Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשאל את עצמך דבר כזה:

תוכל לשבת בכיתה במשך שעתיים - שלוש ולא להיכנס לקארספורום?

 

ברור שחובה לאפטופ :wink:

 

 

דווקא זה תורם המון לסיכומים וכמו שכבר נאמר פה - בשיתוף עם דרופבוקס זה מצויין לריכוז חומר

Confidence In Motion

פורסם

חבר'ה תודה רבה על התגובות, אשמח לשמוע עוד !

 

לגבי חשמל - כמו שאמרתי, 13.3 אולטרה בוק, מחזיק שעות נכבדות עד שנצטרך לחפש שקע, אבל אכן הרעיון של מפצל מאוד נחמד, אהבתי.

 

לגבי הרגלי הלמידה - היום אני בן 24, את התיכון סיימתי בגיל 18, 6 שנים טובות עברו מאז, 3 בצבא שלא נגעתי שם אפילו בעט, ואחרי הצבא פסיכומטרי.. אבל זה סיפור אחר לגמרי מלימודים רגילים. חוץ מזה, לפי כל מה שאומרים, אוניברסיטה שונה מאוד מתיכון וצריך להתרגל מחדש.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

לא יודע עד כמה זה נחוץ, לפי דעתי לכל מי שלא אנטי טכנולוגיה זה פשוט הרבה יותר נחמד ככה. בלי לסחוב דפים ובלאגן, הכל מסודר במחשב קטן ונוח, אפשר לערוך, אפשר להשיג חומר מהאינטרנט, אפשר להעתיק מאחרים עם DOK וכו'.

 

ממליץ על DELL V131 הוא כמו אולטרה בוק כמעט במידות אבל עולה 3000 שקל ויש לו הארדיסק נורמלי של 500 ג'יגה ולא SSD קטנטן, וזה עוד עם אחריות עד הבית, אם מתקלקל לא שולחים ומקווים לקבל אחרי שבועיים, אלא על המקום תיקון, תוך כמה דקות.

אז כן אני מאוד מרוצה :-D אחת הקניות הטובות שלי..

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אשתי לומדת עכשיו לתואר בחינוך.

לפני שקניתי לה את המחשב, היא לא ידעה להחזיק עכבר ביד, שלא נדבר על מיילים וחיפוש באינטרנט. בקיצור, מחברת+עטים וידיים כואבות.

 

כשהבאתי לה את המחשב, היא לא הסכימה להסתכל עליו עד שיום אחד היא ניסתה.

ומאז, היא לא זוכרת איך מחזיקים עט.

הכל על המחשב, מגובה בגוגל דרייב, עם חומר על דיסק און קי ומדפסת להגשת עבודות. שלא נדבר על הגשת עבודות באתר של האוניברסיטה.

ואפילו כשנסענו לחופש, היא היתה חייבת לקחת את הנייד כדי לעבור על החומר ולבדוק מיילים:-D:-D

 

היום היא לא מבינה איך היא הצליחה להסתדר בלי...

פורסם

אני אוסיף הצעת ייעול שחבר מימש במהלך התואר השני. הוא היה מצמיד ללפטופ שלו מצלמה איכותית ומקליט את כל ההרצאה במקביל לזה שהוא מסכם אותה.

 

זה היה נוח ביותר.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

הניסיון שלי הוא הוא עם One note שניתן למצא באופיס (2007 והלאה). זאת מחברת מסודרת מאוד ונוחה, אני עושה בה שימוש ומסכם לי שם הכל.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

עלה רעיון חדש, שמאוד מאוד נתמך ע"י חברי הלומדים כבר שנה שניה ושלישית באוניברסיטאות ובמכללות השונות - טבלאט (עדיפות שלי היא ל iPad החדש, אני שונא אנדרואיד) עם סטיילוס ותוכנת Evernote וחברותיה. לעשות פשוט מחברת וירטואלית. כולם תומכים ברעיון ואומרים שזה הרבה יותר עדיף על פני מחשב נייד.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

מהחברים המייעצים יש מישהו שניסה את זה בפועל?

 

כי אני ניסיתי, וזה פשוט רע. המסכים של היום עדיין לא מאפשרים כתיבה בעט סטילוס ברזולוציה טובה כמו כתיבה רגילה במחברת.

