Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני מחפש רכב משפחתי גדול לכך המשפחה.

הרכב ישמש את אבי לנסיעות עבודה ארוכות, את אמי לנסיעות עירוניות, וגם אותי (20 עם 3 וחצי שנות רשיון) לנסיעות מזדמנות ולפעמים ארוכות.

בנוסף הרכב משמש גם הסעת נכדים מדי פעם.

 

לכן מאוד חשוב מרחב מאחורה וכן הבטיחות של האוטו.

בנוסף השאיפה לרכב שסוחב טוב ולא 1.6 אוטומטי ישן.

רוצים גם צריכת דלק הכי טובה שאפשר להשיג בקטגוריה בלי להתפשר, כי הרכב עתיד לנסוע 40+ אלף ק''מ בשנה.

 

כרגע יש לנו סקודה סופרב,

אנחנו מאוד מרוצים ממנה,

אבל הגיר עשה יותר מדי בעיות וכבר הוחלף פעמיים, וזה תקלה דיי משמעותית אז זה גורם לנו לחשוב על עוד אופציות.

האם בסופרב החדשה נפתרה בעיית ה TSI?

האם יש אפשרות דרך היבואן להביא סופרב ידנית? כולנו במשפחה מעדיפים רכב ידני.

איזה עוד אופציות יש באותו סגנון

ובהתאם למה שביקשתי?

 

תודה רבה לכם

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגיר רעד ועשה בעיות בהילוך ראשון.

הוחלף הגיר במסגרת אחריות

ואחרי זה הוחלף הקלאץ' אחרי האחריות אבל בלי תשלום, כנראה שצ'מפיון חוששים מנזק תדמיתי.

הרכב בן שנתיים וחצי, עבר כ 85 אלף ק''מ

ועכשיו נראה שהבעיה מתחילה לחזור שוב

פורסם

אני אשמח לתשובות קצת יותר מפורטות.

אולי נסיון אישי של אנשים.

מה הייתרון של המונדאו?

כי גם עליה באמת שמנו עין.

תודה :-)

פורסם

אם אהבתם את הסופרב - ולמעט הגיר - היא שמרה על אמינות המצופה, לכו על גרסת ה-2.0TSI עם ה-DSG6 האמינה ועמידה משמעותית.

 

מ-2011 הוחלפו ב-DSG7 הקלאצ'ים לשונים, גם האחריות קיבלה הארכה ל-5 שנים. לבינתיים זה מתפקד קצת יותר טוב, אבל עדיין לא ברמת ה-DSG6 הותיקה וה"רטובה". גם האמינות עוד לא ברורה לחלוטין לאחר שינוי הקלאצ'ים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

האם אין פגיעה משמעותית יחסית בצריכת הדלק משום שמדובר בפחות הילוכים ומנוע גדול יותר?

 

האם האפשרות של ייבוא ידני לא ריאלי?

פורסם
אני אשמח לתשובות קצת יותר מפורטות.

אולי נסיון אישי של אנשים.

מה הייתרון של המונדאו?

כי גם עליה באמת שמנו עין.

תודה :-)

 

המונדיאו מצוינת. אלה שתי המכוניות הכי טובות בקטגוריה אבל צריכת הדלק של הפורד גבוהה יותר.

פורסם

מהודעתך - אני רואה שאתה נהג צעיר. אם לא מדובר ברכב ליסינג - בדוק תעריפי ביטוח. לפני כשנה כשהייתי לפני רכישת רכב חדש בדקתי את תעריפי הביטוח של הסופרב והם היו צפונה מ-10000 ש"ח לנהג צעיר.

 

בתחום התקציב שלכם יש הרבה מאוד היצע:

 

הונדה אקורד

וולוו S60

סיטרואן C5

פורד מונדאו

סקודה סופרב

פיג'ו 508

יונדאי i40

קיה אופטימה

 

נראה לי שלטובה ביטוח זול ואופי מיושב (וגם חסכון בכסף אינו מילה גסה) הייתי בודק לעומק את הצמד יונדאי i40/קיה אופטימה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אין ספק שבשבילי עדיף רכב קטן וזול, אבל עלות החזקה של שני רכבים גדולה משמעותית...

בטח שאני לא.מרבה לנסוע.

 

בהינתן זאת, ההפרש בין הביטוחים לדעתי מתקזז עם נוחות, חוויה אישית, חסכון בדלק ועוד פרמטרים

כך שכל עוד ההבדל אינו ממש גדול, זה לא נראה לי ביג דיל.

ברור לי שזה יעלה הרבה, אבל אי אפשר לברוח מזה בהינתן שאני כן רוצה לנהוג, כי כל אופציה אחרת תהיה יותר יקרה או פחות מעשית.

 

נראה לי שאנחנו שוב פוזלים לכיוון הסופרב, עם מבט לכיוון מונדיאו.

