Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מבין שאלבה מציעה לטכנאי שטח שלה משכורת בין 7000-8000₪ + רכב+ טלפון, קשה לי להאמין שיש מהנדס שמקבל משכורת של 7000-8000.

 

טכנאי כזה שנשאר שכיר מקביל מהנדס מתחיל. כמעט כולם עוברים להיות עצמאיים ברגע שיש להם מספיק ידע והם מספיק מוכרים בין הלקוחות. אל תשכח שגם כל הבכירים שלהם חוץ מבאומן שנולד לתוך העסק התחילו כטכנאים/אנשי מכירות זוטרים.

 

בשכר כזה ובשעות העבודה המטורפות שלהם רק פראייר ישאר שם שכיר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

קח בחשבון שלא כולם פראיירים.

יש מצב שיחתימו אותך על התחייבות שבמידה ואתה עוזב לפני תום תקופה מסוימת עליך להחזיר הוצאות קורסים וכד'.

הם השקיעו בך,מה ימנע ממך לברוח לחברה מתחרה למשל?

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

חוק חופש התעסוקה או משהו בסגנון.

אני ממש לא עו"ד אבל היו כבר תקדימים על אנשים שקיבלו הכשרה והלכו לעבוד אצל המתחרים הישירים, וגם כשהיו חתומים על סעיפים כאלו ואחרים, זה בסופו של דבר לא החזיק בבית משפט.

 

סה"כ תזהר על מה אתה חותם ולך על זה לדעתי, יכול להיות שתדחה את הלימודים או שתגלה שהעבודה כן מצליחה להסתדר עם הלימודים ולכן לא כדאי לוותר מראש לדעתי...

בהצלחה!

פורסם

אם אלו באמת הסכומים, והם לא גבוהים, לא הייתי חושש לחפש עבודה אחרת בתשלום דומה, או לשפשף להם אחרי שנה.

זה לא שהם משלמים טוב.

משכנתא זה קל

פורסם

אני יודע שהמשכורות שמהנדס חשמל מקבל אחרי 3-4 שנות ניסיון מגיעות ל-5 ספרות, ואין הרבה מקצועות שמצליחים להגיע לרף הזה.

 

 

אני לא חושב שזה נכון בהתחשב במצב השוק היום ובהיצע המהנדסי חשמל הרב שיש. אולי פעם זה היה ככה.

פורסם

אני מוכן לעבוד להתחיל לעבוד בזה כיוון שאני מתכנן לחתוך עוד שנה,אילו לא הייתי כל כך נעול ללמוד שנה הבאה הייתי נכנס לעבוד בחברה רצינית אחרת אם משכורת נמוכה קצת יותר אולי.

להזכירכם אני הנדסאי אלקטרוניקה ואילו העבודה הנ"ל היא רובה מכאנית,לא משהו שהייתי רוצה לעשות בעתיד,

מוכן להתפשר בגלל התנאים והמשכורת ועקב זאת שאני ישפשף אחרי שנה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
זו עבודה שתרויח בה יותר ממה שתרויח כמהנדס חשמל אבל שכח משעות נוחות וכו'.

 

כשאתה מגיע למפעל עם מכונה שלא עובדת אתה גם תישאר עד הבוקר אם צריך.

 

אפשר לשאול מי החברה (אפשר בפרטי. אני פשוט נמצא בתחום מהצד הצרכני ומכיר את החברות השונות).

 

מוכר לי מהצבא ... לילות שמערכות לא עובדת הפכו ללילות לבנים מאוד .

 

הדילמה היחידה היא מבחינת מוסריות,לבוא בסוף שנה ולהגיד שאני עוזב.

לשלב של החו"ל אני בטח לא יגיע כי זה מתחיל מהשנה השנייה.

 

ראיתי שאתה מעוניין בהנ' חשמל .

קח עצה -

יש במכון הטכנולוגי חולון מסלול לימודי ערב , 4 שנים , 3 סמסטרים בשנה ואתה תפרת את התואר .

ראיתי שאתה גם הנדסאי אלקטרוניקה , יש לך דיפלומה ? ממוצע כולל מעל 85 ?

אם כן מזל טוב - אתה לא צריך לעשות פסיכומטרי + פטורים של 21 נ"ז ( וזה הרבה ! זה סמסטר שלם ...)

 

אני אישית גם עובד גם לומד במסלול הזה , תכלס קריעת ים סוף אבל שווה.

 

 

קח עצה (2) -

שים את כול הקלפים על השולחן מול המעביד ,פתח ברגל ימין ,ספר לו על האפשרות של לימודי ערב ואולי הוא יתגמש אם הוא כ"כ רוצה דווקא אותך .

ככה אני הייתי עושה .

 

תשפשף אחרי שנה ? תקרא את החוזה שלך בפרטי פרטים כי מהיכרותי עם מכונות CNC (ענף העץ) , הסמכת טכנאי זה ממש לא גרושים והם לא יוותרו לך ככה

.

אם תרצה עוד פרטים , ה"פ .

 

נ.ב מזל טוב על השחרור !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

×
×
  • תוכן חדש...