Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין שני מגברים-

Audiobahn A6004T שמוציא 75*4 ו300 בגישור

ו- Phoenix Gold Octane-R 8.0:4 עם הספק זהה ו250 בגישור.

הייתרון של האודיובאהן הוא המאוורר המובנה שיש לו.

מצד שני קראתי שאודיובאהן לא עומדים בהספקים המוצהרים, ומבין שניהם עדיף את הפיניקס.

מה אתם אומרים?

 

AB: http://www.crutchfield.com/S-cf1cS5cDbQ1/cgi-bin/ProdView.asp?s=0&c=3&g=120&I=037A6004T&o=m&a=0&cc=01&avf=N&search=

PG: http://www.crutchfield.com/S-cf1cS5cDbQ1/cgi-bin/ProdView.asp?s=0&c=3&g=120&I=218OCR804&o=m&a=0&cc=01&avf=N&search=

פורסם

מבחינת מוניטין (אין ליח נסיון עם שניהם..) אני הייתי הולך על ה PG אני שומע וקורא שהרבה מרוצים ממנו...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
Audiobahn A6004T שמוציא 75*4 ו300 בגישור
האם הצהרה כזאתי יכולה להיות אמיתית ?

האם יש מגבר שבאמת יכול לעמוד בהספק של כפול 4 תיאורטי ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

דווקא על סדרת OCTANE R קיבלתי רושם שהסדרה לא הכי מוצלחת לעומת סדרת הטיטניום זאת הסדרה הטובה שלהם (כמובן שמחירה די גבוהה)

לגבי אודיבאהן יש גם עליהם תגובות טובות .

אבל אם אתה קונה מחול אז במקומך הייתי בודק את HIFONICS ZEUS הטכנולוגיה שהשתמשו לקוחה מ GENERATION XX והרושם שקיבלתי שהם נותנים את התמורה הכי טובה וגם הצליחו הרבה יותר טוב ממגברים בעלי הערכה כספית יותר גבוהה.

פורסם

בכללי pg באמת עדיפה על אודיובאן, אבל!!! במקרה הזה האודיובאן עדיף

הסדרה של pg שהצגת לא זוכה לשבחים רבים.....להפך הוא! הסדרה נקטלת לרוב!

 

 

המגבר של אודיובאן המדובר מורכב אצל חבר טוב באותו והוא מתפקד סוף הדרך

על סאב של אודיובאן 400 אראמס ועל קומפוננט של אודיו באן שההפסק שלו 120 אראמאס.

 

בכל אופן הוא די מומלץ......

 

מאיפה אתה קונה? מחו"ל או בארץ???

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

לא שמעתי שקוטלים את הסדרה, בכל אופן אני אחפש עוד reviews כי אני רואה שאין תשובה ברורה... בכל אופן כמו שאמרתי אני רוצה להזמין מאיביי (חו"ל)

פורסם

אני הייתי הולך על האודיו באן, אמנם את הpg לא שמעתי עדיין אבל האודיובאן מניסיון ממש מוצלח!!

 

קובי.

 

אתה יכול למצוא אותו בגרושים שם!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

תודה על ההמלצה, בכל אופן למרות שהמחיר המקוריים של האודיבאהן יותר יקר הוא נמכר בפחות מהפיניקס באיביי אולי זה אומר משהו... (הבדל של 30$ בערך)

פורסם
כן,גם רוקפורד 501 הוא 65X4 ובגישור 250X2 שזה ממש כמעט פי 4
מדובר בנתון מעבדה? או בהצהרה של חברה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...