Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי דאבל דין סיני זול ופשוט עם יציאה אחת למגברים.

עשיתי פיצול לRCA וחיברתי אותו לקומפוננט ולסאב

הקטע הוא שאי אפשר לעשות חיתוך כמו שצריך והסאב ממש טיפה מוציא קול אחרי כל החיתוכים.. מה גם שהיציאה למגברים מהמכשיר הסיני מאוד חלשה.. ככה שגם אני עובד על גיין גבוהה יחסית..

 

השאלה שלי האם 6XS AUDIOCONTROL הוא פיתרון בשבילי?

אני יודע שהוא ליין דרייבר ככה שהיציאה למגברים תהיה חזקה יותר.

הקטע הוא האם אני יכול להעביר RCA אחד מהמערכת לפרוססור ומהפרוססור אני מוציא 2 RCA אחד לקומפוננט ואחד לסאב???

וככה יהיה לי חיתוכים בנפרד לסאב ולקומפוננט והסאב יפסיק להוציא קול?

פורסם

http://www.sound-better.net/Support/Manuals/Autosound/6XS%20Owners%20Manual.pdf

אתה חכול לחבר בכניסה רק RCA אחד וביציא לקבל 3 יציות

יש לי את 4XS שהם דומים

עריכה, לדעתי לצורך קומפןננט וסאב אפשר להשתמש גם ב 2XS

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

כן אתה יכול וזה מכשיר מדהים ונהדר.



 

עם ה6XS אתה יכול לשלוט עד 3WAY אקטיבי והוא עובד או בסלופים של 18 דיבי או 24 דיבי - תלוי באיזה רכיב אתה שם לו.

 

אם אתה רוצה יותר מידע אז תריץ כאן חיפוש על הערך "4XS" על שני שרשירים מאוד מפורטים שאני כתבתי בהם המון מידע על משפחת המוצרים הזו.

 

יש לי לא מעט נסיון עם ה4XS.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רק לדעתי החסרון שלו כעבור כמה זמן שאני איתו, אתה לא יכול לקבוע לכל אלמנט ניק חיתוך משלו. ז"א נגית לחתוך את וופר מ 70 עד 600 ואת המיד מ500 עד 3500, הניקודת חיתוך איה אחידה לשנייהם ואין אפשרות לשינוי סלופים. כנראה אני מבקש ייותר מדי כבר )) בכל זאת מכשיר חמוד! לקח לי גם זמן להבין איך לכוון TC יחד עם מכשיר הזה

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

בטח שאתה יכול.



 

אצלי על ה4XS הרמתי אילייט שלושה חלקים

 

הוופר נחתך אצלי בין 80 (או שזה היה 90) ל600

המיד נחתך אצלי בין 600 ל3500 והטוויטר מ3500

 

כשאתה עובד איתו בתצורת 4WAY הנקודות חיתוך הן חופפות - נקודת החיתוך הגבוהה של הסאב היא נקודת החיתוך הנמוכה של הוופר ונקודת החיתוך הגבוהה של הוופר היא נקודת החיתוך הנמוכה של המיד כאשר נקודת החיתוך הגבוהה של המיד היא נקודת החיתוך של הטוויטר.

 

יש לך שם גם PFM שזה HPF לסאב אפרופו.

 

אתה צריך לשים לב רק שיציאות הRCA משתנות שם כשאתה עובד 4WAY ובכדי לצאת נכון אל המיד אתה צריך לדלג שם על זוג יציאות - אני רק לא זוכר איזו - וזה מוסבר בPDF היטב.

 

ב4XS הסלופ הוא 18 בלבד למעט הLPF של הסאב בו אתה יכול גם לשים ג'וק עם 16 רגליים במקום 14 וזה הופך את הסלופ ל24 (ב6XS אתה יכול לעשות את זה להכל).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אצלי כרגע

וופר 80-400,

מיד 400-4K

וטוויטר מ 4K

אבל ככל הנראה לא הסברתי את עצמי טוב. אתה לא יכול לעשות חפיפות בין אלמנטים כגון

וופר 80-600

ומיד 450-4K

טוב, בכל זאת כדי לעבות עם מכשיר הזה עם קומפןננט פסיבי עם סאב זה בהחלט מספיק טוב! רק כמו שאמרתי לדעתי אפשר לחסוך פה ומספיק אפילו 2XS שהוא לפחות ב EBAY פי 2 יותר דול מ 6XS

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

תודה לכל העוזרים!!

 

אני רוצה רק שנחדד את הדברים

אני יכול לחבר לו RCA אחד ולצאת ממנו עם 2 RCA???

בעיקרון אני צריך לצאת ממנו כולה לקומפוננט שלא מוגבר אקטיבית ולסאב

איך אני יודע בדיוק לאן לחבר את הRCA מהמערכת לפרוססור ולאיפה לחבר את שני הRCA מהפרוססור למגבר?

ראיתי בתמונות מהPDF שניתן לחבר RCA אחד מהרדיו דיסק לפרוססור ולקבל ממנו שליטה מלאה על 3WAY

לאן אני אמור לחבר את הRCA של הקומפוננט מהמגבר בפרוססור אם הוא לא מוגבר אקטיבי?

