Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

אחרי הרבה זמן שאני קורא כאן החלטתי להירשם ולהיות קצת יותר פעיל.

 

יש לי שאלה שאולי מישהו יוכל לדעת מהניסיון שלו או אפילו מהיכרות עם אנשים אשר עובדים בתחום.

אז השאלה המרכזית היא באמת בכותרת, ואני ארחיב קצת יותר פרטים.

 

הזמנתי את האיביזה שבמבצע לפני כחודש ב13.2. בלי תוספות או משהו מיוחד שיכול לעכב את ההזמנה.

ב23.2 הגיע הרכב לארץ.

בגלל שהיתה טעות קטנה, לא שלי, כל הסכום שולם רק ב29.2 והבטיחו לי שזה לא ייעגב את הרכב. הטעות היתה שלהם.:brickwall:

 

אני נמצא בקשר רצוף עם הסוכן שמכר לי את הרכב, ובשיחה שלי איתו ביום שלישי הוא אמר שהרכבב עדיין לא עבר רישוי ואף נתן לי את המספר המוקצה מאחר ויש לי אפשרות לשנות אותו כל עוד האוטו לא עובר רישוי. (אחרי זה זה כבר יותר מסובך, ספק אם אפשרי)

 

ביום רביעי הודיע לי הסוכן כי לרכב באמת השתנה המספר המוקצה, כפי שדאגו לי, לשביעות רצוני. אך עד אתמול בערב הרכב עדיין לא עבר את הרישוי...

 

נכון שישנם את ה15 יום ואני נמצא עמוק בתוכם, אבל אני יודע שיש מישהו שאתמול או שלשום קיבל את הרכב שלו מאותו המשלוח. והמקסימום זה שהוא שילם את כל הסכום הוא 4 ימים לפני... בגלל זה אני מתחיל לחשוש מעט.

לאחר קריאה בפורום, אני מבין שיכולה להיות אפשרות שהרכב יעבור תיקון כלשהו לפני המסירה, ובמידה והתיקון יהיה מעל אחוז מסוים משווי הרכב יעדכנו אותי עליו.

 

יכול להיות שהסוכן לא מעדכן אותי כי הוא עדיין לא יודע מה קרה בדיוק עם הרכב? או שאני סתם אוכל סרטים וזה בסדר גמור?

פורסם

ממה אתה חושש? שלא תקבל את הרכב?

 

עד כמה שידוע לי מדובר על 14 ימי עבודה, והחישוב מתחיל אחרי ששולם הסכום במלואו. אתה יכול לישון בשקט.

פורסם
ממה אתה חושש? שלא תקבל את הרכב?

 

אין ספק שאני אקבל את הרכב, העיניין הוא שכבר התחליו לקבל רכבים מאותו משלוח.

 

החשש שלי הוא שהרכב ניזוק ולא רוצים לדווח לי. הרכב שלי עוד לא עבר טסט...

 

 

רשמתי בפירוש שאני נמצא עמוק בתוך הטווח שמותר להם ואין לי השגות לגבי העניין.

פורסם

קודם כל יש פגיעות בחומרה נמוכה שעליהם הם לא מחוייבים לדווח לך.

דבר שני, הזמנת את הרכב בלי שום איבזור (קודנית, חיישני רוורס וכו')?, אם כן צריך להתקין אותם, זה לוקח זמן....

עוד דבר, הגיע משלוח, צריך לפרוק, לעבור עליו, לשנע אותו, לשטוף, להתקין, להעביר טסט (זה תלוי בכל מיני גורמים, אולי בדיוק אחת הפקידות של הרישוי של צ'מפיון חולה, או שהחולירות במשרד הרישוי מתעכבים).

 

בקיצור, לאכול סרטים אתה יכול בכיף, וקטונתי מלהפריע לך. אבל תישן בשקט יש הרבה מקומות בדרך שהעניינים יכולים להתעכב בצדק או סתם בגלל טעות אנוש או חוסר תשומת לב.

פורסם
קודם כל יש פגיעות בחומרה נמוכה שעליהם הם לא מחוייבים לדווח לך.

דבר שני, הזמנת את הרכב בלי שום איבזור (קודנית, חיישני רוורס וכו')?, אם כן צריך להתקין אותם, זה לוקח זמן....

עוד דבר, הגיע משלוח, צריך לפרוק, לעבור עליו, לשנע אותו, לשטוף, להתקין, להעביר טסט (זה תלוי בכל מיני גורמים, אולי בדיוק אחת הפקידות של הרישוי של צ'מפיון חולה, או שהחולירות במשרד הרישוי מתעכבים).

 

בקיצור, לאכול סרטים אתה יכול בכיף, וקטונתי מלהפריע לך. אבל תישן בשקט יש הרבה מקומות בדרך שהעניינים יכולים להתעכב בצדק או סתם בגלל טעות אנוש או חוסר תשומת לב.

 

 

אחלה, תודה על התגובה!

 

אין שום איבזור שצריך להתקין והאוטו רק מחכה לטסט.

