Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ - שברולט קרוז 2011 - 1.6 (124 כ"ח)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מצוי בהתלבטות קשה לגבי קניית קרוז 2011, המנוע המשודרג - 124 כ"ח .

 

מאוד אהבתי את העיצוב של הרכב (חיצוני ופנימי) , אך יחד עם זאת יוצא לי לקרוא המון ביקורות לגבי דגמי 2009 + 2010 - בנוגע לכשל במנוע והגיר, צריכת דלק מטורפת ושלל תקלות שמצריכות ניידות גבוהה למוסך .

 

להבנתי בגרסת 2011 המשופרת הרכב כבר לא "עגלה" , אך עדיין קראתי לא מעט ביקורות של "לא לגעת ברכב" .

 

 

אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים שנסעו בדגם המחודש (2011) .

לגבי אמינות הרכב, נוחות, איכות הנסיעה, תצרוכת דלק , האם יש שיפור אמיתי במנוע, וכל חוות דעת נוספת שיכולה לעזור לי לקבלה החלטה אמיתית לגבי הרכב.

 

 

תודה רבה , איל

פורסם

גם אני אהבתי את המראה של הקרוז, בנסיעת מבחן שעשיתי הרכב הרגיש מרווח ונוח, קצת חלש אבל לא בצורה קריטית.

הרעש מהנסיעה היה בלתי נסבל .

Alpine 9855| Morel Dotech Ovation + MT23| Alpine MRV F540| Hifonics HFI12D4

פורסם
היי,

אני מצוי בהתלבטות קשה לגבי קניית קרוז 2011, המנוע המשודרג - 124 כ"ח .

 

מאוד אהבתי את העיצוב של הרכב (חיצוני ופנימי) , אך יחד עם זאת יוצא לי לקרוא המון ביקורות לגבי דגמי 2009 + 2010 - בנוגע לכשל במנוע והגיר, צריכת דלק מטורפת ושלל תקלות שמצריכות ניידות גבוהה למוסך .

 

להבנתי בגרסת 2011 המשופרת הרכב כבר לא "עגלה" , אך עדיין קראתי לא מעט ביקורות של "לא לגעת ברכב" .

 

 

אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים שנסעו בדגם המחודש (2011) .

לגבי אמינות הרכב, נוחות, איכות הנסיעה, תצרוכת דלק , האם יש שיפור אמיתי במנוע, וכל חוות דעת נוספת שיכולה לעזור לי לקבלה החלטה אמיתית לגבי הרכב.

 

 

תודה רבה , איל

 

קרוז 2011 עם המנוע המשופר היא בהחלט רכב אחר, חזק יותר ונעים מאוד לנהיגה

עיתונאי הרכב קיבלו את השינוי באהבה רבה- כתבות מצורפות

ובנוסף לשיפור במנוע התווספו אביזרים לרכב כמו: בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית ועוד...

 

אם יש שאלות נוספות על הרכב אשמח לענות,

תמיד מוזמן לנסיעת מבחן, נשמח להגיע אליך הביתה או למשרד

גיא משברולט

פורסם

תודה אסף וגיא .

 

אשמח לתגובות נוספות ומפורטות יותר של בעלי ניסיון עם הדגם הנל' . תודה

פורסם

הקרוז 2011 היא מכונית טובה. אני אישית אוהב אותה. היא נוחה מאוד, אוחזת טוב, שקטה בנסיעה רגועה, מאובזרת, מאוד בטיחותית(!), מרווחת, בעלת תא מטען גדול ונוח ונותנת תמורה טובה למחיר בעיקר כיד שנייה. הדגם של 2011 לא עגלה כמו הדגמים הראשונים שלה, אבל היא עדיין לא מהירה כל כך. למרות האחיזה הטובה, היא לא מהנה לנהיגה. היא רועשת תחת מאמץ וגם צריכת הדלק לא כל כך טובה (אם כי גם לא רעה במיוחד).

אם מצאת אחת במצב טוב, לך על זה. מדובר ברכב טוב וגם בשנתון הזה הוא לא סבל "ממחלות ילדות" כמו המכוניות הראשונות שהגיעו לכאן ב2009-2010.

ביקורות של "לא לדעת ברכב" יהיו על כל רכב כמעט. אין צורך להירתע מהם (בעיקר אם הם נכתבו כ-"טוקבק" באיזה אתר) כי לרוב מי שכותב אותם לא באמת נהג ברכב ומסתמך בעיקר בדמיון שלו או בשמועות ששמע מחבר של חבר של חבר... שלא בטוח שהן אמתיות בכלל.

פורסם
הקרוז 2011 היא מכונית טובה. אני אישית אוהב אותה. היא נוחה מאוד, אוחזת טוב, שקטה בנסיעה רגועה, מאובזרת, מאוד בטיחותית(!), מרווחת, בעלת תא מטען גדול ונוח ונותנת תמורה טובה למחיר בעיקר כיד שנייה. הדגם של 2011 לא עגלה כמו הדגמים הראשונים שלה, אבל היא עדיין לא מהירה כל כך. למרות האחיזה הטובה, היא לא מהנה לנהיגה. היא רועשת תחת מאמץ וגם צריכת הדלק לא כל כך טובה (אם כי גם לא רעה במיוחד).