לhigh pass או ? (לlow pass(band pass

 

ואגב אני יודע שה2XS היה מספיק לי.. פשוט קשה למצוא והצלחתי למצוא את ה6XS במחיר טוב.. :)

פורסם

יש כניסה שרשום main אז לשם אתה מחבר. לגבי 2xs יש כמה ב eBay סביבות 100 דולר

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

main אתה בטח מתכוון מהרדיו דיסק לפרוססור

אני מתכוון את שני הRCA שאני הולך להוציא לקומפוננט שלא מוגבר אקטיבית ולסאב לאן אני מחבר?

ראיתי שיש יציאה לסאב

אבל לרמקולים אני רואה

front low pass

front high pass

 

לאן משניהם אני אמור לחבר?

ובמגברים לשים על FULL? או להשאיר אותם חתוכים?

פורסם

אתה לא חייב להשתמש בכולם. לדוגמה אני לא משתמש היציא של סאב. מה אתה צריך? סאב וקומפוננט? זאת אומרת, סאב ב lpf עד 80 נגיד? אז את הקומפוננט להגביל ב 80 ומעלה. אני מטלפון, אז קשה לי קצת לעזור.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

לא כלכך הבנתי..

אם אני עובד עם הקומפוננט פסיבית לאן אני אמור לחבר את היציאה בפרוססור?

Front high pass או front low pass??

או שאני חייב לעבוד אקטיבית עם הקומפוננט????

אני רוצה להמשיך לעבוד עם הקומפוננט פסיבית.. ואני מפחד שאם אחבר לfront high pass אז הוא לא ינגן גם את הנמוכים ולהפך בfront low pass..

אשמח לתשובה

פורסם

אני מעמין שכן אפשר , אבל עדיין לא מובן לי משהו פה. לפי טבלה של שתי כניסות, ישנם אפשרויות די מוגבלות שמתאימות לעבודה אקטיבית . אבל כאשר יש לך מגבר, וקומפןננט עם קרוס שלו, למה בכלל להכנס לפה? למה שלא תחתוך את הקומפןננט ואת הסאב מהמגבר/ים ונגמר הסיפור. על איזה מגבר/ים מדובר? אין להם יכולת HPF/LPF?

עריכה, חוץ מזה גם אין ממש מורך במצב שלך לקרוס הזה. עדיף לקנות את 2XS

111.pdf

222.pdf

333.pdf

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

כבר אמרתי קניתי את ה6xs במחיר פצצה ובגלל זה לא אכפת לי.

לרדיו דיסק יציאה אחת למגברים ועשיתי פיצול לrca ובגלל זה אני לא יכול לחתוך כמו שצריך בדיוק..

מה גם שהאות של היציאה למגברים מאוד חלשה ופה זה פותר לי גם את הבעייה הזאת!!

אני רק צריך לדעת איך לחבר נכון את הקומפוננט פסיבית לפרוססור.. זאת אומרת לאיזה יציאה

פורסם

לפי מה שאני מבין:

לפרוססור יש שני יציאות לפרונט

אחת לHIGH ואחת לLOW

הפרוססור נועד להגביר קומפוננט אקטיבית לפי המצב הנ"ל

השאלה שלי היא האם אני יכול לחבר את הRCA ליציאת הHIGH בפרוססור ואז במגבר לעבוד לא בFULL אלא עדיין בHPF וככה החיתוכים יגיעו מהקרוס של הקומפוננט? או שאם אני מחבר את הRCA של HIGH PASS מהפרוססור למגבר אז אני יהיה מוגבל אך ורק בתדרים של HIGH PASS מהפרוססור ואז תהיה לי בעייה שהנמוכים עד 90 HZ לא יושמעו בקומפוננטים?

 

* חשוב לציין שכרגע אני עובד עם מגבר 4 ערוצים שמגביר קומפוננט וסאב.. אני ממש לא רוצה להוסיף עוד מגביר בכדיי להגביר אקטיבית אתה קומפוננט

 

אני רק רוצה שהפרוססור יגביר לי את האות מהרדיו דיסק למגבר ויחתוך לי את הסאב כמו שצריך..

את הקומפוננט אני רוצה שהקרוסים ימשיכו לחתוך.

פורסם
לא כלכך הבנתי..

אם אני עובד עם הקומפוננט פסיבית לאן אני אמור לחבר את היציאה בפרוססור?

Front high pass או front low pass??

או שאני חייב לעבוד אקטיבית עם הקומפוננט????

אני רוצה להמשיך לעבוד עם הקומפוננט פסיבית.. ואני מפחד שאם אחבר לfront high pass אז הוא לא ינגן גם את הנמוכים ולהפך בfront low pass..

אשמח לתשובה

 

אתה צריך לחבר את הסט שלך במידה ואתה מגביר אותו פסיבית לFRONT HIGHPASS ולחתוך אותו איפשהו בין ה60 ל90 הרץ - בשביל זה אתה תצטרך מודול מתאים - תריץ חיפוש על השרשירים שלי לגבי המודול המתאים.

 

את הסאב וופר - אתה יכול לחבר לREAR LOW PASS למשל או אם יש שם יציאת LOW - אתה אפילו יכול להפעיל עליה את הPFM ולחסום את הסאב שלך בנד-פאס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...