Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אנחנו מחפשים לקנות אוטו חדש מיני בליסינג

 

הדגש הוא על חיסכון חיסכון חיסכון בדלק. אבל גם על עלות הטיפולים וביטוחים.

 

אנחנו מתלבטים בין סוזוקי אלטו קיה פיקנאו פיאט פנדה סיטרואן C1 פיג'ו 107 (למרות ששתי האחרונות אמרו לנו שלא כדאי).

 

נשמח לכל חוות דעת. אנחנו כרגע די מקובעים על סוזוקי אלטו... אבל אנחנו לא מבינים כלום במכוניות...

 

אנחנו עושים הרבה בין עירוני. מודיעין ירושלים וגם הרבה עירוני אבל פחות... ברור שעדיף אוטו המשפחתי אבל אין תקציב וכבר אכלנו אותה פעם עם יד שנייה...

 

נשמח לשמוע גם טיפים על הליסינג..

 

תודה רבה!!!

פורסם

היי,

אינני מומחה למכוניות אלו אך אענה על מה שאני כן יודע.

 

ראשית, לא ציינתם אם אתם מתעניינים בגיר ידני או אלקטרוני / אוטומט, על כן אתייחס לידני שאותם אני מכיר

 

פיקאנטו - בין המומלצים מרכבי המיני, מרגיש יותר רכב מאשר רובם אבל ציינתם שאתם מעוניינים בחיסכון בדלק ופה הוא לא מצטיין לפי לא מעט בעלי הרכב. אם אני אקח את הממוצע מכל הנתונים שמסרו לי קרוביי על הרכב אזי שצריכתו נעה בין 1-11 במקרה הטוב בעירוני וכ1-13 בבינעירוני... לא משהו

 

C1 ו107 אומנם מרגישות קצת יותר מצועצעות אבל הן החסכוניות ביותר בקטגוריה, ממוצע צריכה של כ1-14 בעירוני וכ1-19 מחוץ לעיר, עד פה הכל נשמע טוב אבל משום מה היבואן החליט שפראיירים לא מתים וגובה סכומים הזויים על הטיפולים השוטפים, קרוב לפי 2 מהמתחרות השונות וזה משבית את הכדאיות על הרכב... לא רק כספית אלא גם בעקבות הרגשת הפראייר במצב כזה

 

המלצה שלי - טויוטה אייגו! רכב חמוד ויפה ביחס לאחיו מעלה, חסכוני, אמין, מותג מבוקש ומחירי טיפולים הגיוניים!

 

 

בהצלחה

 

* כל האמור מעלה הינו הערכה לא מקצועית שלי בלבד אשר נשענת על חוות דעת של בעלי הרכבים הנ״ל והתרשמויות אישיות שלי מנסיעות שערכתי ואין להסיק מכך דבר מלבד התרשמות אישית

פורסם

אתה ממליץ על טויוטה אייגו,

אבל אתה מודע לעובדה שהיא זהה לC1 ול107, או לא?

 

אם לא, אז עכשיו אתה יודע.

אין טעם לשלם בשביל שיופיע מלפנים הסמל של טויוטה, זה לא מצדיק את האלפי שקלים שתשלם, כשאתה מקבל בדיוק את אותו רכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אתה ממליץ על טויוטה אייגו,

אבל אתה מודע לעובדה שהיא זהה לC1 ול107, או לא?

 

אם לא, אז עכשיו אתה יודע.

אין טעם לשלם בשביל שיופיע מלפנים הסמל של טויוטה, זה לא מצדיק את האלפי שקלים שתשלם, כשאתה מקבל בדיוק את אותו רכב.

 

בוודאי שאני יודע! ציינתי שהוא ״חמוד ויפה יותר לעומת אחיו מעלה״ ושמחירי הטיפולים השוטפים הגיוניים גם כן לעומתם ועל כן אני ממליץ עליו מאשר על האחים לבית לובינסקי

פורסם
בוודאי שאני יודע! ציינתי שהוא ״חמוד ויפה יותר לעומת אחיו מעלה״ ושמחירי הטיפולים השוטפים הגיוניים גם כן לעומתם ועל כן אני ממליץ עליו מאשר על האחים לבית לובינסקי

 

שניה אחת, אתה גם בוודאי יודע שאייגו יותר יקרה מסי 1 באיזה 5.5 אלף שקל בין גרסאות רובוטיות ו6.5 בגרסאות ידניות :

http://www.icar.co.il/compare?compare-version%5B%5D=8646&compare-version%5B%5D=8682&compare-version%5B%5D=1436

http://www.icar.co.il/compare?compare-version%5B%5D=8647&compare-version%5B%5D=8683&compare-version%5B%5D=1321

כמה טיפולים צריך לעשות בשביל ״להחזיר״ את ההפרש ? נגיד, כל טיפול הפרש 500 שקל, בטח הגזמתי, אבל נניח. אזי צריך 11 טיפולים = 165 אלף ק״מ. האוטו יתפרק הרבה לפני :)

פורסם
שניה אחת, אתה גם בוודאי יודע שאייגו יותר יקרה מסי 1 באיזה 5.5 אלף שקל בין גרסאות רובוטיות ו6.5 בגרסאות ידניות :

http://www.icar.co.il/compare?compare-version%5B%5D=8646&compare-version%5B%5D=8682&compare-version%5B%5D=1436

http://www.icar.co.il/compare?compare-version%5B%5D=8647&compare-version%5B%5D=8683&compare-version%5B%5D=1321

כמה טיפולים צריך לעשות בשביל ״להחזיר״ את ההפרש ? נגיד, כל טיפול הפרש 500 שקל, בטח הגזמתי, אבל נניח. אזי צריך 11 טיפולים = 165 אלף ק״מ. האוטו יתפרק הרבה לפני :)

 

אני אכן יודע את ההפרש, שלאחר מיקוחים אפשר לצמצם אותו משמעותית ולאחר 3 שנות טיפולים אף לצמצמו לחלוטין (ההפרש של 500 שח שציינת - בוא נגיד שלא הגזמת...)

