Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברוב המקרים החיסכון הכספי אדיר , .קיט קלאץ מקורי בחברה 4050 שילמתי 1340,שסתום PCV בחברה 395 שילמתי 38 שקל. הכל מקורי מחירי התחליפים יורדים בהתאם . כמו כן לא לשלוח דרך חברות השילוח (UPS, DHL וכד) לפעמים עולה כמו החלק עצמו + .

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון: החלק נשלח על ידי הדואר הגרמני ב9 בנובמבר וטרם הגיע. בחיפוש לפי קוד, נכתב שנשלח מגרמניה. וזהו. אין כל מידע נוסף.בשיחה עם מודיעין הדואר, נתקבלו שלוש תגובות סותרות תוך דקה אחת. לא ברור אם עדיין במכס? או שאף לא הגיע לארץ, שזה כבר תמוה. הוצע לי לחכות חודש ואז לפנות למוכר ולבקש שיבצע" חקירת דואר"?

האם למישהו יש רעיון לקצה חוט או דרך בדיקה יעילים יותר? היכן הפריט? תודה.

פורסם

לא מוחלט, אבל סביר להניח שהחבילה שלך משוטטת אי שם

בסבך הבירוקרטיה והבלאגן ששולט בדואר הישראלי.

כבר קרה לי מס׳ פעמים שחבילות הגיעו באיחור

רב, אבל על החבילה נחתם שנשלחה בזמן מחו״ל.

בקיצור, תמתין בסבלנות עוד קצת..קשה לי להאמין

שהדואר יתן תשובה ברורה ונכונה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
יש לי חבילה שהיגעה לארץ ב12.11 ומאז נמצאת במכס ת"א . משהוא לא נורמלי קורה שם (אולי שביתה איטלקית):x

 

אם לא תזיז עניינים יש סיכוי שהדואר שלך יקבל סטטוס של דואר נטוש(או משהו בסגנון, לא זוכר את המינוח המדוייק) ולעולם לא תקבל את מה שהזמנת..

דבר עם חברת המשלוחים/מכס בהקדם!!

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
ברוב המקרים החיסכון הכספי אדיר , .קיט קלאץ מקורי בחברה 4050 שילמתי 1340,שסתום PCV בחברה 395 שילמתי 38 שקל. הכל מקורי מחירי התחליפים יורדים בהתאם . כמו כן לא לשלוח דרך חברות השילוח (UPS, DHL וכד) לפעמים עולה כמו החלק עצמו + .

 

לא בהיכרח לא לשלוח דרך חברות השילוח...

יש אנשים שמייבאים את החלק דרך מקום העבודה שלהם(למשל עובדי מפעלים העובדים עם חברות שילוח בהסכמים) ובכך חוסכים את דמי השילוח והכאב ראש בצורה משמעותית...

אבל אני לא המלצתי פה על שום דבר כזה יש לציין

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

×
×
  • תוכן חדש...