פשוט לא נראה לי שיש תמורה טובה יותר ביחס עלות תועלת בשוק. רק עניין הגיר עדיין קצת מפחיד.

 

לגבי יונדאי וקיה, לא מסתדר לי בראש בתור מנהלים. אבל אולי זאת סתם תפיסה שגויה.

פורסם
אין ספק שבשבילי עדיף רכב קטן וזול, אבל עלות החזקה של שני רכבים גדולה משמעותית...

בטח שאני לא.מרבה לנסוע.

 

בהינתן זאת, ההפרש בין הביטוחים לדעתי מתקזז עם נוחות, חוויה אישית, חסכון בדלק ועוד פרמטרים

כך שכל עוד ההבדל אינו ממש גדול, זה לא נראה לי ביג דיל.

ברור לי שזה יעלה הרבה, אבל אי אפשר לברוח מזה בהינתן שאני כן רוצה לנהוג, כי כל אופציה אחרת תהיה יותר יקרה או פחות מעשית.

 

נראה לי שאנחנו שוב פוזלים לכיוון הסופרב, עם מבט לכיוון מונדיאו.

פשוט לא נראה לי שיש תמורה טובה יותר ביחס עלות תועלת בשוק. רק עניין הגיר עדיין קצת מפחיד.

 

לגבי יונדאי וקיה, לא מסתדר לי בראש בתור מנהלים. אבל אולי זאת סתם תפיסה שגויה.

 

קצת פרופורציות - אף אחת מהאופציות שהועלו אינה רכב "מנהלים" - בשביל זה יש את הגרמניות, יגואר ושות'.

 

מדובר במשפחתיות גדולות (לפעמים מאוד גדולות) שנותנות תמורה טובה לכסף בשיקלול של אבזור, גודל, ביצועים ומחיר כמובן. ותתפלא - בחלקן יש מנועים/גירים/אבזור בטכנולוגיה שעולה גם על המצוי ברכבי היוקרה, לפחות בגרסאות ה"שפויות" שלהם...

 

ולגבי יונדאי וקיה - גש לסוכנות קיה הקרובה, כנס לאופטימה (היפהפיה) שלהם ותגיד לי אם היא לא מספקי "מנהלת" בשבילכם... לדעתי, כל שאר האופציות יראו פתאום מיושנות ויקרות.

 

ואם תמתינו חודש-חודשיים לגרסת ההיבריד, תקבלו ביצועים טובים לצד צריכת דלק נמוכה מאוד, באותו המחיר של לוגמות הבנזין הרגילות (כנראה...).

 

בכל מקרה - רכבים גרועים בקטגוריה הזו לא תמצא.

 

בהצלחה.

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

תודה על התשובה מיקי :-)

בהחלט פתחת את עיני :-)

האופציה של קיה נשמעת מעניינת

גרסאת היבריד בכלל שווה בדיקה.

מה דבטוח שווה להסתכל קצת ולהתעניין ולא להיות כל כך נעול

פורסם

40 אלף קילומטרים בשנה זה לא מעט ובהחלט ניתן לבדוק את המשפחתיות הגדולות שמוצעות גם עם מנועי דיזל.

הסופרב מגיעה עם 2 ליטר TDI 170 כ"ס וגיר DSG6 הותיק והאמין יותר, ביצועים מעלים וצריכת דלק שתהיה עדיפה על הסופרב הנוכחית שלכם.

בנוסף אם כבר אופטימה או I40 אז גם הן מגיעות עם מנועי דיזל. בהתרשמות האישית שלי דווקא מבחינת איכות תא הנוסעים והמרווח היונדאי הייתה עדיפה על הקיה אבל אין ספק שהקיה הרבה יותר מעוצבת ונראית כמו רכב יקר יותר ממחירה, מה שכן העיצוב המוחצן לא יתאים לכולם.

פורסם
ולגבי יונדאי וקיה - גש לסוכנות קיה הקרובה, כנס לאופטימה (היפהפיה) שלהם ותגיד לי אם היא לא מספקי "מנהלת" בשבילכם... לדעתי, כל שאר האופציות יראו פתאום מיושנות ויקרות.

מיקי

 

על המראה החיצוני של האופטימה עוד אפשר להתווכח, למרות שלטמעי הוא בעיקר מתאמץ, אבל לא פלא שבאתר שלהם לא תמצא תמונה של פנים הרכב. זה בעיקר מרגיש כמו סול מעט משודרגת, ממש לא באותה רמה של מתחרותיה שהומלצו למעלה.

 

לגופו של גיר/מנוע: סופרב 2.0T עם DSG6 הוא יופי של רכב, אם אתם אוהבים איך שהוא נראה, משום שגם הוא לדעתי נראה לא משהו מבחוץ.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אולי אני מצטייר כ"מגן הקוראניות" אך גם לאופטימה וגם ל-i40 גרסאות דיזל סבירות בהחלט וזולות בעשרות אלפי שקלים מהסקודה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...