Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לג׳י פי אס בין-לאומי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

בעוד כחודשיים אני טס לאירופה (רומניה), ורציתי המלצה לאפליקציית ג׳י פי אס (לאייפון) שתעבוד גם באירופה. הורדתי את igo world אבל אני יכול לבצע חיפוש רק בארבע מדינות, ולא כמו בכל אירופה כמו שכתוב בתיאור של התוכנה.

 

תודה לעוזרים!

פורסם

תבדוק לגבי סיג'יק, התקנתי לאחרונה על אנדרויד, יש גם לאייפון. מה שטוב שם זה שבמסך הפתיחה באפליקציה יש אפשרות לבחור אילו מפות להוריד, אתה פשוט בוחר ומוריד.

יש כאן אפליקצית פי סי שדרכה אתה בוחר אילו מפות להוריד לפי סי ומהמחשב מעתיק למכשיר הסלולרי ל PATH המתאים.

 

פורסם

אתה יכול להוסיף ל IGO מפות כרצונך. פשוט תפעיל את התוכנה הזאת:

 

http://dl.i-funbox.com/ifunbox_en.zip

 

תגיע ל USER APPLICATIONS, חפש שם את IGO WORLD, כנס אליו, ובתוכו אתה תראה תיקיה בשם IGO WORLD.APP

 

תיכנס אליה, ובתוכה נמצא CONTENT ואז MAP. תזרוק לשם את המפה של רומניה:

 

http://www.mediafire.com/?767ao2tg7a10hvn

 

תחזור לתיקיה CONTENT והפעם כנס ל POI. זרוק שם את זה:

 

http://www.mediafire.com/?9woewpfx7k743tw

 

וזה הכל. תהנה מהטיול :)

Stay Dirty

פורסם
אתה יכול להוסיף ל IGO מפות כרצונך. פשוט תפעיל את התוכנה הזאת:

 

http://dl.i-funbox.com/ifunbox_en.zip

 

תגיע ל USER APPLICATIONS, חפש שם את IGO WORLD, כנס אליו, ובתוכו אתה תראה תיקיה בשם IGO WORLD.APP

 

תיכנס אליה, ובתוכה נמצא CONTENT ואז MAP. תזרוק לשם את המפה של רומניה:

 

http://www.mediafire.com/?767ao2tg7a10hvn

 

תחזור לתיקיה CONTENT והפעם כנס ל POI. זרוק שם את זה:

 

http://www.mediafire.com/?9woewpfx7k743tw

 

וזה הכל. תהנה מהטיול :)

 

תודה רבה על העזרה.

רק שאלה אחרונה, כשאני אהיה ברומניה וכאשר אני משתמש בג'י פי אס, האם הוא משתמש רק במקלט שלו, או שהוא צריך

גם חיבור לאינטרנט?

פורסם

נטו מקלט GPS. כמובן שברגע שתעלה על המטוס, תכניס את המכשיר למצב טיסה ואל תחזיר למצב רגיל עד שתגיע חזרה לארץ, כדי לא להיאנס ע"י המפעילה הסלולרית שלך בטעות.

Stay Dirty

פורסם

וכשהאייפון נמצא במצב טיסה, אני עדיין יכול להשתמש ב WIFI?

למשל ב VIBER, WHAT'SAPP וכו'.

 

ושוב תודה על התשובות הענייניות והמקצועיות!

פורסם

במצב טיסה אין בעיה להפעיל במקביל את ה WIFI.

 

אבל בדקתי הרגע ולמרות שאפשר להפעיל את שירותי המיקום אחרי שהכנסת את המכשיר למצב טיסה, IGO לא מצליח לקבל קליטת GPS.

 

מה שאומר שבמקום להיכנס למצב טיסה, פשוט תכבה את "נתוני סלולר" תחת הגדרות-כללי-רשת, כדי לבטל את האינטרנט הסלולרי בחו"ל.

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...