Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה על כל האינפורמציה עד כה, השיקול של ערך שוק במכירה הוא די קריטי, מבאס רצח למכור רכב בחצי מחיר במקרה הטוב אחרי 3-4 שנים ויש כאלה אז תודה על תשומת הלב שעוררת...

אני בזמנו עשיתי לעצמי את הטבלה הבאה, שלוקחת בחשבון בדיוק 2 הדברים האלה (דלק + מחיר הרכב בן 3 לפי לוי יצחק - זה מה יש :-)), ללא התייחסות לביטוחים/טיפולים/טסט וכו'. פרמטרים הם : זמן - 3 שנים, נסועה - 30000 ק"מ בשנה,

נתונים של צריכת דלק לקחתי מהאתר kml.co.il ו- netcar.co.il.

pricelistj.jpg

 

pricelistd.jpg

 

לא עשיתי את החישוב לכל המכוניות, כמובן, ויש מכוניות חדשות שעדיין לא ידוע מה יהיה מחיר שלהן בעוד 3 שנים, אז שמתי סימן שאלה והשתמשתי באינטרפולציה - ויש בטח טעויות, אז סליחה מראש. סה"כ מספר שרואים בצד השמאל זהו מחיר נסיעה בשקלים ל-9 ק"מ. המנצח - פיג'ו 107 :-). מחיר לק"מ הוא כ-77 אגורות, שוב, ללא התייחסות להוצאות נלוות, רק דלק וירידת הערך.

פורסם

אני הייתי הולך על ג'טה TSI אם מה שבאמת חשוב לך זה מריכת דלק נמוכה ומחיר מכירה. בטויוטה אוריס יש בעיה אחת והיא הנושא ההיברידי - אנשים לא ששים לקנות מכונית היברידית משומשת בגלל כל הקטע של הסוללות ומה יקרה איתן.

We are the Human Race

פורסם

להתייחס רק לערך המכירה בעוד 3 שנים כנתון מנותק מהשאר זו טעות.

 

צריך לבדוק כמה אתם נוסעים בשנה ואז להתחיל לתמחר הפרשי ביטוחים, הפרשי טיפולים (לא לשכוח להכניס גם עלויות בלמים), הפרשי תשלום לדלק ובסוף הפרש ירידת ערך. רק כך תוכל לחזות בקירוב כמה יעלה לך להחזיק את הרכב הספציפי.

 

לגבי הפלואנס, לא יודע על מה מדברים בפלסטיקה מקרקשת. שלי כבר עם 8700 ק"מ לא קלים (2 ליטר בנזין מאובזרת) ושום קרקוש.

 

לגבי העיצוב, עם פנים בהיר היא נראית טוב. האפור באמת מדכא.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני ממליץ לך לבדוק עלויות הביטוח של אוקטביה ודרישות המיגון.

וגם גונבים אותן לא מעט. ביתר הבחינות הרכב הוא טוב.

פורסם
תודה על כל האינפורמציה עד כה, השיקול של ערך שוק במכירה הוא די קריטי, מבאס רצח למכור רכב בחצי מחיר במקרה הטוב אחרי 3-4 שנים ויש כאלה אז תודה על תשומת הלב שעוררת...

אוקטביה זו אופציה מצויינת מבחינתי, היא לא עלתה כאפשרות עד כה אבל אם היא בתקציב אז אנחנו בודקים, מה מכסה האחריות מבחינת טיפולים? כל מנורה קטנה ברכב הזה זה אש...

 

אף אחד כולל המומחים והכלכלנים והאניסטים הכי טובים של חברות השקעות ורכב לא מסוגלים לצפות ולנבא איך יראה שוק של רכב מסוים עוד שלוש שנים על סמך השוק שלו כיום. מי שיגיד לך שכן הוא טיפש ושרלטן. בפעם המאה אני אגיד שרכב זה לא השקעה או תוכנית חיסכון, זאת הוצאה שמפסידים עליה כסף מדי יום. רכב חדש עם הנילונים עליו שיצא מהסוכנות מפסיד כבר באותו רגע אלפי שקלים מערכו. אם אתה לא רוצה להפסיד כסף במכירה תלך על ליסינג מימוני או על קאר שרינג. אם אתה קונה רכב לשלוש שנים, תקנה רכב שמתאים לצרכים שלך, תהנה ממנו ותמכור ותעבור לרכב הבא. לקנות היום במחשבה מה יהיה עוד 3 שנים זאת שטות.

