Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים,

עד היום היה לי רדיו עם דיבורים בלוטוט בפיאט הישנה, ברכב החדש שלנו טויוטה קורולה יש רדיו מובנה ולא יכולתי להעביר אליו את הרדיו דיבורית הקודם שלי, אז אני נאלץ לרכוש דיבורית.

 

על איזו דיבורית בלוטוט הייתם ממליצים לרכוש? התקציב לא גדול:)

 

תודה מראש!

פורסם

שלום,

לא רשמת איזה סוג של דיבורית אתה מחפש וגם מה זה "תקציב לא גדול".

אצלי כבר שנתיים יש דיבורית ניידת שעולה פחות מ 200 ש"ח:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=754400

 

היתרון - לא צריך לקדוח חורים ולהעמיס על מערכת החשמל של הרכב עוד התקנה מקומית.

החיסרון - פעם בשבועיים צריך להטעין אותה במשך 3 שעות ואי אפשר לשמוע דרך הרמקולים של הרכב.

אבל הספיקר של הדיבורית הזאת חזק מאוד, איכות השמיעה טובה וזמן הסוללה גדול .

לא סתם יש לדיבורית הזאת חוות דעת מעולות, מניסיון .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איזה העמסה יש כאן על מערכת החשמל? מי אמר שצריך לקדוח חורים? עם כל הכבוד לדיבורית הניידת הזאת. אין מה להשוות אותה לדיבורית קבועה של בורי, פארוט או נוקיה. איכות השמיעה טובה יותר (חלקן מתחברות למערך הרמקולים ברכב )ואין שום צורך להטעין.

פורסם
שלום,

לא רשמת איזה סוג של דיבורית אתה מחפש וגם מה זה "תקציב לא גדול".

אצלי כבר שנתיים יש דיבורית ניידת שעולה פחות מ 200 ש"ח:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=754400

 

היתרון - לא צריך לקדוח חורים ולהעמיס על מערכת החשמל של הרכב עוד התקנה מקומית.

החיסרון - פעם בשבועיים צריך להטעין אותה במשך 3 שעות ואי אפשר לשמוע דרך הרמקולים של הרכב.

אבל הספיקר של הדיבורית הזאת חזק מאוד, איכות השמיעה טובה וזמן הסוללה גדול .

לא סתם יש לדיבורית הזאת חוות דעת מעולות, מניסיון .

 

מחזק.

היה לי את הדיבורת הזו לפני שהתקנתי דאבל דין עם בלוטות' מובנה.

מאוד קומפקטית והרמקול שלה חזק פצצות. גם בצד השני שומעים אותך היטב.

כמובן שאין מה להשוות לדיבוריות קבועות של bury/parrot/nokia מבחינת נוחות

אבל גם את המחיר אי אפשר להשוות.

פורסם

אני לא חושב שיש לי אפשרות להתחבר לרדיו המובנה בקורולה. אני אבדוק את הדיבורית שהמלצת, תודה:) לגבי ההטענה, יש לי מתאם USB לרכב שדרכו אפשר להטעין.

×
×
  • תוכן חדש...