Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנועי גולף 7


XtremeIL
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל המידע בקצות האצבעות - הנה סקירה זריזה של איזה ז'ורנל רכב נידח.

שים לב שמנוע ה-140 כ"ס (למעשה 138 כ"ס) החדש שונה מהישן ולטענת הסוקרת מדובר בשינוי לטובה. ביחד עם משקל עצמי שקוצץ משמעותית - הביצועים צפויים להיות מאוד טובים.

 

על פי הכתבה יהיו מנועי טורבו-בנזין בהספקים של 86, 120 ו-138. בהמשך יופיע לפי דעתי מנוע שיתמקם בין ה-86 ל-120 (כנראה גרסה חזקה יותר של ה-1.2T) וכמובן גרסאות GTI חזקות יותר.

פורסם

פורסמו המחירים בארץ

 

דגם 1.2 130K ש"ח

דגם 1.4 145K ש"ח

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ה-1.4TSI140 המדובר הוא מנוע חדש לגמרי, עם ה-ACT (ניתוק שני ציל' לחסכון בדלק).

 

ב"אוטומוטור אונד שפורט" שפורסם לפני שבועיים, דובר על גרסאות 1.0TSI עם הספק שיהיה בין 110 ל-130 כ"ס + מנוע 1.5TSI עם 3 ציל' ו-130 כ"ס.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ה-1.4TSI140 המדובר הוא מנוע חדש לגמרי, עם ה-ACT (ניתוק שני ציל' לחסכון בדלק).

 

ב"אוטומוטור אונד שפורט" שפורסם לפני שבועיים, דובר על גרסאות 1.0TSI עם הספק שיהיה בין 110 ל-130 כ"ס + מנוע 1.5TSI עם 3 ציל' ו-130 כ"ס.

 

אין ספק שהאקובוסט 1L של פורד מחייב אותם להתעדכן...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
פורסמו המחירים בארץ

מי פרסם? איפה? תוכל להפנות?

תודה.

 

יש לי כזה והוא מדהים!!!!! 140 כ"ס.

160 כ"ס זה על ה2.0

אין לך כזה, 140 כ"ס זה של הדור החמישי, והוא שאל על הדור השביעי, שהוא בכלל דגם חדש.

160 זה על ה-1.4 ולא 2.0.

פורסם
ה-1.4TSI140 המדובר הוא מנוע חדש לגמרי, עם ה-ACT (ניתוק שני ציל' לחסכון בדלק).

 

ב"אוטומוטור אונד שפורט" שפורסם לפני שבועיים, דובר על גרסאות 1.0TSI עם הספק שיהיה בין 110 ל-130 כ"ס + מנוע 1.5TSI עם 3 ציל' ו-130 כ"ס.

 

ה 140 כ"ס כנראה לא יגיע לפחות לא במחיר שפוי...

 

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1848422

פורסם
כנראה שזאת טעות,

 

בוואלה פורסם שיגיעו 1.2TSI וה-1.4TSI140ACT.

 

הלוואי, בגרמניה מחירי ה 140 כמעט זהים ל 160 דור 6, בבריטניה ה 140 אפילו יותר יקרה...

בארץ ה 160 דור 6 עלתה יותר מ 170K !

×
×
  • תוכן חדש...