Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הערה לגבי חניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החנתי את הרכב בחניה שזה מפרץ בתוך מדרכה. החניה ללא תשלום וללא שום מגבלה. בתוך המפרץ יש מקום רק לרכב אחד, כאשר אם הרכב עומד באמצע, אז יש בערך מטר פנוי לפניו ומטר פנוי מאחוריו, כך שהמקום די מרוווח, אבל אי אפשר להכניס רכב נוסף לתוך המפרץ בשום אופן.

כאשר רציתי לצאת מהחניה, נעמד לידי רכב אחר והנהג קרא לי בשביל להגיד לי משהו. דווקא חשבתי שהוא רוצה לשאול משהו לגבי הרכב שלי, אבל הוא שאל אותי למה אני תופס את כל החניה ולא נותן מקום לעוד רכב, הרי באזור יש מצוקת חניה. אציין שהוא היה די מנומס ולא תוקפני, אבל נדהמתי מהערה שלו, הרי אין שם מקום לעוד רכב ומקסימום שרכב שני יכול לעשות זה לעלות חצי על המדרכה וחצי בתוך המפרץ, כך יהיה איכשהו מקום לשניים, אבל אז יש סיכוי לקנס ומה שלא פחות חשוב, יש סיכוי גבוה שהרכב השני שינסה להידחס יפגע בצורה מסוימת ברכב שכבר עומד שם. לכן לא הבנתי את כוונת המשורר שהעיר לי. מה דעתכם?

פורסם

להסביר לבחור איך אתה רואה את העניין ולהמשיך האלה.

 

אם באמת אין מקום לשני רכבים, זכותך להחנות שם את הרכב כך שרק את תכנס.

 

קצת קשה להבין זה שהבחור מנומס אבל מצד שני מעיר לך על זה.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

קצת קשה להבין זה שהבחור מנומס אבל מצד שני מעיר לך על זה.

 

אי אפשר להעיר בנימוס כבר ?

 

יתכן שאתה צודק, מצד שני יתכן שבשכונה הזאת \ האיזור הזה עומדים שם שני רכבים כאשר אחד עם גלגל על המדרכה בצורה שלא מפריעה יותר מדי יחסית למצוקת חניה. יש הרבה איזורים כאלה בארץ.

 

מצד אחד, אתה בסדר גמור כי בתכלס אתה לא אמור לחשוב על זה, מצד שני, אני רואה יותר מדי אנשים שחונים בכוונה באמצע מפרצים \ מדרכות במקום בסופם, סתם בשביל לעצבן שכנים (עזבו אני מוכה שכנים משלושה כיוונים משהו זוועה).

 

אם הוא העיר בנימוס זה אפילו יותר נחמד מאשר לא היה מעיר, לדעתי. (איבדתי אמון בנימוס של אנשים והמודעות הסביבתית שלהם) :cry:

פורסם
להסביר לבחור איך אתה רואה את העניין ולהמשיך האלה.

 

אם באמת אין מקום לשני רכבים, זכותך להחנות שם את הרכב כך שרק הוא יכנס.

 

קצת קשה להבין זה שהבחור מנומס אבל מצד שני מעיר לך על זה.

זה בדיוק מה שהדהים אותי בעניין. הרי ברור שאין שם מקום לשניים והוא עדיין מצא מקום להעיר. אציין שהוא לא רצה בכלל להחנות שם במקומי. הוא כנראה גר שם בקרבת המקום ועבר במקרה לידי.

פורסם

הייתה צריך לבקש את "עזרתו" שיסביר לך איך ?, אם הוא היה מנומס והבין שטעה אז אני מניח שהוא היה מתנצל, ואם היה לו רעיון, אז הוא היה מרוצה מבחינתו-וגם אתה.

פורסם
הייתה צריך לבקש את "עזרתו" שיסביר לך איך ?, אם הוא היה מנומס והבין שטעה אז אני מניח שהוא היה מתנצל, ואם היה לו רעיון, אז הוא היה מרוצה מבחינתו-וגם אתה.

