Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימים האחרונים החלו להזהיר אותי הפקחים באיזור מגוריי בת"א שהרכבים שלי (יש כמה) צריכים לעוף מהסביבה.

אציין שהרכבים הם ריכבי אספנות מחציתם עם טסט.

לגביי הרכבים עם טסט אין בעיה אפשר להשאיר אותם גם ללא תזוזה.

את הרכבים האחרים אני מזיז מידיי פעם לאחר קבלת פתק מהעירייה.

הפקח טוען שהחל משבוע הבא אני צריך להוציא את הרכבים שבלי טסט כי אקבל על כל רכב דו"ח מישטרתי.

(זה שהרכב יזוז מס' חניות לא מספיק כי האכיפה הוגברה.)

 

קצת צעקתי וקצת איימתי שאפעיל עו"ד בין הטובים בארץ (ישה ארז וכו') ושאין מצב שלרכב שניראה מצויין ולא גורטאה

ניתן לתת דו"ח או לבקש שיתרחק מהסביבה.

 

אני מבקש את עזרתכם בסימוכין שיעזרו לי להתמודד עם העירייה.

גם אם אני לא צודק תנו לי את הסימוכין ואולי יש מצב לתקוף מדרך אחרת.

הרכבים שלי חשובים לי ואני רוצה שיחנו לידי.

 

תודה מראש.

פורסם

רכב שעומד בכביש חייב להיות עם ביטוח!!! ולכן מן הסתם גם טסט.. אפילו אם הרכב עומד ולא זז , במידה והולך רגל יעבור על המדרכה ויחליק על בננה והראש שלו יפגע בפגוש שלך הוא יכול לתבוע את הביטוח שלך..

גם לי היו 3 רכבים על הכביש ליד הבית, בית פרטי , וגם אני חוייבתי להזיז את הרכבים, לא חושב שגם העו"ד הכי טוב בארץ יעזור נגד זה , במידה ומישהו יפגע מהרכב שלך אתה תצטרך את העו"ד הכי טוב זה כן..

 

ליאור

פורסם

אבישי כבר מזמן לא צחקתי כך

 

זה מה שמצאתי בשבילך

זה מתקנות התעבורה סעיף 73

 

לא יחנה ולא יעמיד אדם בדרך רכב המוצע למכירה, או רכב שרשיונו פקע.

 

ויש את חוק הנקיון שהעיריה מפעילה ורשאית לגרור רכב ללא תנועה גם אם יש לו טסט.

 

מציע שתפעיל את אלי זהר הצליח עם אולמרט אולי יצליח גם איתך

 

אם הרכב חונה דרך אגב בשטח פרטי הכל בסדר :lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

במקום לקחת את זוהר אני קונה עוד רכב :lol:.

 

השאלה אם אני מקבל דו"ח?

 

אין לי בעיה שאם מישהו ייפגע מהרכב שלי אני אפצה אותו מכיסי הפרטי.

אבל האם פקח יכול לאיים עלי בדו"ח משוטר אם לא אזיז את הרכב?

 

דרך אגב החניה היא ציבורית ללא תשלום ואני כן מחפש חניה פרטית.

פורסם

בחוברת נוסחי אישום בהם משתמשים השוטרים מופיע סעיף אישום רק לגבי רכב שעומד למכירה ולא רכב שרשיונו פקע !!

 

הקנס 100 ש"ח ללא נקודות.

 

אולי מכאן תבוא הישועה

 

 

העלות של המשפט לאולמרט צי מכוניות פאר כולל חניון פרטי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני לא יודע אם זה חוקי או לא, אבל אם מדובר באיזור עם מצוקת חניה, שימוש ברחוב כמקום לאוסף המכוניות הבלתי שמישות שלך זה מעשה אנטי חברתי בעליל.

פורסם
העיקר שלפני הבירור צעקת ואיימת....
.

 

כן בטח אתה היית אומר בבקשה תיגרור את הרכב אין בעיה אדוני הפקח אני ממש מצטער.

יאללה תתקדם.

 

יש לי ריכביי אספנות כבר 20 שנה אני מכיר את החוקים ואת הפרוצדורה אבל שאלתי בשביל להיות בטוח.

 

אם משקרים אותי ומאיימים עלי בקנסות מותר לי להרים את הקול ולאיים בעורכי הדין הטובים בארץ כמו שהבנת כסף יש.

 

 

דרך אגב אין מצוקת חניה החניה נמצאת ברח' ללא מוצא שבו הבית האחרון זה הבית שלי אף אחד לא ניכנס לשם

כי אין לאן להגיע בדרך הזו מי שניכנס מבין מייד שטעה ויוצא החוצה.

פורסם

לא משנה אם זה רחוב ללא מוצא או כביש ראשי. השטח לא בבעלותך ואתה לא יכול לעבור על חוקי העזר העירוניים.

בדיוק כמו שאתה לא רוצה שהשכנים שלך יצפצפו על החוק וישמעו מוזיקה בקולי קולות כל הלילה.

אם יש לך הרבה כסף כמו שהצהרת אז בטוח לא יפריע לך לשכור מחסן כדי להעמיד את הרכבים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני מחפש לקנות משהו באיזור אצלי, אני צריך שהרכבים יהיו קרובים אלי.

חוץ מזה אני לא עובר על החוק במקרה הגרוע אני הייתי מקבל פתק ומזיז את הרכב.

החוק הזה לא שונה אבל אני קיבלתי איומים לא הגיוניים מהפקח ואת זה אני מברר.

אני ביחסי שכנות טובים ולא מפריע לאף אחד נהפוך הוא כולם מקבלים עזרה ממני.

הפקח טוען שלמרות שאין תלונות הוא רוצה לנקות את השטח.

פורסם

אז שאלתי בשבילך פקח שאני מכיר כחבר ילדות (בגלל זה נגעו לי ברכבים המון זמן) עד הפעם האחרונה שהגיעו "שיטור עירוני" ובמקרה הייתי ליד הרכבים, הם כבר לא מדביקים מדבקות על החלון, יש להם אפשרות פשוט לבוא עם גרר ולהרים את הרכב למזבלה העירונית (אצלינו הגרריסט קונה אותם והוא גם מלשן מנוול אבל זה סיפור לשרשור אחר) , ולא רק זה, הם גם ישלחו לך דו"ח עם חיוב על הגרירה..

בכל אופן זה מה שנאמר לי, אלו החוקים החדשים, אם יש לך אפשרות לשכור מחסן זה גם יהיה יותר בריא לרכבים מפגעי מזג האויר..

תבדוק את חוקי העזר העירוניים אצלך בעיר, לכל אזרח אמורה להיות גישה אליהם במידה והוא תקיף מספיק, ואת זה כבר ראינו שיש לך.. :)

 

בהצלחה

 

ליאור

פורסם

אין שום שינוי בחוק!!

 

לכן חייבים להזהיר לפני שגוררים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...