אני יודע על 2 אנשים שכבר קיבלו איביזות צהובות, ובמעמד המסירה דיווחו כי היו שם הרבה צהובות... אז כנראה באמת משחררים לפי צבע..

 

אני רק פחדתי מהאפשרות הראשונה שהעלית ורציתי לדעת אם יש מישהו שקצת מקורב ויכול לבדוק אולי יותר פרטים.

 

אבל תודה בכל אופן ושבוע טוב לכולם!!!!

פורסם
אהלן חברים,

 

אחרי הרבה זמן שאני קורא כאן החלטתי להירשם ולהיות קצת יותר פעיל.

 

יש לי שאלה שאולי מישהו יוכל לדעת מהניסיון שלו או אפילו מהיכרות עם אנשים אשר עובדים בתחום.

אז השאלה המרכזית היא באמת בכותרת, ואני ארחיב קצת יותר פרטים.

 

הזמנתי את האיביזה שבמבצע לפני כחודש ב13.2. בלי תוספות או משהו מיוחד שיכול לעכב את ההזמנה.

ב23.2 הגיע הרכב לארץ.

בגלל שהיתה טעות קטנה, לא שלי, כל הסכום שולם רק ב29.2 והבטיחו לי שזה לא ייעגב את הרכב. הטעות היתה שלהם.:brickwall:

 

אני נמצא בקשר רצוף עם הסוכן שמכר לי את הרכב, ובשיחה שלי איתו ביום שלישי הוא אמר שהרכבב עדיין לא עבר רישוי ואף נתן לי את המספר המוקצה מאחר ויש לי אפשרות לשנות אותו כל עוד האוטו לא עובר רישוי. (אחרי זה זה כבר יותר מסובך, ספק אם אפשרי)

 

ביום רביעי הודיע לי הסוכן כי לרכב באמת השתנה המספר המוקצה, כפי שדאגו לי, לשביעות רצוני. אך עד אתמול בערב הרכב עדיין לא עבר את הרישוי...

 

נכון שישנם את ה15 יום ואני נמצא עמוק בתוכם, אבל אני יודע שיש מישהו שאתמול או שלשום קיבל את הרכב שלו מאותו המשלוח. והמקסימום זה שהוא שילם את כל הסכום הוא 4 ימים לפני... בגלל זה אני מתחיל לחשוש מעט.

לאחר קריאה בפורום, אני מבין שיכולה להיות אפשרות שהרכב יעבור תיקון כלשהו לפני המסירה, ובמידה והתיקון יהיה מעל אחוז מסוים משווי הרכב יעדכנו אותי עליו.

 

יכול להיות שהסוכן לא מעדכן אותי כי הוא עדיין לא יודע מה קרה בדיוק עם הרכב? או שאני סתם אוכל סרטים וזה בסדר גמור?

 

ספינה להובלה ימית של כלי רכב יכולה להכיל אלפי כלי רכב שכל אחד מהם צריך לעבור את כל "טופס הטיולים" שצריך לעבור רכב מהרגע שהאוניה נכנסה לנמל היעד ועד הרגע שאתה מקבל את המפתח ביד.

בהפרש של 4 ימים שבין התשלום הסופי שלך ושל חברך יכולים להיות בתור מאות כלי רכב אחרים שצריכים לעבור את אותו הטיול.

אז זה לוקח קצת זמן, צריך סבלנות, זה לא קשור לצבע שבחרת או לפגיעות כאלו ואחרות שהיו - אם היו ברכב ועל חובת או אי חובת הדיווח לגביהן.

זה לוקח כמה ימים, טיפה סבלנות, בלי יותר מידי לחץ ובלי להכנס לסרטים - הכל יהיה בסדר בסוף :-)

פורסם
ספינה להובלה ימית של כלי רכב יכולה להכיל אלפי כלי רכב שכל אחד מהם צריך לעבור את כל "טופס הטיולים" שצריך לעבור רכב מהרגע שהאוניה נכנסה לנמל היעד ועד הרגע שאתה מקבל את המפתח ביד.

בהפרש של 4 ימים שבין התשלום הסופי שלך ושל חברך יכולים להיות בתור מאות כלי רכב אחרים שצריכים לעבור את אותו הטיול.

אז זה לוקח קצת זמן, צריך סבלנות, זה לא קשור לצבע שבחרת או לפגיעות כאלו ואחרות שהיו - אם היו ברכב ועל חובת או אי חובת הדיווח לגביהן.

זה לוקח כמה ימים, טיפה סבלנות, בלי יותר מידי לחץ ובלי להכנס לסרטים - הכל יהיה בסדר בסוף :-)

 

סבבה. תודה.

פורסם

שלום לכולם,

 

ותודה לכל מי שהגיב. הרגשתי מחויבות לעדכן...

 

היום יום א' עידכנו אותי שהרכב עבר את הרישוי ואני אקבל אותו בימים הקרובים!!

 

אני מקווה לא למצוא הפתעות ושהכל בסדר (אני חששתי שהרכב נפגע והוא לא עובר את הרישוי עקב תיקונים).

 

 

 

שיהיה לכולם שבוע טוב!!!

×
×
  • תוכן חדש...