Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם.

בפשפושים ב-eBay מצאתי את זה:

http://www.ebay.com/itm/TOYOTA-AURIS-GPS-DVD-TV-Bt-PIP-dual-zone-6CDC-MAP-2GB-SD-/130638747178?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item1e6aad162a#ht_19214wt_1156

 

מערכת מולטימדיה לטויוטה אוריס שלי, ב-425$ ומשלוח חינם, שהם כ-1580 ש"ח.

ואני כישראלי טיפוסי ישר מתחיל לחשוב איפה הקאץ' פה ? במיוחד לאור העובדה

שבירוחם עזרא רצו על המערכת באיזור ה-15,000 ש"ח כשקניתי את הרכב.

 

מה דעתכם ? זה מאוד מאוד קורץ לי.

כמובן שיהיה כנראה איזשהו תשלום מכס אם אזמין את המערכת, אבל זה עדיין ייצא זול.

כדאי להזמין את הדברים האלה מחו"ל ? יש משהו שאני צריך לדעת ? להזהר ?

 

עוד דבר -

בעקרון לפרק את המערכת הנוכחית ולהתקין את החדשה זה די שטויות אצלי ברכב.

העניין הוא שהרכב חדש ועדיין באחריות, וכשמסרו לי אותו בסוכנות נאמר לי במפורש

שאסור לי לעשות כלום "חוץ מלהוסיף מים לוישרים".

לא יודע אם סתם רצו להפחיד אותי, אבל האם כדאי לי להתקין לבד או שניתן

לגשת לסוכנות ולבקש שיתקינו לי שם ?

 

תודה מראש.

פורסם

לפני שבוע לבערך נפתח שרשור דומה...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=413083

 

כל המכשירים תואמי הOEM מבוססים על מכשירים סינים פשוטים יותר או פחות פרט לZENEC אם אני לא טועה, אבל התמחור שלהם שערוריתי.

 

לדעתי תקנה מתאם פלסטיק+ מכשיר אפטרמרקט מותג כמו קנווד, פיוניר, אלפיין וכו...

 

( גילוי נאות, אני מוכר אחד בעצמי, אם אתה מעוניין פנה אלי בה"פ ).

פורסם

היי.

השאלה במה זה מתבטא שאלו מכשירים סינים פשוטים ?

 

אני צריך בסה"כ שזה יתן לי את מה שזה מציע.

אין לי צורך במשהו יותר מדי משוכלל וגם לא מעניין אותי המותג.

אני צריך שזה ינגן לי את המוזיקה שלי מדיסק און קי, ושה-GPS והדיבורית בלוטות' יעבדו.

אלו הן הפונקציות שחשובות לי.

 

כל השאר לא מעניין אותי, אני לא הולך לצפות בסרטי דיוידי ולא לראות דרך זה טלויזיה.

פורסם

למען האמת את רוב האודיופילים\חובבי מערכות לרכב לא מעניין המותג.

זה לא שאתה קונה בגדים, סה"כ מבקשים איכות ואמינות, להיפך אם המכשירים הנ"ל היו איכותיים אני בספק אם המותגים היו מוכרים יותר מדי.

 

הבעיה עם המכשירים הנ"ל שהם נחותים בפועל (לא על הנייר) ממכשירי המותג,

בין אם מדובר בהגברה, PREOUT (חיבור להגברה חיצונית), מנגנונים מכאנים שכושלים, באגים כאלה ואחרים שתצטרך

לחיות איתם עד מכירת המכשיר והכי גרוע שמתחילות לצוץ התקלות הן לא נגמרות.

 

נכון שיש אחריות אבל זה לא נעים כל פעם לחיות שבועיים ללא היחידה.

×
×
  • תוכן חדש...