Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר, צמיגי FEDERAL 595 במידה 195/50/15 ZR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, שוב צריך את עזרתכם.

אני חיפשתי צמיגים במידה 195/50/15, אחרי כל החיפושים הבחירה נפלה על FEDERAL 595 SS.

כאשר לאחר בירור עם הפנצריה הקרובה לביתי כי לא מיבאים קוד מהירות V, אלה רק את קוד המהירות ZR.

אין במלאי, אך אחרי החג יהיה. מה שמפתיעה הוא המחיר לכל החבילה 470 ש"ח לצמיג הוא רצה, אחרי שהסברתי כי MICHELIN EXELATO 2 אומנם קוד מהירות V עולה 550 ש"ח לצמיג וTOYO T1R עולה 450 ש"ח גם כן מהירות V, הוא אמר שאחרי החג אפשרי להזמין והוא יעשה לי מחיר של 450 ש"ח לצמיג.

השאלות הן: מה ההבדל בצמיג בין קודי המהירות V לZR, חוץ מהמהירות בקוד השני שיותר גבוה.

- האם קיבלתי מחיר טוב?

- האם משהו מכיר היכן ניתן לרכוש את FEDERAL 595 SS במחיר וותר טוב מ450 ש"ח לצמיג?

 

אשמח לכל עזרה במציאת צמיגים אלה במחיר יותר זול מ450 ש"ח.

פורסם

240 קמ"ש - V

מעל 240 קמ"ש - ZR

 

לגבי המחיר, תתקשר לכל הידועים (ישיר, מטלון, אנטון, זיתוני ועוד) ותראה אם המחיר הוא טוב.

משכנתא זה קל

פורסם
240 קמ"ש - V

מעל 240 קמ"ש - ZR

 

לגבי המחיר, תתקשר לכל הידועים (ישיר, מטלון, אנטון, זיתוני ועוד) ותראה אם המחיר הוא טוב.

 

לגבי המהירות ידוע לי, השאלה אם אכן חוץ מהנתונן הזה יש הבדל בין הצמיגים בעלי קודי מהירות השונים.

ותנו לי בבקשה את הפרטים של מי שמתעסקים ומוכרים את החברה הזאת אצלם.

פורסם

כבר דברתי עם חצב מזמן, הוא אומר שאני יגיד לו מיקום והוא יפנה אותי לאחת הפנצריות, בבאר שבע יש שתי פנצריות שעובדות איתו.

האחד מוזר אמר לי שהוא לא יכול למכור לי והשני לאחר מיכוח קטן נתן הצעה של 450 ש"ח לצמיג.

לא יודע מה, גם כך אני חושב לקנות את הצמיגים ביוני יולי, בגלל אי אילו אילוצים, אל דאגה יש עוד בשר טיפה לציגים, והרכב לא ממש יסע בתקופה הזאת. לא אני לא סתם מבלבל במוח, אני כן צריך צמיגים ואני כן יקנה אותם, השאלה בכמה.

וזה גם לא משנה כי לפני אמצע סוף מאי גם כך לא יהיה משלוח של הצמיגים האלה.

×
×
  • תוכן חדש...