Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

 

לפני כמה ימים במהלך נסיעה רגועה, קרה לי משהו הזוי שאני לא מאחל לאף אחד.

וכמובן בגלל שאני מצאתי עצמי במצב כזה כבר, החלטתי להיעזר בידע הרחב שיש פה להמון אנשים.

 

במהלך נסיעה עירונית פשוטה בחצות, הרכב כבה לי.

לאחר בדיקת הנעה אחת ובדיקת כללית ברכב ( הצתה, דלק, סטרטר, וכו' ) לא הבנתי מה הבעיה.

הרכב נגרר קרוב לביתי. לאחר התייעצות קטנה עם כמה אנשים התברר שזה הטיימינג.

פתחתי את המכסה ומתברר שקרוב ל-12 שיניים באותה נקודה פשוט השתפשפו. כאילו ואין.

 

השאלה הגדולה שלי היא. מה הסיכויים שהשסתומים לא התעקמו?

כמה יעלה נזק כזה פחות או יותר?

ולמישהו יש מושג איך להרכיב נכון ברכב הזה טיימינג? כי הבנתי שזה לא סיפור.

שום דבר לא סיפור כל עוד לא תנסה, כי אין לי כרגע סכומים של 4+ למוסך.

הבנתי שהבעיה היחידה והגדולה באמת זה ה-"נועל קאמשפטים" ( סליחה אם טעיתי)

זה רק מקצת בירורים הבנתי שקוראים לזה כך.

איפה אפשר להשיג אחד ? (בלי לקנות) או להישתמש בו בעד סכום סימלי?

האם אפשר לאלתר משהו ויזואלית? בעצם אם הכלי נועל את הקאמשפטים.

ז"א שיש נקודות מסויימות עליהם הוא מתלבש (הכלי) אי אפשר לעשות את זה בדרך אחרת?

ואיך אמורים לעמוד הקאמשפטים בעת הנחת הרצועה החדשה במקום.

 

 

ובשורה התחתונה. אני בסך הכל רוצה לנסות להניע בכדי לראות אם לא קרה נזק.

ובמקרה וקרה והתעקמו השסתומים, משם המצב כבר אחר לגמריי.

 

המון תודה לכולם.

מנהלים, מקווה שהכל תקין.

שבוע טוב לכולם.

פורסם
שלום רב לכולם.

 

לפני כמה ימים במהלך נסיעה רגועה, קרה לי משהו הזוי שאני לא מאחל לאף אחד.

וכמובן בגלל שאני מצאתי עצמי במצב כזה כבר, החלטתי להיעזר בידע הרחב שיש פה להמון אנשים.

 

במהלך נסיעה עירונית פשוטה בחצות, הרכב כבה לי.

לאחר בדיקת הנעה אחת ובדיקת כללית ברכב ( הצתה, דלק, סטרטר, וכו' ) לא הבנתי מה הבעיה.

הרכב נגרר קרוב לביתי. לאחר התייעצות קטנה עם כמה אנשים התברר שזה הטיימינג.

פתחתי את המכסה ומתברר שקרוב ל-12 שיניים באותה נקודה פשוט השתפשפו. כאילו ואין.

 

השאלה הגדולה שלי היא. מה הסיכויים שהשסתומים לא התעקמו?

כמה יעלה נזק כזה פחות או יותר?

ולמישהו יש מושג איך להרכיב נכון ברכב הזה טיימינג? כי הבנתי שזה לא סיפור.

שום דבר לא סיפור כל עוד לא תנסה, כי אין לי כרגע סכומים של 4+ למוסך.

הבנתי שהבעיה היחידה והגדולה באמת זה ה-"נועל קאמשפטים" ( סליחה אם טעיתי)

זה רק מקצת בירורים הבנתי שקוראים לזה כך.

איפה אפשר להשיג אחד ? (בלי לקנות) או להישתמש בו בעד סכום סימלי?

האם אפשר לאלתר משהו ויזואלית? בעצם אם הכלי נועל את הקאמשפטים.

ז"א שיש נקודות מסויימות עליהם הוא מתלבש (הכלי) אי אפשר לעשות את זה בדרך אחרת?

ואיך אמורים לעמוד הקאמשפטים בעת הנחת הרצועה החדשה במקום.

 

 

ובשורה התחתונה. אני בסך הכל רוצה לנסות להניע בכדי לראות אם לא קרה נזק.

ובמקרה וקרה והתעקמו השסתומים, משם המצב כבר אחר לגמריי.

 

המון תודה לכולם.

מנהלים, מקווה שהכל תקין.

שבוע טוב לכולם.

האם המנוע הוא 1800 סמ"ק?

פורסם

כמו שגיא כבר אמר זה 1.8 16V.

דגם מנוע :183A1.000

הבנתי פשוט שצריך לנעול את הקאמשפטים בכדי להשים את הטיימינג נכון..

אין איזה שרטוט שמראה זאת? איך הם אמורים להיות כי זה נישמע לי שטותי טיפה "שרק" עם נועלי קאמשפטים אפשר לעשות לרכב הזה טיימינג. כי הרי הנועלים האלה נכנסים וננעלים איך שהוא במשהו.. אז איפה? באיזה נקודות בכדי להבין ולאלתר ולעשות זאת לבד..

בבקשה. אם למישהו יש מושג. תעזרו.

×
×
  • תוכן חדש...