Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קובץ שהכנתי עם המצלמות בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישבתי שעות באינטרנט וקיבצתי מכל מיני אתרים את מיקומי המצלמות בישראל כולל כל סוגי המצלמות מארבים וכו'.

הקובץ כולל גם את מצלמות המהירות החדשות.

הקובץ הוא בפורמט txt ואין לי מושג איך לבנות סוג קובץ אחר.

אני אישית משתמש באפליקציה לאנדרואיד שנקראת radardroid וטענתי לתוכה את הקובץ.

סה"כ 710 אזהרות.

אשמח להערות תיקונים והוספות.

speedcamsIsrael.txt

פורסם

תודה רבה!!!

התוכנה radardroid סתם עובדת ברקע ולא מפריעה? אם נגיד אני רוצה לנווט עם סייגיק בו זמנית?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

התוכנה radardroid עובדת ברקע ולא מפריע לפעילות שותפת של המכשיר.

ניתן גם להגדיר אותה שתפעל באופן אוטומטי בכל פעם שהמכשיר מתחבר לדיבורית הרכב (מעולה).

בסופ"ש האחרון התוכנה כבר התריעה לי על מצלמת רמזור+מהירות אשר ככל הנראה לא הייתי עולה עליה לבד!

אין לי רק מושג אם כל מצלמות המהירות הישנות וכל מצלמות הרמזור מעודכנות בה (אם כן אז המספר נראה קטן מידי, אולי הם הורידו את כל הדחלילים?!)

 

לפותח השרשור, בקובץ של radardroid מופיעות קצת יותר מ-100 התרעות, בקובץ של IGO יש יותר מ-500 התרעות (ואמרים שרובן לא רלוונטיות, כולל התרעות על מיקומים אהודים על שוטרי התנוע).

איך הגעת למספר כל כך גדול של התרעות?

×
×
  • תוכן חדש...