Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש נתוני צריכת דלק ריאליים לשתי מכוניות אותן אני שוקל לקנות.

באתר KML לא קיבלתי תשובה מספקת כי לא היו נתונים לדגם הספציפי.

באתר אוטו יש נתונים. השאלה היא עד כמה אפשר לסמוך לנסיונכם.

בלנצ'יה שלי הם קרובים לנתונים שאני רואה בשטח, הם כותבים 1:18.5 בעוד אני מקבל 1:19.2.

המכוניות שאני מתלבט בינהם הם סיטרואן DS4 שנותנת 1:12 ואלפא ג'ולייטה TCT שנותנת 1:14.6 לפי אוטו.

פורסם

אף פעם לא יהיו נתונים צריכת דלק אמיתיים בפועל

כי זה אינדיבידואלי להרגלי הנהיגה שלך.

 

אחד תקוע בפקקים, נוסע 5 ק"מ בשעה וחצי ועושה 1:6,

אחד נוסע על 90 בכביש החוף ועושה 1:18.

 

הכי קרוב שאתה יכול להסתמך אליו כתנאים זהים במעבדה אלו נתוני היצרנית.

פורסם

אז זה בדיוק הענין שלא, אי אפשר להסתמך על נתוני היצרנים כי כל אחד מזייף את התוצאה כראות עיניו. ראה המקרה האחרון עם קיה שנחקר ונפסק בבית משפט.

ברור שנתוני צריכה הם ענין אישי לנהג אבל מאחר ונתוני היצרן הם כל כך לא מציאותיים חשבתי שכאן אוכל לקבל מעט יותר מידה.

ממה שמצטבר, ובאופן מפתיע למדי, הג'ולייטה שהיא כביכול הספורטיבית בחבורה נותנת את הצריכה הטובה ביותר.

×
×
  • תוכן חדש...