Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגה רועד בזמן בלימה ( רנו קליאו 2000 )


Dudi F
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום , הרכב הוא רנו קליאו שנת 2000 1.6 אוטו' .

 

לאחרונה שמתי לב שבזמן בלימה ההגה רועד קצת ולפעמים גם דוושת הבלם רועדת .

 

לא רעידות חזקות במיוחד אבל עדיין ההרגשה היא לא רגילה .

 

הרעידות הכי משמעותיות הן במהירות גבוהה , מעל 90 קמ"ש, לדוגמא בבלימה לפני רמזור .

 

אשמח לדעת מדוע זה קורה לפני שאני מגיע למוסך לבדיקה .

 

תודה מראש .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעידות הן תוצאה של עיוות בצלחות הבלם.

 

אם הרעידה עדינה, אין צורך לעשות דבר. אם הרעידה חזקה ו/או מפריעה, אפשר לחרוט או להחליף את הצלחות (לא תהליך יקר).

 

האם אני מבין נכון שעיוות כזה ייגרם אם כשהצלחות חמות מאוד עושים בלימה חזקה (למשל בסוף ירידה ארוכה בה נעשה שימוש רב בבלמים, מגיעים לשלט עצור ובולמים חזק יחסית?

 

זה יכול להתאים למשהו שהרכב עבר לאחורנה (יותר נכון שמאז התחילה הרעידה)?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב המקרים האלה מסתכמים באמת בצלחות מעוותות אבל יכול להיות גם מחופש במשולשים כתוצאה מבוקסות לא תקינות.

צריך להרים את הרכב על ליפט ולבדוק חופש בפרונט, לנער ביד את המשולשים ואת המוט מייצב, להסתכל על הבוקסות אם הם קרועות או לא, במידה והכל תקין אז המצב הוא שצריך להחליף צלחות קידמיות, כמובן שרצוי להחליף גם רפידות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...