Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההורים שלי קנו לי אוטו, עשו ביטוח והכל

חברה שלי ממש לוחצת עלי לנהוג בו ואני לא בטוח שזה כלול בפוליסה ולא רוצה לשאול את ההורים שלי

גם ככה התכסחנו עלזה לא מזמן והם משלמים לי את על ביטוח, הדלק והכל

היא כבר לא נהגת חדשה, יכולה להיות עם זה בעיה? :crazyeyes

פורסם

הפוליסה או עותק שלה מצויים ברכב? פתח את הפוליסה וקרא איזה נהגים מורשים ולא מורשים לנהוג ברכב ובאילו תנאים ומגבלות.

רק תשתדל לא להתכסח עם הספונסרים של הדלק, הביטוח והרכב לא שווה לאבד את זה:wink:

פורסם
ההורים שלי קנו לי אוטו, עשו ביטוח והכל

חברה שלי ממש לוחצת עלי לנהוג בו ואני לא בטוח שזה כלול בפוליסה ולא רוצה לשאול את ההורים שלי

גם ככה התכסחנו עלזה לא מזמן והם משלמים לי את על ביטוח, הדלק והכל

היא כבר לא נהגת חדשה, יכולה להיות עם זה בעיה? :crazyeyes

 

על שם מי הביטוח ? אם עלייך ואתה עצלן מכדי לקרוא תן צלצול לסוכנות - אם זה דרך סוכנות ותשאל .

 

אם זה דרך ביטוח ישיר כלשהו עדיף לקרוא , שעה עד שהם עונים .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

הפוליסה לא על שמי..זה היה יכול לפתור כמה בעיות :mm_eek:

אז נכנסתי לאתר של הפניקס, אבל באתר שהלם יש כל מיני סוגים של ביטוח רכב חובה לפי גיל ותק ועוד

יש עוד הצעות או שאני אצטרך לשאול את ההורים?

בכל מקרה תאחלו לי בהצלחה...

פורסם

בביטוח החובה ברכב הדברים לא רשומים בצורה ברורה

אני מציע לך לשאול את הוריך ולקבל אישור

לנהיגה של חברה שלך

פורסם

האם לא עדיף שהחברה שלך תבקש אישור מן ההורים שלך לנהוג ברכב.

בהכללה כהורה הייתי סומך יותר על נהגות צעירות מאשר על נהגים צעירים.

עניין סטטיסטי לגמרי.

פורסם
האם לא עדיף שהחברה שלך תבקש אישור מן ההורים שלך לנהוג ברכב.

בהכללה כהורה הייתי סומך יותר על נהגות צעירות מאשר על נהגים צעירים.

עניין סטטיסטי לגמרי.

אני דווקא הפוך, הייתי סומך יותר על נהג חדש מנהגת ותיקה.
פורסם

מבלי להכנס להבדלי מגדר ונהיגה, מבחינה סטטיסטית אתה טועה.

בקבוצת הגיל של הצעירים- נשים עושות פחות תאונות .

 

עניין אחר , הייתי מצפה ממי שקיבל מהוריו רכב והם משלמים את כל הוצאותיו שיהיה מסוגל לשוחח עם ההורים שלו מבלי להתכסח איתם על הנושא.

פורסם

1. בבעלות מי הרכב?

אם בבעלות ההורים שלך - אז ממילא חובה אישורם לשימוש של מישהו אחר ברכב.

 

2. ביטוח החובה תקף לכל נהג בעל רשיון אם הוא לא נוהג ברכב באופן קבוע. (כל עוד הוא נוהג ברשותו של בעל הרכב - ראה סעיף 1)

 

3. המקיף יכול מאוד להיות שמוגבל לנהגים נקובים בשם, כלומר אתה בלבד או אתה ואמא שלך בלבד.

טלפון אחד לסוכן שאצלו הרכב מבוטח ותדע את התשובה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...