Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי מאזדה 626 שנת 98 מנוע 2.0

 

אני מעוניין לרכוש סורק תקלות .

ברכב שברשותי קיים פלאג DIAGNOSTICS אחד בלבד, אשר נמצא בתא המנוע,

מצד ימין ליד הבולם.

nkgizottbqz5.jpg

 

הפלאג מורכב מ17 פינים ועוד 8 פינים.

 

חשבתי לקנות מתאם USB לOBD2:

 

http://www.ebay.com/itm/Mazda-PC-USB-OBD2-OBDII-OBD-2-Scanner-Interface-Code-Reader-/190716805396?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AMazda&hash=item2c679b8114&vxp=mtr#ht_3048wt_1397

 

ומתאם מOBD2 ל17 פין של מאזדה:

 

http://www.ebay.com/itm/Ne-17-Pin-To-16-OBD-II-Adapter-Connector-Cable-For-Mazda-Car-Scanner-Diagnostic-/271020971177?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item3f1a1bd4a9&vxp=mtr#ht_4099wt_1397

 

 

האם הרכב תואם OBD2?

והאם כל זה יעבוד לי?

פורסם

מניסיון שלי עם סורק טיפה שונה (בלוטות') והמתאם הנ"ל- לא עבד.

 

הסורק עצמו שמקבל מתח מהרכב לא נדלק, אז אולי עם סורק עם מקור מתח עצמאי (סוללות) ולא כזה שנדלק מהרכב זה יעבוד.

אבל שוב, לא ניסיתי עדיין, והאמת יש לי ספק אם זה יעבוד.

 

לא מצאתי גם תרשים שמראה מה בדיוק קורה שם במתאם מבחינת חיווט, והאם יש תאימות בין התקנים (OBD ומאזדה).

פורסם

שים לב!

בדף המכירה של הכבל מופיע שהוא מתאים לכלי רכב באירופה משנת 2001

אנו בישראל כמו באירופה ולכן הרכב לא בתקן OBD2.

 

נ.ב. אם הרכב היה מתאים לא היית צריך את הסורק הזה דוקא הוא לא נותן נתונים יותר מכל סורק פשוט ב-20$.

 

בהצלחה

פורסם

שלום,

 

הרכב לא תומך OBD2 בכלל.

 

רכבים אמריקאים, תומכים משנת 1996.

רכבים אירופאים, משנת 2000 (בנזין)

רכבים אסיאתיים, משנת 2006

 

שנתונים קודמים, יתכן ויהיה בהם שקע מתאים, אך הפרוטוקול לא נתמך על ידי מחשב הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...