Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני אשמח לכבל סיוע דחוף כי אני קצת אובד עצות

אני מתגורר באיטליה ולפני כשנה וקצת רכשתי ניסן מיקרה חדשה.

לאחר חודשיים החלו לי רעשי חריקה חזקים בעת בלימה איטית. לקחתי את הרכב למוסך וביצעו לי שם ניקוי של הרפידות. לאחר זמן קצר הרעשים שוב חזרו ושוב חזרתי למוסך וביצעו לי החלפת רפידות. לאחר זמן מסוים באמת שלא היו רעשים שוב חזרו הרעשים והמוסך החליף לי את הצלחות גם. אחרי פעם זו היה לי חודש שקט אבל אז שוב חזרו הרעשים כאשר היום הרעשים ממש חזקים ובתדירות גבוהה מבעבר (אין דפוס קבוע ברעשים יש פעמים שאני בולם ואין רעש אולם בכל פעם מדובר רק בבלימה איטית ולא בבלימה חזקה) לצערי כרגע המצב החמיר והרעשים ממש חזקים והבעיה היא שהמוסך לא יודע כבר מה לעשות וצערי הרב מכיון שמדובר באיטליה הוא די מתעלם ממני ולא מוכן לסייע לי למרות שהאוטו עדיין באחריות.

 

בדקו גם את הקפיצים של הקלאפר ולא מצאו שם משהו לא טוב.

 

כאמור בשבועיים האחרונים הרעשים ממש התחזקו ואני אשמח לקבל כל סיוע אפשרי

  • ספונסר פורום
פורסם

כל הסיפור לא נשמע טוב וקשה לאתר את התקלה בשלט רחוק.

העצה היחידה שיש לי לתת לך היא לנסות אולי להחליף את המוסך כי יכול להיות שהם עושים משהו לא נכון בתהליך ההרכבה שגורם לרעש.

×
×
  • תוכן חדש...