Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגובה שמצאתי באינטרנט

 

If you replace your car battery with one of a higher voltage, you will have to modify the whole electrical system of your car.



 

The voltage from the alternator will not be high enough to charge the battery, the horn will burn out, all the bulbs will burn out, the coil will burn out, the engine management system will not work, your alarm will not work, central locking, electric windows and fuel pump will all eventually burn out.

 

Your car audio amplifier is designed to work on a twelve volt system, raising the voltage will not improve anything.

 

 

שני


 

NOTE: When using a 16 volt battery, you will need to install a 16 volt to 12 volt step down box. The box allows you to run 12 volt items without burning them out. Also, be sure to use a charger designed for 16V batteries.


 

 

 





רכבי SPL שעובדים ב16V, עובדים אים שני מערכות חשמל נפרדות. מערכת 12V שמפעילה כל האוטו ומערכת 16V עבור מונו. זאת אומרת אלטרנטור 1 ל12V ומצבר שלו, 2-3 אלטרנטורים 16V עבור בנק מצברים נפרדים. וזה רק עבור מונובלוקים.


שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם
אוקי תודה על העזרה ועוד שאלה ישלי חבר שמוכר מצבר ג'אל למערכת רצינית אבל הוא 15 או 16 וולט

זה לא יזיק למונו ZX750 ? זה יגרום לעבוד יותר טוב כי שאני מגביר ממש הרבה והאטו לא מונע המגבר נינכנס לקליפניג ומעוות את הסאונד

ושאני מניע הכל טוב אבל עדין אני מרגיש אני לא ממצא את המונו

 

למה ציפית שהאוטו לא מונע?

×
×
  • תוכן חדש...