Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לאישה מבוגרת - מה מומלץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רגע לפני רכישת יונדאי I10 - ב 69,000 ש"ח - האם יש רכב מוצלח יותר במחיר זהה, פחות או יותר?

 

איך הדיהטסו סירון לעומתו?

 

צרכים: נסיעה עירונית בלבד. לקחת נכד או שניים מדי פעם...

פורסם

תודה: מה המחיר של סיריון חדשה (כולל הכל).

פרט לבטיחות וחסכוניות (אשמח לנתוני אלו) - מה לגבי המפרט ונוחות הנסיעה?

 

תודה.

פורסם

סיריון כבר לא נמכרת כחדשה ואני לא בטוח שהיא תהיה חסכונית יותר מ-I10.

אם הרכב כן יצא אל מחוץ לעיר מדי פעם ויש עוד כ-5,000 שקלים להוסיף אז לדעתי קיה פיקנטו עדיפה בזכות המנוע החזק יותר, תא נוסעים איכותי יותר ואם אני זוכר נכון אז אבזור עדיף על היונדאי גם בדגם הפשוט.

היונדאי עם מנוע 1250 זהה לשל הפיקנטו האוטומטית יקרה הרבה יותר ולמעשה לא משתלמת לרכישה.

פורסם
תודה: מה המחיר של סיריון חדשה (כולל הכל).

פרט לבטיחות וחסכוניות (אשמח לנתוני אלו) - מה לגבי המפרט ונוחות הנסיעה?

 

תודה.

אין סיריון חדשות. השיווק הופסק במהלך 2011 לאחר שהיצרן יצא מאירופה (ומישראל).

 

ל-i10 יש שני מנועים - 1.1 ו-1.25 ליטר. לאיזה מהם אתה משווה את הסיריון? הראשון קצת חסכוני יותר אבל בקושי זז, השני נוסע בערך כמו הסיריון וצורך בערך אותו הדבר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ה1.25 די שתיין. בצבא משיגים מהן צריכת דלק משולבת של 1:11-1:12.

אז כן, בצבא נוהגים בפרעות ומשאירים את הרכב מונע סתם, אבל עדיין הצריכה מוגזמת לטעמי.

 

לדעתי בתור רכב רגיל עם נהיגה רגועה יהיה אפשר להוציא בממוצע 1:14 בערך. סביר, אבל לא יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בהמשך לנ"ל:

 

האם C1 הינו רכב מומלץ (63,000 ש"ח למכונית חדשה).

בנסיעה ראשונה - הגברת די מצאה בו חן (כרגע נוסעת בסאקסו, והיא מרגישה בבית עם ה C1): איך הרכב הזה?

 

תודה.

פורסם

אתה מוזמן לקרוא חוות דעת על סיטרואן C1 כאן, למשל.

הרכב לא רע אבל לא כל כך מאובזר, לא כל כך איכותי וגם הגיר האוטומטי שלו הוא בעצם גיר רובוטי. מצד שני הוא די חסכוני בדלק וגם די זול לרכישה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...