Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Side impact



Based on dummy results alone, the Fabia would have scored maximum points in the side impact and pole tests. Howewer, in the side test, the rear door moved from the primary latch to the secondary latch position and the car lost one point available for that test.

 

זה הציטוט המדויק

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

Side impact



Based on dummy results alone, the Fabia would have scored maximum points in the side impact and pole tests. Howewer, in the side test, the rear door moved from the primary latch to the secondary latch position and the car lost one point available for that test.

 

זה הציטוט המדויק

 

:shock:

פורסם
ביצעתי היום נסיעת מבחן על הפאביה המדוברת, הרכב נח, נעים לנסיעה ומספק את צרכי מבחינת תאוצה וכח.

אבל... רכב המבחן עבר ~26K ק"מ והקלאץ' שלו היה נוראי. בתור אחד שרוב השנים נוהג על ידני, ממש נלחמתי עם הקלאץ' כדי למצוא נקודת הפרדה בה הרכב לא נזרק. אחרי 20 דקות נסיעה, יצאתי מהרכב עם כאבים בברך שמאל, עד כדי כך שחזרתי ל206, הרגשתי שדוושת הקלאץ' ברכב שלי לא תקינה בגלל שהיא הייתה כל כך רכה.

 

לעומת זאת, אחרי שביצעתי נסיעת מבחן על הפיאסטה הידנית, התחושה הייתה הפוכה, הקלאץ' ב206 נראה לי קשה ובעל מהלך ארוך ומגושם.

 

מכיוון שמדובר ברכב ידני, פעולת הקלאץ' מאוד חשובה כאשר מתלבטים לרכוש רכב.

האם בעלי פאביה, שנהגו על חברים מאותו שנתון יכולים להעיד על הקלאץ' שלהם בהשוואה לרכבים מאותו סגמנט?

 

אתה צודק! חוויתי את אותו דבר בשני הרכבים. זה בגבול ההזוי. אשמח גם אני אם בעלי פאביה דומה יספרו אם זו בעיה ידועה בקלאץ׳.

כמוכ, קראתי בפורום שהביטוח של וואג יקר יותר? איתוראן? זה עוד רלוונטי?

פורסם
ממה שאני יכול להבין מהמפרט הטכני;

באיביזה אין ר"ד מקורי קורא MP3, אין AUX, אין 4 רמקולים, אין חלונות חשמל אחוריים, אין כל מני קשקושי נוחות, והכי חשוב - יש לה בלמי תוף אחוריים.

(בפאביה גם מאחור יש בלמי דיסק)

 

בהיבט הבטיחותי כמעט ואין שום הבדל בין השניים (תקרא בעיון את התוצאות, הפאביה היא בערך 4.9 שעוגל למטה בעוד האיביזה עברה ל5 כוכבים על חוט השערה)

 

מגיע עם מערכות קנווד מעולה, יש אוקס ויו אס בי.. מה שבפאביה אין..

פורסם

חברה , דבר חשוב, הפאביה ירדה למחיר של איביזה עד לסוף מאי, מבצע חדש של סקודה יחד עם גרסת הייטי 1.2 הידנית ב 109K

אני בצעתי נסיעת מבחן בשני הרכבים (איביזה ופאביה)

פאביה- רכב טוב, מרגיש רכב יותקרתי וגרמני על הכביש, רמת אבזור טובה, נוחות בזמן נסיעה, לגבי הקלאץ, כן יש איזשהוא קליק קטן במעבר בין הילוכים, לציין- לא אהבתי ולא הכי נוח אבל נראה לי שזה דבר שאפשר להתרגל.

 

איביזה- רכב יותר מהנה מפאביה בהחלט, חווית נהיגה מעולה, מרגיש ספורטיבי למרות מנוע ה 1.4, רמת אבזור נמוכה בהשוואה לפאביה אך לא נראת כמו קופסה, הגיר של האיביזה כמו חמאה, חלק לגמרי לגמרי, נוחות בזמן נסיעה.

 

אחרי התלבטות רבה הזמנתי את איביזה שלי ואני עדין מחכה להגעתה

פורסם

בפאביה יש AUX , נמצא ליד בלם היד.

לי אישית לא קרה שום דבר עם הקלאץ והוא רגיל.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
×
×
  • תוכן חדש...