Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אחרי הרבה מאוד בירורים והרבה מאוד שאלות החלטתי ללכת על פיג'ו 206

לקחתי היום את הרכב לבדיקה והתוצאה לפניכם ...

מה שמפחיד אותי זה הנזילה של שמן גיר ...

מדובר בפיג'ו 206XS ידני מנוע 1.6 שנת 2002 110 כ''ס .. 200 אלף קילומטר

בעל הרכב עשה טיימינג וטיפול ליפני 10 אלף קילומטר והחליף קלאצ' ליפני שלושה חודשים

 

תמונה זה לא נותן להציג כי אני חדש (נעים מאוד לכולם) אז ככה

 

מנוע, מערכת קירור, מערכת דלק, מערכת הצתה : X נקישות מערכת שסתומים , חוסר שמן במנוע, נזילות שמן שריפת שמן ממובילי שסתומים, רעשים מגלגלות, ורצועות מנוע, זיהום אוויר תקין, טיפול מערכת קירור/נוזל קירור, מכסה מצנן פגום.

 

מערכת פליטה : V

 

סרן קידמי ומערכת היגוי: X לתקן זווית היגוי/קידמי

 

קפיצים : X בולמי זעזועים חלשים , קפיציות לקויה.

 

העברת כוח: מצמד מפריד גבוה - בלאי , נזילות שמן גיר , תושבת הילוכים פגומה, בלאי גיר ומצמד.

 

מה אתם אומרים על התוצאה ????

פורסם

חסר שמן במנוע? יצא לך לבדוק אולי את העניין? מעיד על הזנחה רצינית...

 

 

חוץ מזה, 200K ק"מ? המחיר שהבחור מבקש בהתאם? אני מאמין שלא חסר רכבים כאלה למכירה עם נתונים טובים יותר, לכן אם אין התגמשות רצינית במחיר הייתי מוותר.

 

עריכה:

 

תוסיף גם את התושבת של הגיר לרשימת הדאגות שלך.

×
×
  • תוכן חדש...