Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אתם הולכים לבושים בבית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

אני הולך לבוש כדי לא להפחיד את הסובבים.

:shock:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נהגתי ללבוש בגדים בבית עד שהאישה עברה לגור איתי, מאז יש משטר דיכוי אכזרי במסגרתו בגדים לא עוברים את קו החצי מטר מהדלת.

זה כולל אותנו, אורחים, המנקה, אנשי מקצוע, סבלים, הכל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
נהגתי ללבוש בגדים בבית עד שהאישה עברה לגור איתי, מאז יש משטר דיכוי אכזרי במסגרתו בגדים לא עוברים את קו החצי מטר מהדלת.

זה כולל אותנו, אורחים, המנקה, אנשי מקצוע, סבלים, הכל.

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

 

 

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
^ ^

 

אישתך יפנית?

 

נכון יותר לשאול: "אשתך ערו?"

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
^ ^

 

אני מניח שאין פה מישהו שמסתובב ערום לגמרי.

 

 

 

Assumption is the mother of all fuckups.

 

כשסיימתי צבא ושכרתי דירה, גיליתי שהכי כיף להסתובב ערום בבית. מקסימום עם בוקסר אם יש שכנים חטטניים.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אז ככה:

 

בבית של הוריי - תמיד עם בוקסר מאז ומעולם, אחותי תמיד היתה קוראת לי "נער יער" בגלל זה.

 

בבית של חברה שלי - או עם בוקסר או ערום לגמרי, תלוי בפעילויות.

 

בדירה שלי - ערום לגמרי (לא סתם קניתי בית, צריך לעשות את כל מה שלא העזתי לעשות, לא?!) אך המצב מעט בעייתי.. לבניין

הסמוך אלי יש מרפסת שמש לא רחוקה מחלון המטבח שלי, ולא נעים לי שהם רואים אותי מתהלך במטבח עם הפין המדלדל שלי.

 

מאז שגיליתי את זה, אני הולך עם בוקסר אך ביום שישי אני ללא ספק קונה וילון לחלון המטבח (לקחתי מידות כבר) וכך אוכל להמשיך

להתערטל בבית הבושת שלי.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אני הולך לבוש כדי לא להפחיד את הסובבים.

:shock:

 

לא צריך סובבים. לי יש חתיכה של כסנטימטר חסרה משק האשכים מגיל 13 אחרי שהתישבתי עירום על ספת העור בקיץ, כשהשק החליט להדבק לריפוד. כשקמתי כנראה הם נדבקו כ"כ חזק וחתיכה נשארה על הספה.

 

כל זה לא מפריע לי ללכת עירום ואפילו בלי מגן אשכים.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
אז ככה:

...

 

אנשים שהולכים לענות על השאלה המקורית בשרשור ברצינות ועם פרטים (שלא לומר TMI) מתבקשים לשים איקון של רצינות ואזהרה למי שנפשו עדינה לגלול לתגובה ההומוריסטית הבאה!!!

 

ביפ ג'רקי מעולם לא יחשב אצלי דבר תמים מהיום

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
לא צריך סובבים. לי יש חתיכה של כסנטימטר חסרה משק האשכים מגיל 13 אחרי שהתישבתי עירום על ספת העור בקיץ, כשהשק החליט להדבק לריפוד. כשקמתי כנראה הם נדבקו כ"כ חזק וחתיכה נשארה על הספה.

 

כל זה לא מפריע לי ללכת עירום ואפילו בלי מגן אשכים.

 

WTF?

ובסוף עוד אומרים שרק בישראל לא אוהבים ריפודי עור כי אנחנו מפגרים.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אני רק עם מכנס קצר.

לא נעים מההורים ומהאחים הקטנים אם פתאום הוא יתרומם.

 

איך אפשר ללכת עירום לגמרי, ואם יש דואר רשום? ואם סתם מישהו הגיע?

 

פורסם
לא צריך סובבים. לי יש חתיכה של כסנטימטר חסרה משק האשכים מגיל 13 אחרי שהתישבתי עירום על ספת העור בקיץ, כשהשק החליט להדבק לריפוד. כשקמתי כנראה הם נדבקו כ"כ חזק וחתיכה נשארה על הספה.

 

 

מאור, יש דברים שלא מספרים. אפילו לא בקארזפורום. :shock:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא צריך סובבים. לי יש חתיכה של כסנטימטר חסרה משק האשכים מגיל 13 אחרי שהתישבתי עירום על ספת העור בקיץ, כשהשק החליט להדבק לריפוד. כשקמתי כנראה הם נדבקו כ"כ חזק וחתיכה נשארה על הספה.

מישהו שפך "דבק" על הספה?

האם לעוד מישהו יש הסתייגות מלהתארח בבית בו האחוריים החשופים של בעל הבית היו מונחים על כל ספה ומושב.

תחתונים הם לא רק עניין של אסתטיקה אלא גם של הגיינה.


×
×
  • תוכן חדש...