Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת תרמוסטט - תחזוקה מונעת? או בזבוז זמן וכסף?


Max.M
שימו לב! השרשור הזה בן 304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אני מעוניין להחליף בקרוב נוזל קרור ברכב,הרכב עבר 135 אלף ק"מ.

האם יש טעם להחליף תרמוסטט בתור תחזוקה מונעת? יש לציין תרמוסטט מקורי עולה כ 280 ש"ח לא כולל מע"מ.

את העבודה אני עושה לבד,השאלה מתייחסת בעיקר לזה שהאם זה נכון שתרמוסטט בשימוש בנוזל קרור איכותי ומקורי צריך להחזיק כל חיי הרכב?

או אכן יש טעם אם כבר אני מרוקן,לטפל כבר בתרמוסטט וזהו.

 

תודה :wink:

אגב,מדובר בקאוואליר 2003 מנוע ECOTEC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הטמפרטורה של הרכב תקינה, אין התחממויות בעליות קשות ומצד שני הרכב מגיע לטמפרטורת עבודה תקינה בזמן אני לא רואה סיבה מדוע להחליף.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

adi89,

המוסכניק שלך הוא גם מטלורג?

אם מחליפים נוזל קירור המתאים לתקן שקבע יצרן הרכב, הוא לא יגרום נזק לטרמוסטט.

 

אם הרכב מגיע לטמפרטורת העבודה בזמן וחום המנוע נשמר יציב- הטרמוסטט תקין.

אין סיבה להחליף חלקים תקינים ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

הטרמוסטט הוא אחד החלפים האמינים ביותר ברכב ,מנגנון מכני פשוט ויעיל .

עם שימוש בנוזל קרור איכותי הוא יכול לעבוד שנים רבות .

לגבי הרבה טרמוסטטים מסתבר בדיעבד שהם הוחלפו סתם שלא לצורך .

בקיצור אין כל סיבה להחליף טרמוסטט תקין .

 

הנאמר כאן לא מיתייחס לטרמוסטטים חשמליים ,איתם בהחלט יש בעיות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזאת תגובה ישראלית טיפוסית, כמובן שצריך להחליף נוזל קירור כל 5 שנים כי הנוזל מתיישן, מאבד מתכונותיו וכמובן שהיצרן ממליץ זאת.

 

טיפוסי למישהו עם בעיות בהבנת הנקרא

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש דעה שונה בנושא,

גם מערכות מכניות פשוטות חשופות לשחיקה עם הזמן ולכשלים, ושום טרמוסטט לא יחזיק לנצח,

ומכיוון שטרמוסטט שכשל יכול להביא את המנוע לסוף חייו או לקצר אותם משמעותית (תלוי מי נוהג ברכב כשהמנוע מתחמם).

ברכב שלי באחד הטיפולים החלפתי את הטרמוסטט בערך אחרי 140,000 ק"מ לפי עצה של 2 מכונאים אמינים (אחד מהם קרוב משפחה).

אני כן הייתי שוקל להחליף, אבל הייתי מנסה למצא אחד מקורי ביוטיוב במחיר הגיוני ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מחליף נוזל קירור בכל מקרה נכון?

פרק את התרמוסטט, תראה את המצב הכללי שלו, בדוק אם הוא אטום לגמרי בסגירה ולא נשאר רווח, תראה באיזה טמפ. הוא נפתח ואם הכל תקין תחזיר אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה האם להחליף טרמוסטט ב130000 ק"מ היא בהחלט במקום. קרו לנו מקרים בהם הגיע רכב למוסך בגלל רתיחה והסיבה היתה טרמוסטט שנתפס במצב סגור. לא תמיד הנהג מבחין בזמן והנזק עלול להיות גדול, לכן לדעתי אם אתה מבצע בעצמך החלפת נוזל ואתה רוצה להיות שקט , תחליף בחלק מקורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר שלי היה צריך לפתוח ראש מנוע בפונטו ספייס בגלל תרמוסטט תקול. בכלל למי שיש פונטו אני ממליץ להחליף בסביבות 130-140K זה רכב שדי רגיש להתחממות.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפוסי למישהו עם בעיות בהבנת הנקרא

 

מאוד בוגר מצידך, התגובה שלך הייתה בדיוק כמו שאם הרכב נוסע, לא מעשן, סוחב והכל תקין אז לא צריך להחליף שמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

......

אני כן הייתי שוקל להחליף, אבל הייתי מנסה למצא אחד מקורי ביוטיוב במחיר הגיוני ...

 

השימוש ביוטיוב הוא חינם. הלוואי היה אפשר להזמין מהם סחורה.

 

גם אני רציתי להחליף טרמוסטט כתחזוקה מונעת ברכב שלי. אורן מ"אורן שירותי רכב" לא המליץ.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

כפי שאמרתי הטרמוסטט הוא חלק אמין ונגיש להחלפה ולכן כדאי להחליף

אותו כאשר יבוא יומו .

אין דין טרמוסטט כדין משאבת מים לדוגמא שמחליפים כטיפול מונע בעת פרוק התיזמון ,

למה דווקא להטפל לטרמוסטט ,בוא תצביע על איזה צינור במערכת הקרור ותחליף אותו גם

כטיפול מונע ,הרי אין לזה סוף .

אני אומר לא נוגעים בחלק שהוא תקין נקודה .

זה שלמישהו התקלקל פעם טרמוסטט והתחמם לו המנוע זה לא סיבה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 304 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...