פורסם

רכב זה ביזבוז, נכון, אבל ממש לא נכונה הגישה הזאת (לא צריך לחשוב על הערך העתידי) לדעתי. במדינה שמס על רכב הוא כמעט 120% , כולל מע״מ, חייבים לחשוב בכמה הרכב יימכר, זה לא אמריקה פה, שקונים שם מרצדס C class ב 30 אלף דולר פלוס מינוס אלא מדינה מזרח תיכונית עם משכורת חציונית של 5300 שקלים ! ויש הבדלים מאוד גדולים במחירונים של רכב יד 2, הסיבות ידועות (רצון לשמור על ערך גבוה לציי רכב), אבל ניתן לנצל זאת. אם מישהו קונה רכב חדש, יש לא מעט סוכנויות שירצו לשמר אותו כלקוח לעתיד, וכאן למשל ההבדל. אם קנית רנו פלואנס, תאבד 50% מערכו בשלוש שנים, לעומת זאת, קורולה לא מאבדת ערך - רק 25% בשלוש שנים. אם יש התחייבות לטרייד אין עתידי, ההבדל עצום. אם לא מתכוונים לבצע טרייד אין בעתיד אלא למכור רכב בשוק הפרטי, אזי חייבים לבחור ברכב שלא נמכר בליסינג, ויש כאלה.

פורסם

אדי, לוחות המכירות מלאים במאזדה 3/ קורולה רובוטית של אנשים שחשבו כמוך.

 

כיום ההפרש בין מלכת השוק לפני 3 שנים לזונת השוק מלפני 3 שנים (מגאן ליסינג אוטומט למאזדה 3 ליסינג אוטומט) לא כל כך גדול כך שאם תשקלל את כל העלויות מחיר השימוש יהיה מאוד דומה.

 

בשורה התחתונה אוטו הוא מוצר צריכה. אתה צריך להחליט כמה שווה לך לשלם ותמורת מה ואז לקבל את ההחלטה מה קונים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

סקודה אוקטביה ,129000 מאובזרת. לבדוק עלות ביטוח(יכול להיות מאוד לא משתלם) כמו כן מחייבים אותך לאיתוראן שזה הוצאה שצריך לקחת בחשבון (מהשנה השנייה יכול להגיע ל30 שקל בחודש-אבל זה ממש מינורי לעלות הרכב כפי שאתה מבין)

אוטו מפנק, תיבה וגיר שבמקרה הזה עושים את העבודה (בניגוד לרכבים אחרים של סקודה עצמה)

כפי שאמרו לפניי כל אוטו אחרי 3-4 שנים מאבד בכיף עד 50 אחוז מערכו. האוקטביה יחסית שומרת על ערכה קצת יותר מהאחרות.

הייתי אומר לך להוסיף כמה אלפים ולצאת עם סיוויק חדשה מהניילונים כי כשאתה מחפש אוטו שישמור על הערך-זה האוטו.

מבחינת איבזור לא תקבל הרבה בשביל הסכום שתשלם,אבל בהחלט תוכל לצאת מהסוכנות עם כמה צ'ופרים נחמדים שימתיקו קצת את הגלולה

פורסם
ההיסטוריה כבר הוכיחה ששמירת ערך אצל טויוטה יכולה להיות גם גרועה,

ע"ע קורולה רובוטית.

 

שום דבר לא מוכח ולא ידוע.

מה שמדהים, שאפילו הקורולה הרובוטית שומרת על ערך הרבה יותר טוב מהמגאן.

כמובן שאוטו יוצא דופן יש בעיה, אבל זה רחוק ממצב הרנו למיניהם.

פורסם
אדי, לוחות המכירות מלאים במאזדה 3/ קורולה רובוטית של אנשים שחשבו כמוך.

 

כיום ההפרש בין מלכת השוק לפני 3 שנים לזונת השוק מלפני 3 שנים (מגאן ליסינג אוטומט למאזדה 3 ליסינג אוטומט) לא כל כך גדול כך שאם תשקלל את כל העלויות מחיר השימוש יהיה מאוד דומה.

 

בשורה התחתונה אוטו הוא מוצר צריכה. אתה צריך להחליט כמה שווה לך לשלם ותמורת מה ואז לקבל את ההחלטה מה קונים.

ההפרש רק 20 אלף (רשמי, במציאות אפילו יותר) לאחר 3 שנים.

קטן עליך.

פורסם

אם אתה נוהג די הרבה כדאי לשקול את האופל אסטרה 2 ליטר דיזל ידני או אוט'.

רכב מאובזר, מרווח , חזק מאוד (יותר אפילו מגולף GTI או כל רכב ספורט זול אחר במונחי מומנט), איכותי, וחסכוני מאוד - שוב בהנחה שאתה עובר הרבה קלומטרים.

גם ה1.4 טורבו בנזין דגם מומלץ וחסכוני אם כי הרבה פחות לעומת הדיזל.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

×
×
  • תוכן חדש...