Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פיג'ו 508 יכולה להיות בחירה טובה.

הרכב מהיר, נוח ואיכותי למראה ולמגע.

בהצלחה.

 

ה-508 לא מציעה את המרחב שיש למונדיאו ולסופרב.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ה-508 לא מציעה את המרחב שיש למונדיאו ולסופרב.

 

דווקא הפתיעה אותי לטובה.

אמנם פחות מרחב מהסופרב, אבל לא נופלת מהמונדאו.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

תודה על התגובות המלמדות.

 

מה שכן חשוב לי לציין הוא כזה:

אנחנו מתלבטים אם להוריד את מספר המכוניות מ 2 ל 1 במשפחה נטו משיקולים כלכליים כי אחזקה של רכב נוסף מאוד גבוהה

והשימוש בו נמוך מאוד.

 

כך שאנחנו מרשים לעצמנו להשקיע מחיר יחסית גבוה כמחיר התחלתי במכונית, אבל אנחנו בכל זאת רוצים חסכון יחסי לטווח ארוך.

 

מן הסתם הוצאה גוררתהוצאה, ורכב יותר יקר בד"כ צורך יותר דלק, ביטוח יותר יקר וכו'

לכן אנחנו רוצים למצוא שילוב באמצע.

 

אמנם כן ללכת על משהו קצת מפואר ונח ומרווח כי זה בכל זאת לכל המשפחה לשלל משימות,

אבל עדיין עם צריכת דלק טובה ככל האפשר לדוגמה - משהו שיכול לחסוך כמה אלפים טובים עד לכיוון ה 10-15 אלף בשנה במקרי קיצון עם כזה קילומטרז'.

 

זה לדוגמה נתון שהרבה פעמים מתעלמים ממנו, או לא לוקחים מספיק בחשבון ולדעתי מאוד חשוב.

אני יודע שמנסיון אנחנו אף פעם לא יחסנו אליו כמעט חשיבות, ואז בחישוב פשוט ראיתי שהפרש בין 1 ל 10 ל 1 ל 11

ב 40000 ק"מ מגיע לכמעט 3000 שקל, ואם ההפרש הוא בין 1 ל 10 ל 1 ל 13-14 ההפרש מגיע כבר ל 6+

בשנה מדובר בסכום בלתי מבוטל. למרות שיכול להתקזז עם עלות הרכב ביטוח וכו'

 

מה שאני לא מבין זה למה דיזל, או יותר נכון למה לא דיזל

אם צריכת הדלק שלו באמת כל כך משמעותית יותר טובה מה שיכול להוביל לחסכון של אפילו 15 בשנה, אז למה לא לקפוץ על זה?

ועובדה שאין כמעט מכוניות דיזל בארץ, אז כנראה שיש משהו מאחורי זה..

פורסם
דווקא הפתיעה אותי לטובה.

אמנם פחות מרחב מהסופרב, אבל לא נופלת מהמונדאו.

 

ממש לא!!!!

שקלתי להחליף את המונדיאו שלי ב-508, ביצעתי נסיעת מבחן והתאכזבתי !!!!

פורסם

מה עם אופל אינסיגניה? יש גם גרסת דיזל ולפי מה ששמעתי הרכב לא רע בכלל. לא יודע אם הוא עומד עם הסופרב והמונדאו מבחינת מרווח פנים אבל השאלה היא כמה זה קריטי לכם כי אם האוטו לא נוסע עם 3 מבוגרים מאחור, לא יודע אם זה כזה קריטי לכם.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

מנוע הדיזל של האינסיגניה מצויין - תא הנוסעים (או יותר נכון המרווח במושב האחורי) הוא אחד החסרונות הבולטים שלה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מנוע הדיזל של האינסיגניה מצויין - תא הנוסעים (או יותר נכון המרווח במושב האחורי) הוא אחד החסרונות הבולטים שלה.

 

זה וואחד חסרון.

זה אחד הנתונים היותר חשובים, להסעת ילדים בוסרטים וכד'

מאוד חשוב מרווח מאחורה, וכבר התרגלנו למרווח של הסופרב, שהיא אולי הכי טובה בנישה הזאת.

פורסם

לפותח השרשור,

 

מצ"ב קישורים ל-2 שרשורים שפתחתי בנושא דומה:

1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=436306

2. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=439260

 

בסופו שך דבר, לאחר התלבטויות ולמרות שבתחילה הורדתי את הסופרב, רכשתי סופרב אלגנס חדשה (עם גיר הטיפטרוניק).

פורסם
לפותח השרשור,

 

מצ"ב קישורים ל-2 שרשורים שפתחתי בנושא דומה:

1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=436306

2. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=439260

 

בסופו שך דבר, לאחר התלבטויות ולמרות שבתחילה הורדתי את הסופרב, רכשתי סופרב אלגנס חדשה (עם גיר הטיפטרוניק).

 

 

תודה שי :)

 

האמת שזה באמת נראה שבסוף הכל חוזר לסופרב.

אם גם היינו כל כך מרוצים חוץ מביש המזל עם המנוע.

אולי הפתרון האידיאלי הוא ה 2.0 שגם מגיע אפילו עם שלל רחב יותר של פינוקים והפתעות.

 

ננסה לקבל קצת הנחה והטבות.

אולי יהיה דיל טוב ביריד המכירות של צ'מפיון שבוע הבא,

מישהו שמע משהו על זה?


×
×
  • תוכן חדש...