Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. מצד אחד יש את האיביזה 70000, מצד שני את הפאביה 73000.

השאלה שלי היא כזאת..

1) למי יש באגז' גדול יותר ?

2) האם יש גם לפאביה HILL HOLDER כמו לאיביזה ? כי לא ראיתי שמצויין בשום מקום

3) אני עם ילד בדרך :-) , מה יותר בטיחותי ?

פורסם
שלום. מצד אחד יש את האיביזה 70000, מצד שני את הפאביה 73000.

השאלה שלי היא כזאת..

1) למי יש באגז' גדול יותר ?

2) האם יש גם לפאביה HILL HOLDER כמו לאיביזה ? כי לא ראיתי שמצויין בשום מקום

3) אני עם ילד בדרך :-) , מה יותר בטיחותי ?

 

לפאביה תא מטען גדול יותר - 300 ליטר לעומת 292 של האיביזה

אין HILL HOLD , לא יודע כמה זה קריטי בשבילך , אתה לא יודע לעשות זינוק?

בשתיהן 4 כריות אוויר.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

איביזה: הגנה על נוסעים 5\5

הגנה על ילדים 5\4

 

פאביה: הגנה על נוסעים 5\4

הגנה על ילדים 5\3

 

*ממה שידוע לי האיביזה שבמבצע מגיעה עם 4 כריות אוויר ולא 6. מה שכנראה מוריד מן הדירוג בטיחות שלה.

פורסם

אני לא רואה למה יש סיבה לשלם 3000 ש"ח יותר על הפאביה, היא פחות מאובזרת מהאיביזה.

מה שכן יהיה לך קשה למכור את האיביזה (חפש ביד 2 תבין כמה מוכרים יש)

פורסם
אני לא רואה למה יש סיבה לשלם 3000 ש"ח יותר על הפאביה, היא פחות מאובזרת מהאיביזה.

מה שכן יהיה לך קשה למכור את האיביזה (חפש ביד 2 תבין כמה מוכרים יש)

 

כי הפאביה מנצחת בכל פרמטר אחר.

כך לפחות טוענים כל המבחנים

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מצטער אני רוצה לתקן את עצמי , אני חושב שהפאביה מנצחת , אבל אין מבחנים רשמיים , כשאמרתי "כך טוענים כל המבחנים" התכוונתי בהשוואות שעשו לפאביה מול קליאו\פיאסטה והשאר.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

ממה שאני יכול להבין מהמפרט הטכני;

באיביזה אין ר"ד מקורי קורא MP3, אין AUX, אין 4 רמקולים, אין חלונות חשמל אחוריים, אין כל מני קשקושי נוחות, והכי חשוב - יש לה בלמי תוף אחוריים.

(בפאביה גם מאחור יש בלמי דיסק)

 

בהיבט הבטיחותי כמעט ואין שום הבדל בין השניים (תקרא בעיון את התוצאות, הפאביה היא בערך 4.9 שעוגל למטה בעוד האיביזה עברה ל5 כוכבים על חוט השערה)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ביצעתי היום נסיעת מבחן על הפאביה המדוברת, הרכב נח, נעים לנסיעה ומספק את צרכי מבחינת תאוצה וכח.

אבל... רכב המבחן עבר ~26K ק"מ והקלאץ' שלו היה נוראי. בתור אחד שרוב השנים נוהג על ידני, ממש נלחמתי עם הקלאץ' כדי למצוא נקודת הפרדה בה הרכב לא נזרק. אחרי 20 דקות נסיעה, יצאתי מהרכב עם כאבים בברך שמאל, עד כדי כך שחזרתי ל206, הרגשתי שדוושת הקלאץ' ברכב שלי לא תקינה בגלל שהיא הייתה כל כך רכה.

 

לעומת זאת, אחרי שביצעתי נסיעת מבחן על הפיאסטה הידנית, התחושה הייתה הפוכה, הקלאץ' ב206 נראה לי קשה ובעל מהלך ארוך ומגושם.

 

מכיוון שמדובר ברכב ידני, פעולת הקלאץ' מאוד חשובה כאשר מתלבטים לרכוש רכב.

האם בעלי פאביה, שנהגו על חברים מאותו שנתון יכולים להעיד על הקלאץ' שלהם בהשוואה לרכבים מאותו סגמנט?

פורסם

הערה לעניין חידוד הנושא הבטיחותי: בלמי הדיסק האחוריים וכן מידת הצמיגים, משחקים תפקיד לא זניח ביחס למבחני הריסוק.(בעצם כל ההתנהגות הכללית של הרכב על הכביש)

 

אני אקצין- ואשווה מבחן בטיחות בין 'קיה פיקנטו' בעלת 5 כוכבים (בארץ), לבין 'יגואר XF ' בעלת 4 כוכבים .

 

הסיכויים להיקלע למצב של תאונה ברכב היגואר ביחס לקיה ,בחישוב סטטיסטי יהיה נמוך יותר

(ואני לא מתכוון לנהיגה בקלות ראש. כי אם לתנאי כביש לא נאותים, פניות שהאדם הסביר ביצע באופן פתאומי להימנע ממפגע{אחיזת כביש} ,בלימות פתע,השתלבויות וכדומה)

פורסם

במבחני הבטיחות כתוב שהפאביה לא קיבלה 5 כוכבים כי הדלת האחורית שלה נפתחה בזמן תאונה (לא זוכרת מאיזה כיוון).

לדעתי זאת צריכה להיות סוגיה בטיחותית חמורה לאבא טרי.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
במבחני הבטיחות כתוב שהפאביה לא קיבלה 5 כוכבים כי הדלת האחורית שלה נפתחה בזמן תאונה (לא זוכרת מאיזה כיוון).

לדעתי זאת צריכה להיות סוגיה בטיחותית חמורה לאבא טרי.

 

דלת אחורית לפי דעתי מתכוונים לזו של תא המטען ולא של הנוסעים. יש לך ציטוט שנראה על מה מדובר?

×
×
  • תוכן חדש...