בכל אופן, לא הכל סובב סביב השקל לפה או לשם ועל כן ציינתי שהרכב נראה מעט טוב יותר מאחיו, המותג שיכול לעזור בסחירות עתידית (למרות שזה אותו רכב, ישנם אנשים שיבטלו לחלוטין קניה של סיטרואן או פיז'ו), השיפור בהרגשה שלא מנצלים אותך במוסך עם מחיר טיפול כפול רק בגלל שרכשת רכב במעט פחות כסף וכו וכו

פורסם
אני אכן יודע את ההפרש, שלאחר מיקוחים אפשר לצמצם אותו משמעותית ולאחר 3 שנות טיפולים אף לצמצמו לחלוטין (ההפרש של 500 שח שציינת - בוא נגיד שלא הגזמת...)

בכל אופן, לא הכל סובב סביב השקל לפה או לשם ועל כן ציינתי שהרכב נראה מעט טוב יותר מאחיו, המותג שיכול לעזור בסחירות עתידית (למרות שזה אותו רכב, ישנם אנשים שיבטלו לחלוטין קניה של סיטרואן או פיז'ו), השיפור בהרגשה שלא מנצלים אותך במוסך עם מחיר טיפול כפול רק בגלל שרכשת רכב במעט פחות כסף וכו וכו

עדיין לא מבין אותך, אבל לא משנה.

מפריע לך שמנצלים אותך במוסך אך לא מפריע לך שהיבואן יוניון מוטורס מנצל אותך בקניה ? כאשר מוכר 100% אותו רכב ב-10% יותר ייקר, על מה בדיוק ? על סמל טויוטה כנראה ...

פורסם

אם אין לכם בעיה עם גיר ידני, הפנדה החדשה היא הבחירה הכי טובה לדעתי מבין אלו שציינת. צריכת הדלק (בהנחה שזהה לפנדה היוצאת בהתחשב בזה שמדובר באותו מנוע, אולי רכב קצת יותר כבד) טובה - סביבות 1 ל 15 משולב, ואתם מתכוונים לנסוע הרבה מחוץ לעיר אז סביר להניח שהרכב יעשה 1 ל 18 אפילו, ומעבר לצריכת דלק - רכב נוח, יפה (טוב, זה ענין של טעם), טיפולים במחירים שפויים וגם הביטוח לא אמור להיות בשמיים. בקיצור - תעשו נסיעת מבחן. אם מדובר רק באוטומט - אז כנראה פיקנטו תהיה הבחירה הטובה, למרות צריכת הדלק הגבוהה יחסית לסגמנט. שימו לב של C1 ואחיותיה יש גיר רובוטי ולא אומטי.

פורסם
היי,

אינני מומחה למכוניות אלו אך אענה על מה שאני כן יודע.

 

ראשית, לא ציינתם אם אתם מתעניינים בגיר ידני או אלקטרוני / אוטומט, על כן אתייחס לידני שאותם אני מכיר

 

פיקאנטו - בין המומלצים מרכבי המיני, מרגיש יותר רכב מאשר רובם אבל ציינתם שאתם מעוניינים בחיסכון בדלק ופה הוא לא מצטיין לפי לא מעט בעלי הרכב. אם אני אקח את הממוצע מכל הנתונים שמסרו לי קרוביי על הרכב אזי שצריכתו נעה בין 1-11 במקרה הטוב בעירוני וכ1-13 בבינעירוני... לא משהו

 

C1 ו107 אומנם מרגישות קצת יותר מצועצעות אבל הן החסכוניות ביותר בקטגוריה, ממוצע צריכה של כ1-14 בעירוני וכ1-19 מחוץ לעיר, עד פה הכל נשמע טוב אבל משום מה היבואן החליט שפראיירים לא מתים וגובה סכומים הזויים על הטיפולים השוטפים, קרוב לפי 2 מהמתחרות השונות וזה משבית את הכדאיות על הרכב... לא רק כספית אלא גם בעקבות הרגשת הפראייר במצב כזה

 

המלצה שלי - טויוטה אייגו! רכב חמוד ויפה ביחס לאחיו מעלה, חסכוני, אמין, מותג מבוקש ומחירי טיפולים הגיוניים!

 

 

בהצלחה

 

* כל האמור מעלה הינו הערכה לא מקצועית שלי בלבד אשר נשענת על חוות דעת של בעלי הרכבים הנ״ל והתרשמויות אישיות שלי מנסיעות שערכתי ואין להסיק מכך דבר מלבד התרשמות אישית

 

אי אפשר פשוט לקחת C1 או 107 ולטפל בהם במוסך של טויוטה? לא נראה לי שהם יגידו לא ללקוח.. וזה הרי אותו האוטו.

 

ואם ידני אז גם אני ממליץ על הפנדה החדשה, כי אלטו, C1, 107, אייגו - לא ברמה של פנדה ופיקנטו בכלל, רחוק מאוד, והפיקנטו לא כזאת חסכונית.

אם אוטומט אז הפיקנטו לא תחסוך דלק לעומת סופר מיני אבל תהיה אוטו נוח ונחמד למדיי.. פנדה יש רק ידני.

ככה שבאוטומט בלבד כשחשוב מאוד הצריכה כנראה שהייתי קונה C1.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

×
×
  • תוכן חדש...