Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאבים פיוניר 304 הvs 305.....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עם כל הכבוד ליכולות הסאונד המרשימות שלך, אתה עדיין לא בדיקת מעבדה ולא אודיופיל למיטב ידעתי.. אתה לא יכול לבוא עם מידע של ניסיון אישי ולבוא ולקבוע עובדה

תציין ליד משפט שכזה "היו לי את שני האלמנטים, ולפי דעתי אלמנט X יותר מדוייק"

 

נתת לזה להישמע כאילו זה ללא לספק נכון, כי לדעתי ה304 גובל עם יכולות הקאליפורניה בום

אתה לא רואה אותי טוען שזה מידע בדוק ומוכח נכון?

ואם היה לך סאב 304C והתיחסת אליו כפריאייר אז עשית טעות..

 

mikmik

אתה תמיד מנסה לצאת צודק בחיים לא תודה שטעית :lol:

אתה בכלל בדקת בדיקה מעבדתית את הסאבים הללו? :?:

אני שמעתי את 2 הסאבים האלו אבל לא את הפריי אייר ולדעתי ואני בטוח שעוד הרבה פה דבקים בדעתם שהוא באמת יותר מדוייק :twisted:

 

מה הקשר צודק????? מה הקשר לטעות ? לטעות במה ???????????

 

במילים פשוטות הסברתי לו שמה שהוא אמר, זה דברים מניסיון אישי, ויש לציין את זה בהודעה

כי אני הסקתי מזה שזה מדע מדוייק, ואני משער שגם פותח ההודעה היה מתיחס לזה ככה

 

זה כל כך פסול מה שאמרתי ? מה הקשר צודק ??#!#

 

לא פסלתי מה שאמרת זאתי דעתך ואתה הסקת את המסכנות שלך בעצמך ובדרכך!

מה קשור?......שים לב שבכל טרד אתה מנסה לצאת צודק כמו בתרד זה

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

יודע מה?

אני לא רק מנסה לצאת צודק

אני צודק !!!!!!!!!!!!

:)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אתה צודק ברעיון הכללי שלך, במקרה הזה שיש הרבה מאוד אנשים שתומכים במה שאדי אמר אז זה כבר לא רק לדעתו אלא אפשר להגיד שיש על זה קונצנזוס. אולי לא מוחלט אבל בהחלט ניתן לראות שכולם חוץ ממך חושבים אותו הדבר.

 

אז בעקרון אתה צודק, מי שרושם משהו צריך לכתוב שזה לדעתו אלא אם כן יש לו עובדות ממש מוצקות אבל במקרה הזה זה לא היה חובה כי סך הכל יש לאדי קייס :wink:

 

בכל אופן רק יכולת לרשום שיש לך דעה מנוגדת ולא היית צריך לגרור את זה לדיון כל כך ארוך על כלום.

 

אני מקווה שלא נמשיך ללעוס את זה לשווא.


×
×
  • תוכן חדש...