Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, היום בשעות הצהריים המוקדמות הייתי אצל חבר, הרכב חנה מחוץ לבית שלו והגיע עוד חבר, הוא נכנס לחניה עם הפנים ולא שם לב, שיפשף וקימט לי (נראה לעין, אבל לא יותר מדי) את הפח באיזור התחתון לאורך של כ-80 ס"מ

 

בכל מקרה - מה צריך לעשות בשביל לסדר את זה? לערב ביטוח יכול לעלות לו בהרבה מאוד כסף ואפילו שעל טעויות משלמים אני לא רוצה לעשות את זה.

 

יש לי ברירה אחרת?

 

פורסם

אחלה כותרת לשרשור! :-D

 

אפשר תמונה או שתיים?

 

אפשר שהחבר פשוט ישלם על הנזק מכיסו, ללא עירוב הביטוח. ביניכם.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
אחלה כותרת לשרשור! :-D

 

אפשר תמונה או שתיים?

 

אפשר שהחבר פשוט ישלם על הנזק מכיסו, ללא עירוב הביטוח. ביניכם.

כן זה בכוונה, גם ככה המנהלים היו משנים לי את זה למשהו כזה :lol: רציתי להיות מקורי בעצמי.

 

בכל מקרה אני אצרף תמונות בהמשך היום או מחר.

 

פורסם

קודם כל תשלם לו !! :-D

דבר שני קח אותו יד ביד (בהשראת הכותרת) ותלכו למוסך לקבל הצעת מחיר לתיקון הנזק.

ועדיף שישלם מכיסו כדי שהפרמיה של הביטוח שלו לא תעלה.

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

תלוי מה הנזק ובאיזה מצב הרכב. אם רכב מלוקק וובמצב חיצוני מהמם ופגיעת פח היחידה שיש היא זו, אז אפשר לשקול לתקן על חשבונו של חבר בלי לערב ביטוח.

מצד השני אם רכב לא עבר תיקוני צבע, לא חבל לצבוע את כל החלק? אולי פוליש וקס יוריד את מרבית הנזק? אולי אפשר טיפה ללחוץ מבפנים עם אצבעות חזקות והקימוט יסתדר.

 

אולי תעלה תמונה של הנזק?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מצטער על הזמן שלקח לי, ההורים שלי בדיוק חזרו מחו"ל, ביום ראשון הם נחתו, רק עכשיו סיפרתי לאבא שלי, הוא לא שם לב לפני.

לכן אני אציין שזה נראה הרבה יותר גרוע בתמונות מאשר במציאות, אבל לצערי, בתור אחד שמחשיב את הרכב שלו ל"מלוקק" ומלקק אותו, משקיע בו, ואוהב אותו, זה כמו סדק בלב ואני בטוח שאתם מבינים אותי.

 

0mgzdmowuz05.jpg

 

5m1ct3y2nuym.jpg

 

 

עכשיו מספר שאלות :

אופציה 1 - אבא של חבר שלי, מעל 15 שנות רשיון ללא תביעות וכו' וכו' וכו' נגיד יקח את זה על עצמו בשביל שהפוליסה של הביטוח שלהם לא תעלה בצורה משמעותית.

אופציה 2 - נלך למוסך ונתקן על חשבון החבר ללא עירוב ביטוח.

אופציה 3 - אני פונה לביטוח שלי בעטנה שדפקו אותי בחניה, איני יודע מי זה, משלם השתתפות עצמית, ולא פוגע בפוליסה של חבר שלי.

 

מה תיהיה האופציה המשלמת ביותר לטווח הרחוק? האם יש אופציה שלא ציינתי ושתיהיה עדיפה?

 

האם יש כאן חוק התיישנות או משהו? המקרה קרה ב18/5 לפני שבוע בדיוק.

 

נ.ב :

האם זה נחשב כתביעה במידה ואני מודיע לביטוח שלי שדפקו אותי ואני לא יודע מי זה? הם לא ינסו להתחמק ולהגיד שזו אשמתי?

 

פורסם

תיראה, יבוא יום ותרצה למכור את הרכב. בהנחה שרכב ללא תאונות, יתגלה שרכב עבר תאונה כי את הדלת צבעו.

 

ממליץ על אופצייה מספר 4.

אני במקומך הייתי מפרק את הדופן הפנימית ומיישר מבפנים עם האצבעות עד כמה שאפשר (הפח לא אמור להיות קשיח) והייתי משאיר את זה ככה. כדי ליישר פח הייתי מצטייד בכמה שקיות קרח ומקרר את המקום לפני העבודה טוב טוב. אחרי זה קצת פוליש וקס.

או אם אתה סופר פדנט ולא יכול לחיות עם זה, הייתי אז במקומך מחפש פחח שיודע למשוך את זה החוצה בלי לשייף, לצבוע או לרתך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני הייתי הולך על אופציה 2. לא מעניין אותי שכשירצו לקנות את האוטו יראו שעבר תיקון, עדיף לראות את המכה הזאת כל יום? מקסימום תצלם את זה ותסביר במעמד המכירה שזה לא מכת שילדה או נזק מתאונה קשה, בסך הכל שיפשוף בחנייה. אם אני אוהב את האוטו, אני לא ישאיר אותו ככה מעוך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תלכו לפחח תראו מה הנזק, אם החבר יעמוד בזה אל תערבו ביטוח, אם קשה לו תנסה לעזור לו ולעשות בכמה תשלומים כל חודש

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

מחיר הגיוני במידה והמקום מקצועי (אני מאמין שתוכל למצוא מקומות זולים יותר אבל לא בטוח שהעבודה תהיה באיכות שתספק אותך).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...