 

ובמחשב האישי זה מאוד נוח כי יש לך 1000 תוכנות שעושות המרות שונות, שאתה יכול לכתוב על מצגות, ולצרף הערות. באייפד ובאנדרואיד עד כמה שאני יודע כול הנושא הזה מוגבל מאוד(שמה ההשקעה היא יותר על אפליקציות שמפליצות ברגע שאתה נוגע במסך :) )

פורסם

הרבה יותר פשוט מלהתעסק עם כתיבה או הקלדה: הקלטת השיעור, וצילום סטילס של הלוח בכל כתיבה מחדש או וידיאו.

יש הרצאות וידאו של מרצים ביוטיוב או בספרייה עצמה, באוניברסיטה העברית והטכניון יש את זה כבר מסוף שנות ה 80,

בקלטות VHS.

 

אבל בתכל'ס זה באמת לא משנה, אם המרצה גרוע, לא ברור, דל ניסוח ולא נגיש לסטודנט ממוצע, אז בסה"כ תקבל עותק של הרצאה גרועה.

אם המרצה סביר אז תצטרך פענוח נוסף ועיבוד של ההרצאה לרמה שתהיה מובנת לך בקריאה רציפה.

פעם כשהשקעתי בקורס כמו אלגברה מתקדמת, לא סמכתי על מסכמי החננות, כי בד"כ הם לא באמת מבינים את החומר

כמו תוכי ממוצע, אבל גם אני לא הבנתי במיידי, והשלמתי את הפערים עם הבהרות מהמתרגל, המרצה (פרופ' עמנואל פארג'ון הנורא

והמרצה היחידי שהגיע עם קפקפים) כך שלקראת המבחן יכולתי בנחת לקרוא מבלי להתקע במעברי הוכחות חסרי פשר.

פורסם

אתה רואה את עצמך מקליד מהר על טאבלט? זה בלתי אפשרי בשום צורה, בטח לא עם עט.

 

לצרכים שלך רק מחשב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אולטרה בוק בשילוב סוללת ANKER ואתה לא צריך שקע בכלל, במקסימום להטעין בערב לפני שהולכים לישון :)

אודי A4

דימה.

פורסם

1. זה לא ניראה נוח

2. אין שום סיכוי שזה מהיר יותר מכתיבה בעט רגיל

3. אני מקליד יותר מהר ממה שאני כותב בעט. אני די בטוח שזה גם אצלך.

 

אני חושב שזה טעות ללכת על אייפד בשביל לימודים, אבל זה החלטה שלך בסופו של דבר.

פורסם

התחלתי את לימודיי כסמינריסט להוראה ב-2002 וסיימתי ב-2006,כנראה שהיום תקופה אחרת.

אני הסתדרתי ללא מחשב נייד ורק במהלך השנה השנייה קניתי מחשב נייח ביתי ועז אז נשארתי במכללה משעות אחה"צ עד הערב כדי לכתוב עבודות במחשב ולעיתים הייתי עושה כפל עבודה- ראשית טיוטה על נייר ולאחר מכן,מעלה למחשב כאשר הכל מסוגנן,ערוך ובדיקה,שלא נעשו טעויות כאלו או אחרות.

להבדיל ממך,הקורסים שלי היו 30-40% מתמטיקה שנה א' והשאר עיוניים מה שהשתנה בשנים שלאחר מכן.

אני לא הכותב הכי מהיר בעולם ביד,אך הספקתי לכתוב כמעט כל מילה שהמרצה אומר ויש בדיחה על זה באחד הקורסים במקרא שמזכירים לי אותה עד היום (בהמשך השרשור)...

כאשר הגעתי הביתה,עשיתי השלמות מחברים על מה שלא הספקתי/צילומים בקורסים מצומצמים מאוד (1-2) שבהם העדפתי להקשיב ולא לכתוב מילה כדי להבין ואחר כך,כאשר קראתי יכומים היה קל יותר.

ולבדיחה: מעשה בקורס באחד ממקצועות המקרא ,שבו המרצה דיבר ודיבר ודיבר 90 דקות (לפחות הקורס די מעניין לפחות בעיניי פותח השרשור.. :-o

המרצה ראה אותי כותב בשורה הראשונה והייתי בין הרציניים ביותר בקורס ואז הוא אמר " מידת נעליים 38 תרשום חומר בחינה ... הצליח לבלבל אותי ורשמתי ... כולם צוחקים עליי עד היום ... ... 8):-D:-D.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...