש משהו אטרקטיבי במיוחד.

 

אשמח להימנע מרכישת דייהטסו ודגמים מסויימים מיונדאי (גטס, i10, i20)

מחפש פולקסווגן טרנספורטר (אספנות) במצב נסיעה.

אשמח לקבל הצעות בפרטי בצירוף תמונות ומחיר.

פורסם

מצטער, עדיין לא צמצמת את הדרישות מספיק לטעמי. יש עשרות מכוניות מתאימות. בוא נעשה משהו אחר. אזרוק לך כמה אפשרויות למכונית לצעירים ותגיד מה דעתך (בכוונה הלכתי על מכוניות יקרות יותר - עד כ-150 אלף):

 

יונדאי ולוסטר

אודי A1

מיני קופר

רנו מגאן קופה

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אפשר לדעת אילו דרישות מקובל לשם ? כי משיטוט קל בפורום הייעוץ הגעתי לדרישות כמו טיפולים זולים / חסכוני בדלק וכדומה...

מבין שלושתם האאודי או היונדאי ולוסטר נותנים מראה מעולה, אבל משום מה יש לי רתיעה קטנה מיונדאי.

מתחת למכסה המנוע האאודי מנצחת, לא ?

 

ועל הפורשה בוקסטר נוותר :-D

מחפש פולקסווגן טרנספורטר (אספנות) במצב נסיעה.

אשמח לקבל הצעות בפרטי בצירוף תמונות ומחיר.

פורסם

בוא ואכוון אותך:

 

אתה ככל הנראה מעדיף רכב סופר-מיני (אודי A1) או מקסימום קומפקטי (אודי A3).

אם אתה מעדיף להוציא פחות כסף (=100-110) אז יש מגוון רחב של קטנות לא רעות כדוגמת פורד פיאסטה, פולקסווגן פולו TSI וכדומה.

אם אתה רוצה לפנק את הבן אז ולוסטר תהיה בחירה לא רעה בכלל (הרתיעה מיותרת) והיא אפילו לא עולה הרבה יותר בגרסתה הלא הכי מאובזרת.

מתחת למכסה המנוע - לא נראה לי שזה עניין סופר-מהותי, אבל כן, האודי קצת יותר טובה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לבן (המאושר) אין דעה? העדפות?

מה שתבחר לו, מקובל עליו?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לבן (המאושר, כפי שציינת) יש רצון לרכב יפה בעיקר, חוץ מזה מצידו שיבוא ללא בלמים...

אני מצידי הוספתי את הדרישות שלי מהרכב שלו, כנראה נזמין נסיעת מבחן על הולוסטר ואם הוא יאהב, אז זאת תהיה המכונית הבאה שלו. מישהו יודע מה זמני האספקה ? יש מלאי קיים בארץ ?

 

וכמובן תודה רבה לך sronis על העזרה.

מחפש פולקסווגן טרנספורטר (אספנות) במצב נסיעה.

אשמח לקבל הצעות בפרטי בצירוף תמונות ומחיר.

פורסם

אם זה עניין של טעם (יופי) ולא מהות, הרי שכדאי שנדע מהן המכוניות היפות בעיניו...

אפילו בין אלו שמוסכם שהן יפות, יהיו כאלה שיוסיפו שהן נשיות, למשל...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נו, אז העניין פשוט למדי, ואפילו בטווח הנוח תקציבית.

שיגיד יפה תודה. לא לכל אחד יש אבא כזה.

תתחדשו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני כצעיר הייתי שמח לקבל יונדאי וולסטר ולדעתי היא תתאים לבן שלך.

יש לה לוק של ספורטיבית.

רוב הסיכויים שהוא לא צריך ספורטיבית כי מעבר לפן של הבטיחות

גם יהיו חספורטיבית עוד הוצאות.

×
×
  • תוכן חדש...