Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי קוראים לי יאיר

 

יש לי בעיה עם הרכב, הריפוד בגג אצלי "נופל" ברנו קליאו 2003 , נוצר אוהל בחלק האחורי של ברכב,

והתחיל אוהל קטן במושב של הנהג..

אמרתי אני אשלח לרפד (גר בעמק יזרעאל) והוא רצה ממני 700 ש"ח התקנה !!

 

המחיר הזה יקר לי כרגע, ואני מחפש חלופה.

 

לפי הסרטונים של חבר בפורום ראיתי אפשר לעשות לבד,

העניין הוא שאני מפחד על הכריות אוויר שנמצאות בצידי הרכב,

איך אפשר לנתק את הגג ולא להיתקל בהן??

 

תודה על התשובה,

 

ושבת שלום

פורסם

תבדוק אצל רפד אחר.

לפני שנתיים החלפתי את ריפוד הגג בקורולה שהייתה לי ועלה לי 350 ש"ח ברפדיה ליד צומת קרית אתא.

לא זוכר את השם שלו אבל אולי תמצא אותו בדפי זהב.

בכל מקרה, הוא לא היה זול באופן מיוחד, אלו המחירים פלוס מינוס..

העבודה הייתה טובה.

פורסם

העניין הוא שאני אוהב לעשות דברים לבד,

 

האם יש אפשרות לעשות את זה לבד ולא לגעת בכריות האחוריות, או שעדיף ללכת לרפד וזהו?

פורסם

איזה כריות אויר יש בצידי הרכב?

 

לעניות דעתי, יש סה"כ 4 כריות אויר ברכב הנ"ל.

יש 2 כריות אויר בכסאות ו-2 כריות בדשבורד.

פורסם

קודם כל תיקון גג אמור להיות הרבה יותר זול. אני עשיתי ב 400 ש״ח

אבל אם כבר לבד.. הקריות אוויר שם בכיסאות לא? לא בקורות..

×
×
  • תוכן חדש...