Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אתם הולכים לבושים בבית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני גר בבית של ההורים:splat: אז אני מסתובב עם מכנסיים קצרים וחולצה קצרה.

כשאגור בבית פרטי משלי אלבש כנראה חלוק רחצה בצבע אדום יין עם מקטרת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

slowride - הבאת לי אחלה רעיון. מקטרת - יש (כן כן, אני מעשן מקטרת כבר קרוב ל-10 שנים אך מזמן לא נגעתי בה).

 

חלוק בצבע בורגונדי - נראה לכם שיש בשוק הכרמל?

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אתה צריך להודות לי שלא העליתי תמונות.. למרות שבשביל לתפוס את הכל בתמונה אחת יהיה קשה עד בלתי אפשרי, אם אתה

מבין למה אני מתכוון :twisted:

אויש, זו הרמה קלה מידי!

והתשובה המתבקשת:

יש לי עדשת מקרו, נסתדר!

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
slowride -

 

חלוק בצבע בורגונדי - נראה לכם שיש בשוק הכרמל?

 

עכשיו כבר ממש הגזמת!

הצבע הזה בכלל לא נמצא ברשימת הצבעים שגבר מסוגל לזהות!

 

 

אויש, זו הרמה קלה מידי!

והתשובה המתבקשת:

יש לי עדשת מקרו, נסתדר!

 

:sissies:

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
לא. אלא אם כן מדובר בכזה:

 

 

 

איזה כיף לו, הוא יכול לנגב את הידיים על הפנים ואף אחד לא ירגיש!

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לי יש חתיכה של כסנטימטר חסרה משק האשכים מגיל 13

אנקדוטת אשכים:

בגיל 16 היינו במחנה קיץ של הצופים, חבר טוב הצליח ברוב כישרוניותו לצנוח על בזנ"ט... מה שהביא לקרע בשק האשכים.

אני לא הייתי לידו באותו רגע, וסיפרו לי שמיד אחרי שראה את הדם הוא התעלף, והאגדה מוסיפה ומספרת שאחד החבר'ה לחץ לו על הפצע עם אצבע :roll::oops:

אני חושב שאחד הדברים שהכי מסקרנים גברים הוא "איך לעזאזל נראה אשך" (ב"אמריקן גאי" ענו על זה באופן די משכנע :-D)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כשאתה תלמיד במגמת ביולוגיה, ואתה מנתח צפרדע ומתרגל איך לתלוש לה את הלב מהמקום, כבר לא מפריע לך לראות אשך של חבר מבעד לשק.

אומר אחד שבחיים לא ניתח צפרדע ולא נגע בשק אשכים שלא של עצמו.

פורסם

זה לא בגלל שאתה במגמת ביולוגיה אלא בגלל שאתה סוציומט. אם זה היה האשך שלך פתאום כן היה אכפת לך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
זה לא בגלל שאתה במגמת ביולוגיה אלא בגלל שאתה סוציומט. אם זה היה האשך שלך פתאום כן היה אכפת לך.

 

תכלס צודק.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

תקראו את ההודעה שלי שוב. הנחתי שמי שמתעסק בדברים כאלו, אכפת לו פחות ממראות מבחילים, זה הכל.

מעולם לא נגעתי בצפרדע כמו שמעולם לא הייתי במגמת ביולוגיה.

מאז ששמתי את החתימה הזאת כולם בטוחים שאני סוציומת.. הכל נאמר בצחוק


×
×
  • תוכן חדש...