Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב. האם ניתן להדביק אריחים חדשים על קרמיקה קיימת, אבל מאונך, על קיר?

אם כן - האם יש צורך בהכנה מסויימת או בטיט מיוחד?

כמובן שבצעתי כבר עבודות קרמיקה בבית בהצלחה, גם רצפה וגם קירות, אבל אף פעם לא על קרמיקה קיימת על קיר.

תודה.

פורסם

למה משמש החיפוי ?

אם אסטטי בלבד, ולא חשוף ללחות ומים - אז אפשר עם דבק סופר 7 (מגיע בטיובה כמו סיליקון).

אם משמש עבור מקלחת / שירותים ואמור להיות בסביבה לחה - זה דורש עבודה מכינה.

ז"א, יש לבצע איטום לקיר בעזרת סיקה ואז להדביק עם דבק קרמיקה.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

מדובר במקלחון של פעם, כלומר 3 קירות מסביב מחופים קרמיקה, עד התיקרה. הענין הוא שהקרמיקה הנוכחית כבר לא יפה ובחלקה גם סדוקה, כך שאני מפחד גם מהעברת הלחות לחדר המקביל. אני גם מבקש לדעת האם יש צורך בעבודת הכנה מסוימת? אני חשבתי אולי לחרוץ את האריחים הקיימים עם דיסק, אבל זה עושה הרבה אבק מסוכן, חלקיקי גלזורה ואם אפשר לוותר - עדיף לי...

פורסם

קח פטישון, או קונגו קטן, ותשבור את האריחים הישנים,

תמרח 2 שכבות של איטום, מסוג SIKA , ותדביק על זה בדבק קרמיקה,

כל דבר אחר פשוט לא יתפוס כמו שצריך.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
קח פטישון, או קונגו קטן, ותשבור את האריחים הישנים,

תמרח 2 שכבות של איטום, מסוג SIKA , ותדביק על זה בדבק קרמיקה,

כל דבר אחר פשוט לא יתפוס כמו שצריך.

 

תודה על התגובה!

עקרונית, מה שאתה מציע הוא הפתרון המושלם והדרך היחידה והמקצועית לעבודה נכונה, אבל - ויש אבל גדול: הבית מיועד לפינוי-בינוי בעוד כשנתיים, ואני רוצה להימנע מלהיכנס להשקעות של זמן וכסף גדולות מדי. אני מודה שאני מחפש את הדרך הקלה והקצרה (פתרון קסם, אם תרצו).

מצד שני - האם קיים חומר אוטם (סילר) שניתן למריחה ישירות על גלזורה (קרמיקה)?

שוב תודה על זמנכם.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

האם אפשר להדביק קרמיקה לקיר צבוע עם סופר 7, ישר על הצבע, או שצריך קודם למרוח בונדרול, והאם זה מספיק? המקום ישמש לחלק של טוש.

פורסם

אם הקיר צבוע בסיד או אקרילי, אין בעיה. רק שים לב שאין חלקים רופפים והתשתית סבירה.

 

מצד שני, אם מדובר בחלק של טוש, למה לא להדביק עם דבק קרמיקה חזק ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בוקר טוב. האם ניתן להדביק אריחים חדשים על קרמיקה קיימת, אבל מאונך, על קיר?

 

כן. לא קיימת אפשרות אחרת.

הקרמיקה היא חיפוי על קיר.

בלי קיר מאחוריה היא תיפול. (בדיוק כמו שחייבים קודם לבנות קיר, ורק אחרי שהוא קיים ניתן לצבוע אותו. לא ניתן לצבוע לפני שהקיר בנוי, ולא ניתן לחפות קרמיקה לפני כן באותו אופן).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ושוב, כולנו צריכים להודות לרז על העצות הנובעות מניסיונו המקצועי הרב, שהוא מעתיר עלינו בלי בקשת תמורה. בעל מקצוע אחר בוודאי היה גובה סכום ארבע ספרתי (בדולרים).

תודה רז.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...