בנוסף, כאשר הוא המשיך בנסיעה, שמעתי שהוא אומר בכל רם לעצמו את אותה ההערה שאמר לי, לגבי רכבים אחרים שעמדו כמו שלי. ניתן היה לראת שהוא ממש התייחס לעניין ברצינות.

פורסם
אי אפשר להעיר בנימוס כבר ?

 

:cry:

 

כמובן שאפשר, אבל לפי דעתי לא במקרה הזה.

 

אין בעיה שהוא יקרא לו, וישאל אותו האם יש סיכוי להחנות ביחד איתו באותה חניה (או אפילו חניה שנראת לו לשני רכבים), מי שהחנה יכול להסביר לו את חששותיו, והיו נפרדים שאחד מבין את השני.

 

אבל לבוא בהערה שצוינה על פי פותח האשכול, נראה לי אישית דווקא חוסר נימוס.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

אתה בטוח שאם היית מואיל בטובך לחנות צמוד לאחת מקצוות המפרץ לא היה אפשר להחנות ברווח שנותר איזו קיה פיקנטו?

אולי איזו סמארט או שומו שמיים אפילו איזה ריינג'ר נחמד של בחור בן 16?

אתה יודע, גם להם מגיע לחנות והם נחשבים כלי רכב לכל דבר ועניין.

 

לא רק למאזדה 3 באורך של כמעט חמישה מטרים מגיע לחנות ברחובות העיר....

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם
אתה בטוח שאם היית מואיל בטובך לחנות צמוד לאחת מקצוות המפרץ לא היה אפשר להחנות ברווח שנותר איזו קיה פיקנטו?

אולי איזו סמארט או שומו שמיים אפילו איזה ריינג'ר נחמד של בחור בן 16?

אתה יודע, גם להם מגיע לחנות והם נחשבים כלי רכב לכל דבר ועניין.

 

לא רק למאזדה 3 באורך של כמעט חמישה מטרים מגיע לחנות ברחובות העיר....

בטוח 100%. ואם אחד מהם היה מנסה להידחס לשם, כמו שכבר אמרתי, יש סיכוי גדול ש"ינשק" את הרכב שכבר עומד שם.

פורסם

כלל גדול בתורת החניה:

כשמחנים בתחילת רחוב, או בתחילת קטע חניה מותרת, מצמידים את הרכב עד לתחילת הקטע המותר.

כשתחילת הקטע אינו מאפשר תמרון, משאירים את המרווח המינימאלי לתמרון יציאה.

 

אתה חנית בצורה מרגיזה. אגואיסטית במובן מסויים...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
כלל גדול בתורת החניה:

כשמחנים בתחילת רחוב, או בתחילת קטע חניה מותרת, מצמידים את הרכב עד לתחילת הקטע המותר.

כשתחילת הקטע אינו מאפשר תמרון, משאירים את המרווח המינימאלי לתמרון יציאה.

 

אתה חנית בצורה מרגיזה. אגואיסטית במובן מסויים...

אני מעדיף שזה יהיה מרגיז, אבל לפי החוק ושהרכב לא יפגע. אני חוזר ואומר - אין שם מקום לרכב שני (בכל גודל) בתוך המפרץ בשום צורה.

פורסם
בטוח 100%. ואם אחד מהם היה מנסה להידחס לשם, כמו שכבר אמרתי, יש סיכוי גדול ש"ינשק" את הרכב שכבר עומד שם.

בתור אחד שמנוסה על סמארט,תתפלא לשמוע לאיזה חורים היא נכנסת..(מצורפת תמונה)אבל כניראה שהסיכוי שההוא שהעיר לך בגלל"סמארט"הוא קלוש ביותר.

IMG_2526[1].jpg

×
×
  • תוכן חדש...