אם מצאת אחת במצב טוב, לך על זה. מדובר ברכב טוב וגם בשנתון הזה הוא לא סבל "ממחלות ילדות" כמו המכוניות הראשונות שהגיעו לכאן ב2009-2010.

ביקורות של "לא לדעת ברכב" יהיו על כל רכב כמעט. אין צורך להירתע מהם (בעיקר אם הם נכתבו כ-"טוקבק" באיזה אתר) כי לרוב מי שכותב אותם לא באמת נהג ברכב ומסתמך בעיקר בדמיון שלו או בשמועות ששמע מחבר של חבר של חבר... שלא בטוח שהן אמתיות בכלל.

 

 

תודה רבה חבר, עזרת מאוד .

האם ערך הרכב נשמר? יש שוק טוב ויציב ?

פורסם
תודה רבה חבר, עזרת מאוד .

האם ערך הרכב נשמר? יש שוק טוב ויציב ?

 

לגבי ירידת הערך, הייתי חייב להתערב ולציין השתנהגות הקרוז 1.6,

הרכב שומר על ערכו בדומה לשאר המשפחתיות בסגמנט,

 

אם תרצה אשמח לשלוח לך נתונים תומכים,

גיא משברולט

פורסם
לגבי ירידת הערך, הייתי חייב להתערב ולציין השתנהגות הקרוז 1.6,

הרכב שומר על ערכו בדומה לשאר המשפחתיות בסגמנט,

 

אם תרצה אשמח לשלוח לך נתונים תומכים,

גיא משברולט

 

 

היי גיא, אתה מוזמן לשלוח לי בפרטי הנתונים . תודה

פורסם
תודה אסף וגיא .

 

אשמח לתגובות נוספות ומפורטות יותר של בעלי ניסיון עם הדגם הנל' . תודה

 

 

רכב לא קונים בהתכתבות.

נוחות נסיעה, איכות תא הנוסעים וביצועים הם משהו שאתה חייב לראות ולהרגיש בעצמך.

 

בנוגע לאמינות - קשה לי להאמין שלרכב בן שנה תהיינה בעיות אמינות, כך שם פה חוות הדעת לא יגידו כלום לגבי מה יהיה עוד 3-4 שנים.

 

בקיצור, אל תתעצל.

אתה רוצה לקנות רכב ב-120,000 שקל? קח חצי שעה ותסע עליו.

אפילו הציעו לך להגיע עם הרכב לעבודה.

 

מה יותר מזה???

פורסם
רכב לא קונים בהתכתבות.

נוחות נסיעה, איכות תא הנוסעים וביצועים הם משהו שאתה חייב לראות ולהרגיש בעצמך.

 

בנוגע לאמינות - קשה לי להאמין שלרכב בן שנה תהיינה בעיות אמינות, כך שם פה חוות הדעת לא יגידו כלום לגבי מה יהיה עוד 3-4 שנים.

 

בקיצור, אל תתעצל.

אתה רוצה לקנות רכב ב-120,000 שקל? קח חצי שעה ותסע עליו.

אפילו הציעו לך להגיע עם הרכב לעבודה.

 

מה יותר מזה???

 

 

אתה יכול להיות רגע - לא חשבתי לקנות בלי לבצע נסיעת מבחן.

בסה"כ בגלל ביקורות על דגמי קרוז הקודמים , רציתי לשמוע עוד חוות דעת של בעלי ניסיון על הדגם 2011 - הרי זו מטרת הפורום.

פורסם

תראה ידידי, הרכב לא נוסע כמו הדגם הקודם אך עדיין אי אפשר להגדירו כזריז או מהיר. עדיין יש חוסר בכוח ועדיין זה מורגש גם ברעש שהמנוע מפיק במהלך נסיעה ובהתאמצות. מבחינת אבזור ומראה כן מדובר על רכב מאובזר ויפה אך בנוגע לנסיעה רק אתה תוכל להחליט האם זה מתאים לך או לא. בקשר לצריכת דלק הרכב לא שתיין אך לא חסכוני 1600 רגילה וצריכה בהתאם.

פורסם

שלום,

 

הקרוז החדשה (אני מדבר על 2012 ) השתפרה מהשנתונים הראשונים זה בטוח.

האוטו נראה מעולה וחדשני משאר המשפחתיות, מרווח, נוסע שקט, בגז' גדול ואבזור מפנק.

צריכת דלק היא בדומה לשאר המשפחתיות בסגמנט ואולי ישנו מעט חוסר בכוח אך היא לא נופלת ואף מתעלה על רכבים אחרים בקטגוריה שלה ( אני גם חושב שכוח ומהירות האצה לא באמת צריכים להיות שיקול בקניית רכב כזה, יש יותר ממספיק כוח על מנת להתנהל על הכביש ללא בעיה )

 

סה"כ הייתי ממליץ על הרכב ואני מאמין שאתה תתרשם ממנו.

×
×
  • תוכן חדש...